jak wymienić łożysko silnik s38

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

jak wymienić łożysko silnik s38

Postprzez gość 2 » 24 kwi 2007, o 18:55

jak wymienić łożysko silnik s38 na wale korbowym w komarze(chodzi mi o to igiełkowe ) jak sie do niego dobrać?
gość 2
 

jak wymienić łożysko silnik s38

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 kwi 2007, o 18:55

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 24 kwi 2007, o 18:58

Ty raczej tego nie zrobisz- chyba że masz praskę hydrauliczną :wink:
Najlepiej oddać to do ślusarza albo jakiegoś zakład, który regeneruje wały- ja dałem za wymianę łożyska i korbowodu 30 zł ( oczywiście za samą usługę- korbowód wcześniej sam kupiłem)
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez endek » 24 kwi 2007, o 20:30

adi-12 napisał(a):Ty raczej tego nie zrobisz- chyba że masz praskę hydrauliczną :wink:
Najlepiej oddać to do ślusarza albo jakiegoś zakład, który regeneruje wały- ja dałem za wymianę łożyska i korbowodu 30 zł ( oczywiście za samą usługę- korbowód wcześniej sam kupiłem)


maja samą prase i tak tego nie zrobisz idelanie (musi być idealnie ustawiony oraz wyważony jesli nie to bede po krutkim czasie padać łożyska na wale Pozdro :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez KLINAR » 24 kwi 2007, o 20:45

moj kumpel na imadle, duzym mlotkiem, i przecinakiem rozpolowil wal ;) zmienil lozysko, zlozyl silnik ;] jezdzil ta motorynka (bo z niej byl silnik) ponad pol roku i w koncu ja sprzedal ;] ale chodzila jak nalezy i niemial zadnych problemow z walem
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez endek » 24 kwi 2007, o 20:54

hehe to niezły z niego agent zeby samemu cos takiego zrobić bo ja chciałęm rozpołowić wał od DT i za h.. nie mogłem,moze przez to ze jest masywniejszy i lepszej jakości :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez KLINAR » 24 kwi 2007, o 21:06

Nie no po pierwsze yamaha to nie romet :P a po drugie to juz jest enduro a to zwykly stary motórek ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Adi.G. » 24 kwi 2007, o 21:06

Niektóre wały się poddają a niektóre stawiają więkrzy opór :lol:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 24 kwi 2007, o 21:16

no moj komarowy mimo swych 34lat jest w idealnym stanie, a jawoski mimo iz ma luzy na boki takie ze od jedenj szpilki do drugiej moge korbowodem siegnac to nie ma zadnych luzowow gora dol i jezdzi bdb :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 24 kwi 2007, o 21:19

Mój wał z '65 roku też ideał- miał zrobone około 3500 km

A w tym silniku co teraz kupiłem za 30 zł wał ma już wyczuwalny luz- im starsze, tym lepsze :P
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 24 kwi 2007, o 21:21

wal jest jak wino im starszy tym lepszy :P:P:P:P poporstu te oryginalne waly sa rometowskie robione na prof maszynach i z dosc duza dokladnoscia a dzisiaj to gdzies po garazach robia nie staraja bo i po co byle zarobic
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 24 kwi 2007, o 21:24

I tu się z tobą zgodze im starszy romet tym lepszy, bo w fabryce maszyny, które wytwarzały cześći się zużywały i z każdym kolejnym egzemplarzem malała jakość. Tak zakończyła swój los syrena- zyżyte maszyny, z których powstawały syreny nie nadawały się już do dalszej eksploatacji
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez endek » 24 kwi 2007, o 21:29

jesli sie nie załuje oleju do miesznaki to wał nie powinen szybko dostawać luzu przeważnie tak z 10tys km wytrzymuje spokojnie chyba ze był już regenerowany na jakiś lichych cześciach

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 24 kwi 2007, o 23:27

Kładziemy na imadło , bierzemy pobijak młotek i nawalamy w ten sworzeń . Wal powininen sie rozpołowić . Można rozbić wał ktory ma np krzywy bolec lub schlane gwinty i sprawdzić czy nei ma luzów w tym dobrym . Potem zbijamy i centrujemy na imadle by było równo ( za te połowki ) . Ja ktak zrobiłem i było dobrze
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mariusz » 24 kwi 2007, o 23:39

jak wymienić łożysko silnik s38 na wale korbowym w komarze(chodzi mi o to igiełkowe ) jak sie do niego dobrać?

a masz takie łożysko? jeśli masz, to pochwal mi się na PW skąd, jeśli nie to powiem ci że takie łożysko kupić jest tak łatwo jak znaleźć w noc świętojańską kwiat paproci...

Kładziemy na imadło , bierzemy pobijak młotek i nawalamy w ten sworzeń . Wal powininen sie rozpołowić . Można rozbić wał ktory ma np krzywy bolec lub schlane gwinty i sprawdzić czy nei ma luzów w tym dobrym . Potem zbijamy i centrujemy na imadle by było równo ( za te połowki )

no widzicie? nigdy nie mów nigdy :P oto ful profeszjonal poradnik ;)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Conqeror » 24 kwi 2007, o 23:49

Ej ja tak robiłem i było dobrze . Łoożyska igiekowe brałem z innych wałow . W sumei rozbiłem 4 wałki . Szczerze ale taki wał nei maił żadnych luzów co mnei cieszylo
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 367 gości