Poszukuję osoby/warsztatu który wyreguluje gaźnik albo podpowie co zrobić w Becie RR125 4T z 2019 roku. Poddałem się próbowałem większe mniejsze dysze i motocykl dalej nie chodzi tak jak powinien przy delikatnym dodaniu gazu motocykl jakby przylewało i gaśnie iglicy była podnoszona podkładkami ale to nie zmieniło za wiele .modyfikacje jakie zostały przeprowadzone to:
Cylinder malossi 180cm + sportowy wałek dedykowany do zestawu malossi
Gaźnik seria KEIHIN CVK 30 wolnych 38 główna 122
Beta RR125 4T regulacja gażnika modyfikacja na 180cm
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Beta RR125 4T regulacja gażnika modyfikacja na 180cm
Nie znam warsztatów, zawsze robiłem to sam Mogę jedynie podpowiedzieć co nieco.
Jeśli gaźnik przelewa, to podnosząc iglicę jedynie pogłębiasz problem. Ustaw na początek iglicę w połowie lub nawet rowek niżej, a śrubę mieszanki wkręć do oporu i spróbuj wykręcić tak z 1.5 obrotu. W razie czego koryguj po 0.25 obrotu +- i obserwuj. Zobaczysz jak silnik kręci się na biegu jałowym. W razie czego koryguj obroty śrubką od przepustnicy. Na tym powinien w miarę pracować, choć prawdopodobnie będzie ubogo.
Rozgrzej silnik i zacznij dalej. Z tego punktu wyjściowego zacznij podnosić iglicę. Ubogacaj mieszankę tak długo, aż będzie pracować normalnie. Próbuj małymi kroczkami, a jak poczujesz że zaczyna Ci przylewać, to cofnij się o jeden krok.
Nie wiem jak ostre masz te wałki. Możliwe, że będziesz musiał zmienić dyszę główną. Wtedy ja bym zjechał iglicą niżej i regulował jeszcze raz.
Ach, jeszcze coś. Masz "ssanie" na linkę, czy elektryczne? Sprawdź, czy nie zacięło się w otwartej pozycji.
Jeśli gaźnik przelewa, to podnosząc iglicę jedynie pogłębiasz problem. Ustaw na początek iglicę w połowie lub nawet rowek niżej, a śrubę mieszanki wkręć do oporu i spróbuj wykręcić tak z 1.5 obrotu. W razie czego koryguj po 0.25 obrotu +- i obserwuj. Zobaczysz jak silnik kręci się na biegu jałowym. W razie czego koryguj obroty śrubką od przepustnicy. Na tym powinien w miarę pracować, choć prawdopodobnie będzie ubogo.
Rozgrzej silnik i zacznij dalej. Z tego punktu wyjściowego zacznij podnosić iglicę. Ubogacaj mieszankę tak długo, aż będzie pracować normalnie. Próbuj małymi kroczkami, a jak poczujesz że zaczyna Ci przylewać, to cofnij się o jeden krok.
Nie wiem jak ostre masz te wałki. Możliwe, że będziesz musiał zmienić dyszę główną. Wtedy ja bym zjechał iglicą niżej i regulował jeszcze raz.
Ach, jeszcze coś. Masz "ssanie" na linkę, czy elektryczne? Sprawdź, czy nie zacięło się w otwartej pozycji.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 293 gości