otwór w tloku - romet

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez szeryf1994 » 19 mar 2008, o 18:06

slyszalem ze wywiercenie dziurek po bokach tłoka w romecie duze daje i ma fajna prace.
czy to prawdza z tymi dziorkami??
Obrazek
SIMSON MODIFY 100%
http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?t=11702
Avatar użytkownika
szeryf1994
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 870
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 22:58
Lokalizacja: Białystok Podlaskie

Postprzez Pani Kontekstowa » 19 mar 2008, o 18:06

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Mariusz » 19 mar 2008, o 18:12

więc podziękuj tym którzy ci tak mówili, i nie słuchaj co mówić będą bo poprostu pierdoły opowiadają :P dziury owszem, dały by inną charatkterystykę silnika, ale taką że polegałaby ona na tym że nei odpaliłbyś silnika bo by całe sprężanie ze skrzyni korbowej uciekało do gaźnika :P polecam poczytać na czym polega praca silnika dwusuwowego, a szczególnie sterowanie układu ssącego tlokiem ;)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Conqeror » 19 mar 2008, o 18:14

tylko uważaj byś sobei jednej w głowie nie zrobił . :o

Z membraną by to chodziło a takto nie zadyga nawet
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mariusz » 19 mar 2008, o 18:19

no ale z membraną robi się jedną obok drugiej a nie jedną nad drugą :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez endek » 19 mar 2008, o 22:13

Conqeror napisał(a):Z membraną by to chodziło a takto nie zadyga nawet

ee u mnie w silniku wyczynowym od wfemki był i chodzi :)

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Konrad » 20 mar 2008, o 12:43

Czyli dziurkę miałeś w odpowiednim miejscu.Takie coś można zrobić ale musisz pobrać wymiary i dokładnie wykonać przerubkę a będzie chodził.Poczytaj najpierw o zasadzie działania silnika 2 suwowego potem bierz się za tuning :wink:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez magneto » 20 mar 2008, o 12:58

no jak by nie patrząc to na wydechu rónież obecnie robi sie otwor w tłoku :]
Obrazek
Avatar użytkownika
magneto
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
Lokalizacja: Wola
Pochwały: 2

Postprzez Konrad » 20 mar 2008, o 13:17

magneto po co głupoty piszesz :/ :hmm: :evil:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez magneto » 20 mar 2008, o 13:20

dlaczego?
Obrazek
Avatar użytkownika
magneto
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
Lokalizacja: Wola
Pochwały: 2

Postprzez szeryf1994 » 20 mar 2008, o 13:33

Quniuś spokojnie nie tak nerwowo :wink:
Wytlumacz dla magneto co i jak.
Ostatnio edytowano 20 mar 2008, o 13:38 przez szeryf1994, łącznie edytowano 1 raz
SIMSON MODIFY 100%
http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?t=11702
Avatar użytkownika
szeryf1994
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 870
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 22:58
Lokalizacja: Białystok Podlaskie

Postprzez Konrad » 20 mar 2008, o 13:33

Jak zrobisz dziurę po stronie wydechu to cała mieszanka wyleci Ci przez tę dziurę do tłumika i nic z tego nie będzie, z kąd Ty to wyczasłeś :hmm:
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez magneto » 20 mar 2008, o 13:49

heh no to to ja wiem nie przejmuj sie tak. :)
Wiec tak okno te stosuje w celu poprawienia smarowania aby nie zacierał sie tłok od strony wydechu (bowiem w w wielu silnikach czesc tłoka od wydechu jest słabiej smarowana i przeważnie o tej strony zaczyna przyłapywac bądz wycierac sie tłok),a po za tym jest dyfuzor (zasade działania kazdy zna) wiec nie ma za dużych strat na wylocie mieszanki ,
Co dalej, no wiec okno nie jest wysokie ma jakies niecałem 5mm ale za to ma wiekszą szerokośc ,a w silnikach szybkoobrotowych to i tak setne ułamki sekund,
Obecnie produkowane są tłoki własnie z takim oknami na wylocie do KXów przez namura czy wiseco (juz nie pamiętam) gdzie gaznik skierowany jest i tak do skrzyni korbowej wiec okno od strony gaznika i tak by nic praktycznie nie dawało.
A tak w ogóle to enduras jestem :]

[ Dodano: 20 Mar 2008, 12:59 ]

w prawdzie w romecie to nie wiem czy by to sie sprawdziło ale raczej nie za bardzo,ale chciałem tylko powiedziec na ogół ze występują takowe tłoki które posiadają okno na wydechu
Obrazek
Avatar użytkownika
magneto
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
Lokalizacja: Wola
Pochwały: 2

Postprzez Konrad » 20 mar 2008, o 14:28

Tak ale ta dziura musi być odpowiednio nisko zrobiona aby nie otwierała nam okna wyltowego pod denkiem tłoka :) Wtedy bys cały cykl pracy zaburzył tak ze silnik nie był by w stanie odpalić gdyż nie było by podcisnienia.Ten obrazek ci to bardziej wyjaśni - przez tę dziurę w tłoku mieszanka a raczej podciśnienie by uciekło do tłumika i dyfuzor nic nie da http://www.wrzuta.pl/obraz/2Qa7pTbUDd/btlok_dziura
Avatar użytkownika
Konrad
Przyjaciel forum
Przyjaciel forum
 
Posty: 7324
Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
Lokalizacja: Lędziny
Pochwały: 3

Postprzez magneto » 20 mar 2008, o 18:44

Quniuś no to wiadomo ze za duże nie moga byc (napewno nie aż takie duze jak podałes na tym rysunku) ale są niskie
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
magneto
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1061
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
Lokalizacja: Wola
Pochwały: 2

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 446 gości