Czy założenie cyla od 019 do dwubiegowego kwadraciaka (chodzi o silniki Romet) da mu te piekielną moc 2,5 KM?
Wiem, gaźnik 13mm
Cylider 019 do silnika 017
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Cylider 019 do silnika 017
Serwus
JanekZ
JanekZ
-
JanekZ - MotoManiak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 29 sty 2009, o 14:04
- Lokalizacja: Wrocław
Cylider 019 do silnika 017
Mocy tak sobie o nie wyliczysz po tym zabiegu trzeba by się na hamownię wybrać żeby to określić, ale jeśli oba silniki mają takie same skoki wału i wyważysz odpowiednio układ korbowo-tłokowy to coś koło tego powinno wychodzić
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Cylider 019 do silnika 017
Zasadniczo cylindry różnią się tylko kanałami. Czy może tez średnicą kanałów ssącego i wydechowego? Tłok i skok ten sam.
Czy ktoś jeszcze ma coś do powiedzenia w tej sprawie?
Czy ktoś jeszcze ma coś do powiedzenia w tej sprawie?
Serwus
JanekZ
JanekZ
-
JanekZ - MotoManiak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 29 sty 2009, o 14:04
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Cylider 019 do silnika 017
JanekZ napisał(a):Zasadniczo cylindry różnią się tylko kanałami. Czy może tez średnicą kanałów ssącego i wydechowego? Tłok i skok ten sam.
Czy ktoś jeszcze ma coś do powiedzenia w tej sprawie?
skok tłoka masz taki sam w przypadku obu silników,więc czas otwierania okien będzie taki sam jak w przypadku 019.017 na tym cylku może nie osiągać tych 2,5km,bo po prostu przełożenia będą go dławić i będzie straszna lipa.Jak chcesz się bawić w zwiększanie mocy to po prostu pobaw się w porting (najprostszy jaki istnieje to wg T.Sałka). Robiąc porting więcej ugrasz wkładając mało kasy.
-
Posimsonowany - MotoManiak
- Posty: 533
- Dołączył(a): 4 lis 2017, o 18:35
- Lokalizacja: Puławy
- Pochwały: 14
- Pojazdy: Simson s51 enduro 1987, fiat 125p 1990, ursus c360 1982
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 184 gości