kondensator w simsonie
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 14
• Strona 1 z 1
kondensator w simsonie
mam pytanie na wyższych obrotach dusi mi simka i na wolnych jakoś nieruwno silnik pracuje. dzisjaj zainteresował mnie kondensator w zapłonie ponieważ on nie leży tam sztywno tylko sie chwieje na boki i "lata" sobie swobodnie. czy to może być przyczyną tych objawów jeśli tak to czy ten kondensator da sie jakoś tam przykręcić czy przykleić co doradzacie???
- michall1993
Wsuń pomiędzy kondensator a stator kawałek żaluzji, czy jakiejś cienkiej blaszki. To może być kondensator.
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Bo przez kondensator przechodzi prąd. A jak ten kondensator sobie tam lata to czasem przechodzi a czasm nie i tak się sra motor na obrotach
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
muisz go umnieruchomi by ci nie latał ale to nie powinno miec wiekszego znaczenia
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Ja tez kiedys mialem identyczny problem i czasem mi go gasilo a na swiatlach to juz wogule nie chcial palic i sie okazalo ze to byl kondensator tez sie poluzowal i wcisnalem tam blaszke miedziana ale po jakims czasie i tak sie wysunelo i stykalo z masa to go przykleilem "super glue" i czyma do dzis:D:D:P
-
zbychopata - MotoManiak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
- Lokalizacja: Wojkowice
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
dasz 0,5 jest biala iskra i motor na wysokich po prostu gaśnie . Adi co do ustawienia przerywacz to wiem bardzo dużo . Bo jak już mowilem wiecej przekładałem wiencem , ustawialme niż jedizlem
A i jak dasz te 0,4 to mozę sie strasznei grzać . Tak gdiześ w okolicach
A i jak dasz te 0,4 to mozę sie strasznei grzać . Tak gdiześ w okolicach
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
najpierw ustaw 0,35mm a potem 0,5mm i bedziesz wtedy widział jak sie zachowuje silnik, ale ja też uważam iż powinno być ok 0,5mm.Pozdro
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 14
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 495 gości