Za bogata mieszanka?
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Za bogata mieszanka?
Cześć, to znowu ja z pytaniem o dt 125, jakis miesiac temu zmienialem dysze na wieksze bo odblokowalem dyfuzor i robilo buu po szybkim odkreceniu gazu, teraz juz nie robi buu ale jakby wolniej wkreca sie na obroty i leci sporo dymu z wydechu i nagar, czy powinienem zubozyc mieszanke na iglicy?
- Szymon1325
- MotoManiak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 12:46
Za bogata mieszanka?
Sprawdź jaki kolor ma świeca Jeżeli czarny iglica w dół
-
tombo22 - MotoManiak
- Posty: 315
- Dołączył(a): 20 sty 2011, o 18:34
- Pochwały: 6
- Pojazdy: Jawa TS 350 638.1 Passerati B6 140HP Romet Ogar 200x2
Za bogata mieszanka?
To przez za bogata mieszanke może tez gorzej wkrecac sie na obroty?
- Szymon1325
- MotoManiak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 12:46
Za bogata mieszanka?
Tak. Odkręcasz manętkę, zaczyna go zalewać i stąd to buuuu po dodaniu gazu
-
tombo22 - MotoManiak
- Posty: 315
- Dołączył(a): 20 sty 2011, o 18:34
- Pochwały: 6
- Pojazdy: Jawa TS 350 638.1 Passerati B6 140HP Romet Ogar 200x2
Za bogata mieszanka?
No właśnie teraz nie ma żadnego buu, ale wolniej wkręca się na obroty. Było to tak że odblokowalem dyfuzor zawor byl zle wyregulowany i dysze byly mniejsze , wkrecał sie ladnie wtedy ale robil buu z dolu po szybkim otwarciu przepustnicy, rezo tez bylo bardziej czuc, teraz ustawilem zawor wydechowy, zwiekszylem dysze i w moto nie czuc tego rezo ale jest mocniejszy z dolu , nagar kapie z wydechu a szybciej tego nie bylo i dymi.
- Szymon1325
- MotoManiak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 18 kwi 2014, o 12:46
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 250 gości