Iskrownik-Jawka
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Iskrownik-Jawka
Zaplotłem instalację oświetleniową do jawki i działa ok.Chciałem wiedzieć Jaka jest kolejność wkładania tych podkładek izolujących na platynki , mam dwie duże prostokątne i jedną mniejszą okrągłą.Czy mają być jeszcze jakieś ??
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
wystarcza dwie duze prostokatne ta okragla to pewnie podkladka pod nakretke a jesli izoluje to jej nie dawaj zaczne od samego dolu co podlaczasz pod srobe: pierwsza podkladka izolujaca, podstawa przerywacza, druga podstawka izolujaca, kondensator, cewka n/n, a na koniec kabel od cewki w/n, zakrecasz srobe i gotowe glownie chodzi o to zeby odizolowac podstawe przerywacza
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Dobra już doszedłem do tego potrzebne są jednak 3 podkładki - przynajmniej u mnie tak jest bo ma nieoryginalną jedną śrubkę.Ramię przerywacza jeśli przerywacz zostanie otwarty , to ramię to jest odizolowane od masy..tak powinno być przynajmniej z "elektrycznego punktu widzenia" tak powinno być.Chyba zmienie kondensator na nowy, koszyuje grosze, a często nawala - nauczka żeby zbytnio nie ufać kondensatorowi pozostała jeszcze z rometa
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
tzn tak jak pisze trzeba odizolowac podstawa przerywacza(dolna czesc) dalej to bez izolacji podlaczasz kondesnator to naprawde wkurzajacy alement a najlepsze jest to ze nowe czesto sa odrazu zepsute ja pozbylem sie tego uzadzanka poprzez elektroniczny zaplon, takto to kondensator potrafi nawalic podczas jazdy
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 330 gości