Dzień dobry. Dzisiaj po przeróbce Junaka 905 2018r na gaźnik wystąpił problem, nie wkręca się powyżej 3-4 tys obr.
Podejrzewam że komputer poprostu dostał świra i blokuje zapłon.
Jestem totalnie zielony w temacie elektryki jeżeli chodzi o jednoślady. Mógłby mi ktoś doradzić co teraz zrobić? Słyszałem że należy połączyć 2 kabelki środkowe od kostki przepustnicy ale to nic nie dało
[Junak 905 2018r wtrysk] problem z zapłonem po przeróbce
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 207 gości