slyszalem ze wywiercenie dziurek po bokach tłoka w romecie duze daje i ma fajna prace.
czy to prawdza z tymi dziorkami??
otwór w tloku - romet
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
więc podziękuj tym którzy ci tak mówili, i nie słuchaj co mówić będą bo poprostu pierdoły opowiadają dziury owszem, dały by inną charatkterystykę silnika, ale taką że polegałaby ona na tym że nei odpaliłbyś silnika bo by całe sprężanie ze skrzyni korbowej uciekało do gaźnika polecam poczytać na czym polega praca silnika dwusuwowego, a szczególnie sterowanie układu ssącego tlokiem
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
no ale z membraną robi się jedną obok drugiej a nie jedną nad drugą
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Conqeror napisał(a):Z membraną by to chodziło a takto nie zadyga nawet
ee u mnie w silniku wyczynowym od wfemki był i chodzi
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Czyli dziurkę miałeś w odpowiednim miejscu.Takie coś można zrobić ale musisz pobrać wymiary i dokładnie wykonać przerubkę a będzie chodził.Poczytaj najpierw o zasadzie działania silnika 2 suwowego potem bierz się za tuning
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Quniuś spokojnie nie tak nerwowo
Wytlumacz dla magneto co i jak.
Wytlumacz dla magneto co i jak.
Ostatnio edytowano 20 mar 2008, o 13:38 przez szeryf1994, łącznie edytowano 1 raz
SIMSON MODIFY 100%
http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?t=11702
http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?t=11702
-
szeryf1994 - MotoManiak
- Posty: 870
- Dołączył(a): 25 gru 2007, o 22:58
- Lokalizacja: Białystok Podlaskie
Jak zrobisz dziurę po stronie wydechu to cała mieszanka wyleci Ci przez tę dziurę do tłumika i nic z tego nie będzie, z kąd Ty to wyczasłeś
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
heh no to to ja wiem nie przejmuj sie tak.
Wiec tak okno te stosuje w celu poprawienia smarowania aby nie zacierał sie tłok od strony wydechu (bowiem w w wielu silnikach czesc tłoka od wydechu jest słabiej smarowana i przeważnie o tej strony zaczyna przyłapywac bądz wycierac sie tłok),a po za tym jest dyfuzor (zasade działania kazdy zna) wiec nie ma za dużych strat na wylocie mieszanki ,
Co dalej, no wiec okno nie jest wysokie ma jakies niecałem 5mm ale za to ma wiekszą szerokośc ,a w silnikach szybkoobrotowych to i tak setne ułamki sekund,
Obecnie produkowane są tłoki własnie z takim oknami na wylocie do KXów przez namura czy wiseco (juz nie pamiętam) gdzie gaznik skierowany jest i tak do skrzyni korbowej wiec okno od strony gaznika i tak by nic praktycznie nie dawało.
A tak w ogóle to enduras jestem
[ Dodano: 20 Mar 2008, 12:59 ]
w prawdzie w romecie to nie wiem czy by to sie sprawdziło ale raczej nie za bardzo,ale chciałem tylko powiedziec na ogół ze występują takowe tłoki które posiadają okno na wydechu
Wiec tak okno te stosuje w celu poprawienia smarowania aby nie zacierał sie tłok od strony wydechu (bowiem w w wielu silnikach czesc tłoka od wydechu jest słabiej smarowana i przeważnie o tej strony zaczyna przyłapywac bądz wycierac sie tłok),a po za tym jest dyfuzor (zasade działania kazdy zna) wiec nie ma za dużych strat na wylocie mieszanki ,
Co dalej, no wiec okno nie jest wysokie ma jakies niecałem 5mm ale za to ma wiekszą szerokośc ,a w silnikach szybkoobrotowych to i tak setne ułamki sekund,
Obecnie produkowane są tłoki własnie z takim oknami na wylocie do KXów przez namura czy wiseco (juz nie pamiętam) gdzie gaznik skierowany jest i tak do skrzyni korbowej wiec okno od strony gaznika i tak by nic praktycznie nie dawało.
A tak w ogóle to enduras jestem
[ Dodano: 20 Mar 2008, 12:59 ]
w prawdzie w romecie to nie wiem czy by to sie sprawdziło ale raczej nie za bardzo,ale chciałem tylko powiedziec na ogół ze występują takowe tłoki które posiadają okno na wydechu
-
magneto - MotoManiak
- Posty: 1061
- Dołączył(a): 20 mar 2008, o 12:52
- Lokalizacja: Wola
- Pochwały: 2
Tak ale ta dziura musi być odpowiednio nisko zrobiona aby nie otwierała nam okna wyltowego pod denkiem tłoka Wtedy bys cały cykl pracy zaburzył tak ze silnik nie był by w stanie odpalić gdyż nie było by podcisnienia.Ten obrazek ci to bardziej wyjaśni - przez tę dziurę w tłoku mieszanka a raczej podciśnienie by uciekło do tłumika i dyfuzor nic nie da http://www.wrzuta.pl/obraz/2Qa7pTbUDd/btlok_dziura
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
Posty: 29
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 446 gości