Dezamet 023 słaby i mułowaty.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Dezamet 023 słaby i mułowaty.
Cześć.Jako że głównie jeżdżę na jawkach i WSK, a motoryna stoi.Problem jeat taki, że jest mułowata i ledwo się toczy.Gdzieś na wiosnę ubiegłego roku był remont.Obejmował wymianę tłoka gaźnika,szlifu cylka,nowe łożyska,tarcze itp.Problemów z mocą nie było.Brat ją sobie dotarł.Była zrywna.Nie wiem co jej jest.Zmieniałem świece,kondensatory,czyściłem gaźnik (nie pomyliłem dysz).Dodam że mocno kopci na białawo.Jakby olej brało na połówkach.Świeca osmolona a z wydechu pluje oliwą.Jak myślicie wymiana simmera,porządne przeczyszczenie wychecu i zalanie skrzyni mixolem powinno coś dać?
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Dezamet 023 słaby i mułowaty.
Sądze że to właśnie wina tego.Objawy wskazują,że to to.
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Dezamet 023 słaby i mułowaty.
Cześć .Już wiem co było przyczyną braku mocy Mianowicie wysuneło się zabezpieczenie sworznia i zrobiła rowek w cylku, którym uciekała kompresja.Ale nic kupiłem tłoczek,przeszlifowałem cylek.Wiadomo rozwiertakiem szału niema,ale jedzie ładnie.A przyczyną kopcenia była spadnięta sprężynka z simmeringu.Nie wiem jak spadła, ale jest już nowy simmering. Temat do zamknięcia.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 289 gości