Silnik 223-jawka jak jest z tą grzechotką ??

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Silnik 223-jawka jak jest z tą grzechotką ??

Postprzez Adamo » 19 kwi 2007, o 18:06

Więc odkryłem chyba ostatnie niedomaganie kopniaka.A wiec tak: u mnie tzw. grzechotka daje się rozłożyć na części czyli zębatka duża małą i sprężynka nie trzymają się w kupie, przez co kopniak skacze od drgań, gdyby była ta grzechotka sciśnięta w całosci to byłoby ok.Patrzałem w sklepie i ona jest cała tak znitowana/zapunktowana z tyłu tulejki że trzyma się razem.A u was jak ona wyglądała ? była w częściach czy trzymała się ze ściśniętą sprężynką jako jedna całość ??

Chodzi o tą część: http://agmot.pl/koszyk.php?d=d&id=433

dobra już sobie poradziłem, okazuje się iż ma to być w jednej całości, wystarczyło imadło duży punktak i młotek.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Silnik 223-jawka jak jest z tą grzechotką ??

Postprzez Pani Kontekstowa » 19 kwi 2007, o 18:06

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 19 kwi 2007, o 19:04

Ja maiłem identycnzie , zębateczka rozkładała sie . Chyab z założenia było tak żę karter miał ją dociskać . Ja wymieniłem ją bo miała jeszcze schlane tryby . Koszt to 20 zl w moim sklepe
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Adamo » 19 kwi 2007, o 20:02

Kurcze sory że was zamęczam, ale jak jest to rozwiązane że podczas jazdy na biegu kopniak nie kręci się ?? Przecież ta grzechotka nie spełnia tej roli, ona tylko pozwala aby kopniak po jego użyciu mógł wrócić na swoje miejsce ?? Więc jak to jest że kopniak podczas jazdy nie kręci się, gdyż przed rozłożeniem silnika właśnie tak było, przez to chyba ktoś wcześniej zdemontował kopniak...więc jak powinno być ?? może coś mam nie tak ?? ale przecież wszystkie biegi wchodzą -zmontowałem dla testów na jednej połówce karteru .....pomóżcie ...jak ten kopniak działa i jak to jest(lub powinno być ) rozwiązane żeby przy jeździe się nie ruszał.Chcę już złożyć silnik, a nie chcę go znów rozbierać gdyby okazało się że jeszcze coś trzeba zrobić.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Adamo » 19 kwi 2007, o 20:23

chyba juz wiem o co chodzi.Conqeror, widocznie masz dobrze ukształtowaną sprężynę, bo moja jak nie naciągne to ma ciągły kontakt z ząbkami gzrechotki, przez co na 1 biegu kręciła by się kopka :o chyba trzeba będzie naciągnąć kawałek do przodu czyli w kierunku którym działa , dalej nie pójdzie bo są od tego blokady w karterze, a sprężyna będzie chciała odprostowac się do tyłu przez co będzie się kopka trzymać na właściwym miejscu.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 363 gości