Witam.
Zmieniłem cylinder z 49 cm na 72 cm.
Silnik działa bez zarzutu, trochę kopci ale to chyba przez docieranie się pierścieni do cylindra.
Problem mam taki, że cieknie mi olej pod lewą, dolna szpilką.
Jest tam mały otwór którym tłoczony jest olej do głowicy.
Czy w tym miejscu, miedzy korpusem silnika a głowicą powinien być oring?
Jeśli nie, to co jest powodem wycieku oleju?
[139 fmb] Wyciek oleju spod głowicy.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 2
• Strona 1 z 1
[139 fmb] Wyciek oleju spod głowicy.
Z tego co pamiętam, to jest tam coś w rodzaju oringa.
-
traktorzysta - Ekspert
- Posty: 1904
- Dołączył(a): 6 cze 2009, o 19:21
- Lokalizacja: Solniki Wielkie
- Pochwały: 82
- Pojazdy: Opel Corsa D 08', WSK M06B3, Kingway Yamasaki 110ccm, Romet 750
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 241 gości