dysza.

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

dysza.

Postprzez zbychopata » 29 kwi 2007, o 11:00

kupilem sobie dysze na allegro do simsona i teraz mam problem gdzie ja wkrecic w gazniku?? pisalo na aukcji "Super dysza osiagi nawet do 100km/h"
Suzuki rg 80
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice

dysza.

Postprzez Pani Kontekstowa » 29 kwi 2007, o 11:00

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adamo » 29 kwi 2007, o 11:06

Jak to gdzie ?? chyba raczej tylko w miejsce tzw. dyszy głownej, w gaźniku przeważnie są dwie dysze - główna ( o tą chodzi) i wolnych obrotów.Sprawdź sobie w instrukcji obsługi czy gdzieś w necie jak zbudowany jest gaźnik simsona i gdzie znajduje się dysza główna i w te miejsce wkręć nową uprzednio wykręcając starą.

Ps.O tym 100km/h to zapomnij ....będziesz mieć ciut większą moc silnika
może ci dojdzie parę km/h prędkości, ale te 100km/h to bajki dla naiwnych , sama zmiana dyszy nie da ci takiej prędkości, do tego potrzebny naprawdę extremalny tuning , wiążący się z b.poważnymi przeróbkami silnika. :)
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez zbychopata » 29 kwi 2007, o 11:40

aha czyli mam ta dysze wkrecic w dysze(od gory tej dyszy wykrecic stara i wkrecic te) pod iglica.:) :D
Suzuki rg 80
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez KLINAR » 29 kwi 2007, o 11:44

zbychopata napisał(a):aha czyli mam ta dysze wkrecic w dysze(od gory tej dyszy wykrecic stara i wkrecic te) pod iglica.:) :D
wykrecasz stara dysze i wkrecasz nowa
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Gość » 29 kwi 2007, o 17:04

a też chciało ci sie kupować dysze ja to ustawiam sobie samemu wielkość otworu dyszy igłą lub cieniutkim gwożdzikiem a kupować to bez sensu.
a co do osiagów to mocniejsz ciut bedzie i jak wiadowy ciut wiecej bedzie palił.Pozdro :wink:
Gość
 

Postprzez Adamo » 29 kwi 2007, o 17:31

Dysza nie kosztuje fortuny,a gwoździkiem to sobie można powiększyć dyszę w pewnym dość intymnym miejscu, pewnie w fabryce też gwoździkiem i igłą formują te dysze :wink: :P :D
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez endek » 30 kwi 2007, o 08:48

nie ja też niekiedy powieksza dziure w dyszy ale za pomocą iglicy a jak jest za dużo to biore i kapne lekko lutem i znów delikatnie iglicą aby nie rozpiepszyć za dużą dziure.
Bo do moich maszyn cieżko dokupić dysze jak coś to już cały gażnik koszt 200-600zł :cry:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez zbychopata » 30 kwi 2007, o 09:45

ja ta dysze i tak dostalem w zestawie z cylindrem i filtrem:D
Suzuki rg 80
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 304 gości