w sumie przy 125 nie ma co robic bo dobrze zrobiona 125 potrafi dluuugo pochodzic moj dziadek jezdzi moja m06b3 do miasta czy na ryby juz teraz 2gi sezon tylko w sime byly zmieniane opony,oleje i pierscienie bo juz byly z nich ostre zyletki, to sa bardzo proste silniki wiec nawet jak sie wogule nie znasz na tym to i tak jakos sobie poradzisz rozpolawianie tez jest banalnie proste szybciej rozlozysz silnik od 125 niz od komaraKoner napisał(a):Mati to jaką WSK będzizesz miał zależy tylko od ciebie.Wybierz tą która ci się bardziej podoba.Przy jednej i drugiej będziesz miał jakieś zajęcie bo jak wiadomo stare motory lubią się czasami popsuć.Jakby podsumować wszystkie odpowiedzi to wygrywa WSK 125.
Jaką WSK wybrać ??
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 19
• Strona 2 z 2 • 1, 2
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
3 awaryjna ty chyba na głowe upadłeś. Konstrukcja Dwk z lat 40 tam po prostu nie ma się co popsuć. Co najyzej skrzynia ale to już trzeba mieć talent albo cyrki wyprawiać. WSk 3 to straszny wolno obrotowy muł ale bezawaryjny. A do tego naprai ją każdy wielski mechanik- kowal młotkiem i przecinakiem. Miałem kiedyś czwórkę żrobiłem lekki tuning (takie tam wypełniacze polerka inny gaźnik bo te pegaz to straszne gowno) i co w ciagu 2 tygodni 2 razy robiłem skrzynie. 4 to w porownaniu z 3 rakiety i odrzutowce ale maja dleikatne skrzynie o czym sie przekonalem.Koner napisał(a):Ja wybrał bum 4 biegową bo podobno 3 są awaryjne
- Kondor888
- MotoManiak
- Posty: 25
- Dołączył(a): 10 maja 2007, o 08:36
Posty: 19
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 255 gości