wierchowina
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 3
• Strona 1 z 1
wierchowina
od niedawna mam Wierchowine:)właśnie mam podobny problem i nie wiem co kompletnie robić.... wyczyściłem kranik i nie wiem czemu paliwo przez przewód dochodzi tylko do gaźnika a dalej nie chce iść(tj jest do polowy przewodu).niby odpala bo z rudy deko spalin widać ale sie od razu muli i gaśnie;/nie wiem co mam zrobic
Ostatnio edytowano 16 kwi 2007, o 13:55 przez papaj, łącznie edytowano 2 razy
- papaj
- MotoManiak
- Posty: 57
- Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 22:05
- Lokalizacja: Białystok
więc tak podpowiem ci co należy zrobić:
-wyczyść(wygotuj w wodzie z octem) gaźnik
-jeśli to nie pomoże to wyreguluj gażnik(ilość paliwa i ilość powietrza)
-potem sprawdz przerwe na przerywaczu i na świecy
-jak dalej nie pomaga to sprawdz kondensator i czy nigdzie nie gubi prądu (fajka, przewód wn, czy świeca dobra i czy niema przebicia)
-jak dalej nic to sprawdz simeringi a potem pierścienie
-jeżeli to nie pomaga to zrób tak jak mówi przysłowie mechanika "sprawdz czy na innych częściach działa"
więc znajdz kogoś kto ma taki motor jak ty i przełuż z dobrego do twojego
-najpierw kosz z cewkami
-potem gażnik
i znajdziesz przyczynę a jeśli nie działa dalej to na pewno gdzieś łapie lewe powietrze (gubi kompresje)
więc czeka cię remąt silnika powodzenia
-wyczyść(wygotuj w wodzie z octem) gaźnik
-jeśli to nie pomoże to wyreguluj gażnik(ilość paliwa i ilość powietrza)
-potem sprawdz przerwe na przerywaczu i na świecy
-jak dalej nie pomaga to sprawdz kondensator i czy nigdzie nie gubi prądu (fajka, przewód wn, czy świeca dobra i czy niema przebicia)
-jak dalej nic to sprawdz simeringi a potem pierścienie
-jeżeli to nie pomaga to zrób tak jak mówi przysłowie mechanika "sprawdz czy na innych częściach działa"
więc znajdz kogoś kto ma taki motor jak ty i przełuż z dobrego do twojego
-najpierw kosz z cewkami
-potem gażnik
i znajdziesz przyczynę a jeśli nie działa dalej to na pewno gdzieś łapie lewe powietrze (gubi kompresje)
więc czeka cię remąt silnika powodzenia
- Macieksib
- MotoManiak
- Posty: 70
- Dołączył(a): 13 kwi 2007, o 14:54
- Lokalizacja: Czaplinek
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 436 gości