Witam,mianowicie mam 60 cylinder dość świeży jeden sezon.
Komarek chodzi mi ledwo co na wolnych obrotach a śrubka od wolnych obrotów jest wkręcona na Max.Iglica czy jest na pierwszym czy na ostatnim rowku chodzi tak samo, śrubka od mieszanki wykręcona około 2 obroty.A gdy jadę te 38 km/h mam odkręconą manetkę na 5/8 i dalej nie ma jak by siły,lecz go nie dławi.Pomocy i dziękuję z góry.
Komar 2350 60ccm Problem z regulacją,wolne obroty,brak mocy
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Komar 2350 60ccm Problem z regulacją,wolne obroty,brak mocy
Pewnie łapie lewe powietrze albo na uszczelkach albo simering od strony zapłonu do wymiany
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Komar 2350 60ccm Problem z regulacją,wolne obroty,brak mocy
Jak by simering nie trzymał na wale,to pod magnetem bym miał chyba mokro?Na uszczelkach? Na których?
- lelumpolelum
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3 cze 2013, o 16:31
- Pojazdy: komar mr 2350
Komar 2350 60ccm Problem z regulacją,wolne obroty,brak mocy
Z simieringiem zależy szczerze od stopnia jego uszkodzenia.Uszczelki musisz brać pod uwagę dosłownie wszystkie zarówno tą na króćcu,pod cylindrem,pod głowicą jak i karetrów(widziałem już taki przypadek że była lekka nieszczelność na uszczelce między połówkami w okolicach cylindra i silnik nie chciał chodzić)
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Komar 2350 60ccm Problem z regulacją,wolne obroty,brak mocy
Silnik był rozpoławiany 7-10 lat temu co idzie zmiana simeringu,a uszczelka pod cylindrem wczoraj.Dalem silikon z jednej strony w sumie.
- lelumpolelum
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3 cze 2013, o 16:31
- Pojazdy: komar mr 2350
Komar 2350 60ccm Problem z regulacją,wolne obroty,brak mocy
Mam rozwiązanie, rozkręciłem gaźnik w celu wyczyszczenia.Okazalo się, iż ktoś mocno dokręcił dyszę od paliwa i przekręcił cała ta mosiężną rurkę, przez co przepustowość kanału poprzecznego się zmniejszyła.Teraz założyłem drugi gaźnik i zatrzymałem się na etapie regulacji z którym nie miałem problemu do dziś,jutro możliwe że tu opiszę kolejny problem jaki nastał.
- lelumpolelum
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3 cze 2013, o 16:31
- Pojazdy: komar mr 2350
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 196 gości