Simson problem z biegami :/
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Simson problem z biegami :/
Naprawiałem kumplowi simsonka:nieodbijały mu biegi i miał zniszczony wałek kopstartera.Wymieniliśmy wszystkie spręzyny i wałek wszystko poskładałem spręzyna na zmieniaczu była mocno naciagnięta.poskręcałem i ma tylko jeden bieg co może byc tego przyczyną czy wystarczy tylko regulacja biegów??
- Quniuś
Re: Simson problem z biegami :/
Quniuś napisał(a):Naprawiałem kumplowi simsonka:nieodbijały mu biegi i miał zniszczony wałek kopstartera.Wymieniliśmy wszystkie spręzyny i wałek wszystko poskładałem spręzyna na zmieniaczu była mocno naciagnięta.poskręcałem i ma tylko jeden bieg co może byc tego przyczyną czy wystarczy tylko regulacja biegów??
Weż jeszcze odkrec całkowicie tą śrube od regulacji biegów i wtedy zobacz czy wchodza jesli nie musi być zle złożona skrzynia
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Opisze sposób regulacji skrzyni biegów w simsonie:
a więc:
1.Wykręcasz prawy dekiel od strony iskrownika.
2. Odmierzasz sobie na jakimś druciku 46,6 mm
3. Odkręcasz nakrętkę od regulacji biegów:
4. Ściągasz ślimak napędu licznika ( ten na zębatce) i wsadzasz te odmierzone 46,6 mm do tulei na której jest przykręcona zębatka z łańcuchem.
Regulacja polega na pokręcaniu taką pokrętną podkładką, która jest we wnętrzu ( była ona załsłonięta tą nakrętką koło gaźnika) do czasu gdy nasz pręcik wsadzony do tulejki osiągnie na równo z koncem tej tulejki 46,6mm
Po tym zabiegu skrzynia chodzi jak żyleta
a więc:
1.Wykręcasz prawy dekiel od strony iskrownika.
2. Odmierzasz sobie na jakimś druciku 46,6 mm
3. Odkręcasz nakrętkę od regulacji biegów:
4. Ściągasz ślimak napędu licznika ( ten na zębatce) i wsadzasz te odmierzone 46,6 mm do tulei na której jest przykręcona zębatka z łańcuchem.
Regulacja polega na pokręcaniu taką pokrętną podkładką, która jest we wnętrzu ( była ona załsłonięta tą nakrętką koło gaźnika) do czasu gdy nasz pręcik wsadzony do tulejki osiągnie na równo z koncem tej tulejki 46,6mm
Po tym zabiegu skrzynia chodzi jak żyleta
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 429 gości