kondensator w simsonie

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

kondensator w simsonie

Postprzez michall1993 » 11 kwi 2007, o 18:48

mam pytanie na wyższych obrotach dusi mi simka i na wolnych jakoś nieruwno silnik pracuje. dzisjaj zainteresował mnie kondensator w zapłonie ponieważ on nie leży tam sztywno tylko sie chwieje na boki i "lata" sobie swobodnie. czy to może być przyczyną tych objawów jeśli tak to czy ten kondensator da sie jakoś tam przykręcić czy przykleić co doradzacie???
michall1993
 

kondensator w simsonie

Postprzez Pani Kontekstowa » 11 kwi 2007, o 18:48

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 11 kwi 2007, o 19:59

Wsuń pomiędzy kondensator a stator kawałek żaluzji, czy jakiejś cienkiej blaszki. To może być kondensator.
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez michall1993 » 11 kwi 2007, o 20:13

ok albo kawałek dętki rowerowej najważniejsze żeby to było tylko to a nie coś poważniejszego ale nie rozumie co ma "fruwający" kondensator do pracy silnika gdzieś obiło mi sie o uszy że to będzie wina kondessatora jeśli są takie objawy
michall1993
 

Postprzez Adi.G. » 11 kwi 2007, o 20:31

Bo przez kondensator przechodzi prąd. A jak ten kondensator sobie tam lata to czasem przechodzi a czasm nie i tak się sra motor na obrotach
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez endek » 11 kwi 2007, o 20:33

muisz go umnieruchomi by ci nie latał ale to nie powinno miec wiekszego znaczenia

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez michall1993 » 11 kwi 2007, o 20:47

a jesli to nie przez kondensator to pewnie zapłon sie jakoś poprzestawiał ile powinno być odstępu między stykami przerywacza??????
michall1993
 

Postprzez Adi.G. » 11 kwi 2007, o 20:58

0,4 mm
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez michall1993 » 11 kwi 2007, o 21:26

dzięki jutro jak bedę miał czas to się tym pobawie i zobacze co go boli mam na myśli simka dzieki za odpowiedzi
michall1993
 

Postprzez zbychopata » 11 kwi 2007, o 21:51

Ja tez kiedys mialem identyczny problem i czasem mi go gasilo a na swiatlach to juz wogule nie chcial palic i sie okazalo ze to byl kondensator tez sie poluzowal i wcisnalem tam blaszke miedziana ale po jakims czasie i tak sie wysunelo i stykalo z masa to go przykleilem "super glue" i czyma do dzis:D:D:P
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Conqeror » 11 kwi 2007, o 23:40

Te 0,4 to taka ostateczność , dał bym 0,35 mm . Oczywisćei to moje zdanie
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Adi.G. » 11 kwi 2007, o 23:51

niee 0,35 za mało
musi być 0,4~0,5 tak najlepiej chodzi i ma najwiecej mocy
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Conqeror » 12 kwi 2007, o 00:03

dasz 0,5 jest biala iskra i motor na wysokich po prostu gaśnie . Adi co do ustawienia przerywacz to wiem bardzo dużo . Bo jak już mowilem wiecej przekładałem wiencem , ustawialme niż jedizlem

A i jak dasz te 0,4 to mozę sie strasznei grzać . Tak gdiześ w okolicach
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Adi.G. » 12 kwi 2007, o 14:21

ale to jest simson a nie jawka
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 14:35

najpierw ustaw 0,35mm a potem 0,5mm i bedziesz wtedy widział jak sie zachowuje silnik, 8) ale ja też uważam iż powinno być ok 0,5mm.Pozdro

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 495 gości