Simson problem z biegami :/

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Simson problem z biegami :/

Postprzez Quniuś » 21 kwi 2007, o 09:25

Naprawiałem kumplowi simsonka:nieodbijały mu biegi :/i miał zniszczony wałek kopstartera.Wymieniliśmy wszystkie spręzyny i wałek wszystko poskładałem spręzyna na zmieniaczu była mocno naciagnięta.poskręcałem i ma tylko jeden bieg :/ co może byc tego przyczyną czy wystarczy tylko regulacja biegów??
Quniuś
 

Simson problem z biegami :/

Postprzez Pani Kontekstowa » 21 kwi 2007, o 09:25

Pani Kontekstowa
 

Re: Simson problem z biegami :/

Postprzez endek » 22 kwi 2007, o 17:26

Quniuś napisał(a):Naprawiałem kumplowi simsonka:nieodbijały mu biegi :/i miał zniszczony wałek kopstartera.Wymieniliśmy wszystkie spręzyny i wałek wszystko poskładałem spręzyna na zmieniaczu była mocno naciagnięta.poskręcałem i ma tylko jeden bieg :/ co może byc tego przyczyną czy wystarczy tylko regulacja biegów??


Weż jeszcze odkrec całkowicie tą śrube od regulacji biegów i wtedy zobacz czy wchodza jesli nie musi być zle złożona skrzynia

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Adi.G. » 22 kwi 2007, o 17:52

Opisze sposób regulacji skrzyni biegów w simsonie:
a więc:

1.Wykręcasz prawy dekiel od strony iskrownika.
2. Odmierzasz sobie na jakimś druciku 46,6 mm
3. Odkręcasz nakrętkę od regulacji biegów:

Obrazek

4. Ściągasz ślimak napędu licznika ( ten na zębatce) i wsadzasz te odmierzone 46,6 mm do tulei na której jest przykręcona zębatka z łańcuchem.

Regulacja polega na pokręcaniu taką pokrętną podkładką, która jest we wnętrzu ( była ona załsłonięta tą nakrętką koło gaźnika) do czasu gdy nasz pręcik wsadzony do tulejki osiągnie na równo z koncem tej tulejki 46,6mm
Po tym zabiegu skrzynia chodzi jak żyleta :D
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 345 gości

cron