Jakie są oznaki zcierania sie silnika??

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Jakie są oznaki zcierania sie silnika??

Postprzez Motorzysta0000 » 13 kwi 2007, o 19:23

Mam nowy cylek i przejechane 100KM, leje olej stihl 1:25, wczoraj bylem na przejażdzce ok 7KM jechalem srednio 40km/h nieraz dalem po garze 47km/h ale tylko na 3sekundy to chyba nie zaszkodzilo??, ladnie szedł, odstawilem go do garazu na noc do tego czasu pieknie chodził, ale dzis odpalam go i jak odpalilem to bardzo kopcił, tak kopcil ze musialem wyjsc, bo nic nie bylo widac/serio/, i byl bardzo slaby jak sie rozgrzal bylo lepiej, potem wyczyscilem swiece, troszke sie polepszylo i dalem mu powietrza wiecej troche dymienie ustalo, ale wczoraj wcale nie dymil.Teraz jak dodam gazu niejest zle jak dam do dechy to kopci bardzo, kompresja ta sama, moc mniejsza, czy to oznacze ze cylinder sie zaciera??Pomózcie bo sie martwie:(
Motorzysta0000
 

Jakie są oznaki zcierania sie silnika??

Postprzez Pani Kontekstowa » 13 kwi 2007, o 19:23

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marcek » 13 kwi 2007, o 19:29

Jeśli to jest Romet, to 40 km/h przy docieraniu to stanowczo za dużo. Znaczne dymienie świadczy byc może o uszkodzonym simmeringu od stronysprzęgła.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez piasek125 » 13 kwi 2007, o 19:40

Za wczesnie zaczales dawac po garze,
i tak jak Marcek pisze 40 to za duzo na poczatek, max to 35.
Dopiero po ok. 500km powinienes stopniowo zwiekszac predkosc,
Ostatnio edytowano 13 kwi 2007, o 19:43 przez piasek125, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez Motorzysta » 13 kwi 2007, o 19:42

Ale on wyciaga 50, to tak jak bym jechal 30 :) Ale jak spuszcze olej to jest to samo, ale silnik sie nie zaciera, upewnijcie mnie???
Motorzysta
 

Postprzez motorzysta » 13 kwi 2007, o 20:00

A czy juz niejest za puźno, przejechalem 90Km 35km/h, a te ok 10 tak 40 a nieraz szybciej ale na krotki okres, chcialem powiedziec ze mam zmienine przelozenie tak abym jechal szybciem, czyli jak jechalem 40 to jechale tak naprawde 30, to jest romet 50 t-1, jego predkosc na normalnym przelozeniu wynosila 40 teraz 50, ale napiscie mi czy on sie niezaciera przyp[adkiem??:/ :cry: Jak sie zaciera to co sie dzieje na poczatku??
motorzysta
 

Postprzez endek » 13 kwi 2007, o 20:16

jesli sie zaciera to powinieneś wyczuć jego twardą prace oraz moto by zaczynało sie przegrzewać i mulić

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez motorzysta » 13 kwi 2007, o 20:54

co mam rozumiec pod wyrazeniem "twarda praca silnika"??
motorzysta
 

Postprzez Wojteeek » 13 kwi 2007, o 21:02

Tzn. Chocby chcial a nie umial...

Najwazniejsze pytanie : Z jakiej firmy masz cylinder ?
Jesli agmot to nie buj zaby - Nie docieralem scisle wdlg. instrukcji a Komar leci 62km/h i ma kopa... ( dopiero 400 km ~ )
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Alonzo » 13 kwi 2007, o 21:09

ja tez nie docieram wg instrukcji a komar leci 45km/h 100km docierania, a tez caly zestaw z agmotu ale zwykly nie wzmacniany :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez endek » 13 kwi 2007, o 22:31

motorzysta napisał(a):co mam rozumiec pod wyrazeniem "twarda praca silnika"??

twarda czyli jak by w silniku słychac było szum,po ujęciu gazu silnik szybko hamuje itp.

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez motorzysta » 15 kwi 2007, o 19:34

kurcze codziennie coraz slabsze przyspieszenie mam, dlaczego??zaciera mi sie :cry: ??, predkosc to jest na jednym poziomie...strasznie kopci, simmering jest ok, mieszanka 1:25 stihl, ale wczesniej nie kopcil tak, jest slabszy o wiele slabszy z porównaniu jak założyłem go 100KKM temu, pomocy
Moje pytanie brzmi czy mam go dalej docierac czy z niego juz nic niebedzie??
motorzysta
 

Postprzez motorzysta » 15 kwi 2007, o 19:52

dodam ze teraz sie przejechalem i szedl jakos pieknie, jak sie rozgrzal to dupa :( , strasznie kopci, szczegolnie jak sie doda gazu na wysokich obrotach i na luzie przerywa jak by sie zalewal, jak sie doda gazu to tak jak by mial samo powietrze, rozumiecie??taka dziura
motorzysta
 

Postprzez bi-jay » 16 kwi 2007, o 17:40

1paliwo za długo stało
2oleju za dużo
3simmering od strony sprzęgła
4simmering od strony zapłonu( łapie lewe powietrze)
5może duża ilość nagaru
Avatar użytkownika
bi-jay
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1413
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:37
Lokalizacja: Strzepcz

Postprzez Hiheek » 17 kwi 2007, o 17:31

Może musisz wyregulować zapłon i gaźnik jeszcze raz ja pamiętam że jak robiłem simkiem po remoncie pierwsze kilometry to podobnie fiksował przez pierwsze 200-300km ale jak wyregulowałem to było git tak jak teraz. Bezawaryjnie jakieś 1.5-2tys.km.
Simeq is the best of the best of the best.
Avatar użytkownika
Hiheek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 187
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
Lokalizacja: Poręba Dz.

Postprzez rolnik1234 » 20 kwi 2007, o 20:58

No życze powodzenia na jeździe na oleju Sthil w proporcji 1:25 tego oleju się leje 1:50 ewentualnie 1:40 i wiem że teraz zacznie się dyskusja ze nie ważne jaki olej proporcja jest zależna od motoru ale to nie do końca prawda bo olej ten przeznaczony jest do piły a piła chodzi na ekstremalnie wysokich obrotach wiec jeśli przy tej proporcji sie nie zatrze to tym bardziej taki komarek też nie i wiem co mówie bo na tym oleju jeździłem przez rok albo i dłużej w proporcji 1:50 i nic się nie działo :o
rolnik1234
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2234
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 438 gości

cron