Komar 2352W początek końca.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Komar 2352W początek końca.
Witam.Mam problem z silnikiem 023 z mojego komara.Silnik jest świeżo po remoncie.Ma wymieniony wał korbowy, wszystkie uszczelki, łożyska, simmeringi, tłok, pierścienie, cewkę zapłonową, sprzęgło itd.Jak widać silnik naprawdę jest porządnie poskładany.Wpakowałem w nowe części koło 400 zł licząc na to, że silnik się odwdzięczy idealną pracą i niezawodnością a tu niemiłe zaskoczenie.Silnik ciężko odpala i nie może trzymać wolnych obrotów.Na regulacje nie reaguje.Mam wrażenie jakby go zalewało.W silniku już sprawdziłem praktycznie wszystko.Kompresję ma dosyć mocną, wszystkie uszczelnienia nowe, zapłon po regeneracji.Nowa cewka, platynki i kondensator prawie nowe na ośce zero luzów.Iskra jest po przekręceniu magnetem ręką, gaźnik czyszczony z 4 razy w dodatku jest to 13mm z rometa 50 t1 i ma nowy pływak, przepustnicę i iglicę.Brak mi już pomysłów..A najbardziej żenuje mnie to, że drugi rometowski silnik poskładany na krzywym wale, używanych simmeringach, pierścieniach, tłoku i cylindrze z 3 innych silników pali od pierwszego i nie mogę go zajechać do remontu a ten parch zrobiony na tip top nie działa.Jakieś pomysły macie, co jeszcze może być nie tak?
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Komar 2352W początek końca.
A ten pływak to dałeś PRL czy współczesny?Bo jak współczesny to nic dziwnego,że nie chce chodzić.Jak miałem współczesny to regulacja nic nie dawała i ciągle go zalewało.
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Komar 2352W początek końca.
Pływak współczesny.Ale chyba nie powinien być winien, bo brat ma założony nowy tajwański gaźnik w swoim romecie, gdzie jest taki sam pływak i niema problemów z pracą silnika.Ale wezmę to pod uwagę, bo właśnie jak chodzi ten silnik to przez filtr powietrza wykapuje duużo paliwa.Muszę podmienić gaźnik na GM12F z 2 komarka i zobaczymy Ogólnie rozwarzam nad kupnem ruskiego gaźnika od wierchowiny do tego komara, żeby mniej palił.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Komar 2352W początek końca.
To raczej pływak bo u mnie też pluĺ wachą w filtr
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Komar 2352W początek końca.
majsterr napisał(a):brat ma założony nowy tajwański gaźnik w swoim romecie
Najprościej podmienić na chwilę i zobaczyć. Świeca jaki ma kolor?
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Komar 2352W początek końca.
Świeca jest mokra i czarna.Gaźnik w wolnym czasie podmienię i zobaczę czy coś to da.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Re: Komar 2352W początek końca.
Witam.Okazało się, że gaźnik jest ok tylko ta cholerna kopułka pływaka była wadliwa i albo podawała paliwo albo nie.Sam silnik 023 został wyregulowany i sprzedany.Ale to nie oznacza końca.Do komara wleci silnik S38 w bdb stanie.Komprechę ma idealną, nie rozpoławiany od czasów PRL.Jedynie go wyczyszczę, zrobię płukankę ropą i zaleję do skrzyni świerzego luxa-10.
-
majsterr - MotoManiak
- Posty: 804
- Dołączył(a): 19 lip 2017, o 22:37
- Lokalizacja: Małe miasteczko w województwie śląskim :D
- Pochwały: 9
- Pojazdy: Audi a4b5 suzuki gn 125 WSK 125 CZ 175 MZ ts 250 ogar 205 Romet 50-t1 jawka mustang
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 260 gości