Jawka mustang :D

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Jawka mustang :D

Postprzez KLINAR » 1 maja 2007, o 22:46

Witam :)
Dzis wzialem jawke mustang od babci i odpalilem ja po dluuugiej przerwie (ostatni raz byla palowa w wakacje ;p ) bylo troche klopotu jak to na jawke przystalo :P ale jechala jechala potem mialem wpadke do rowu ale to inna historia :P i w koncu zdechla.... proba odpalenia na chyba 30 swiecach czyszczenie dysz i wydala swoj piekny ryk :) ah te wysokie obroty :P zrobilem nia jeszcze jakies 3 km i sie skonczylo :P zapchalem ja do domu po czym wyczyscilem gaznik i zabralem sie za zaplon co sie okazalo ze byl jakis grzyb na platynkach, przemylem platynki benzyna wytarlem szmatka, pozniej spilowalem styki pilniczkiem wystawilem przelalem gaznik i zagadal od "pierwszego" :) na luzie jest ok, ma niesamowite obroty ale jak juz jade to jest gorzej ;/ jawencja przy ful manetce potrafi przerwac i sie wogule nie rozpedza, na 3 biegu predkosc wzrasta do 50 km/h i staje.... tyle jedzie na pol gazu a jak dam ful to tylko jakby chciala sie rozpedzic ale nie mogla, poprostu nie chce :( czemu? gaznik czyscilem,zaplon tez, sprawdzalem wszystkie styki itd, co prawda jawka ma od nowosci przejechane 635 km (jak nowka :D ) ale we wakacje chodzila ladnie, teraz nie wiem co sie stalo, moze poprostu musi sie rozchodzic? i jak myslice zmienic olej? bo biegi jakos tak dziwnie chodza, (olej przed postojem zmienialem) jakie wasze sugestie na ten temat?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Jawka mustang :D

Postprzez Pani Kontekstowa » 1 maja 2007, o 22:46

Pani Kontekstowa
 

Postprzez BaroS » 1 maja 2007, o 23:15

Prawdopodobnie musi się rozjeździć, moja też musiała. A blokowana nie jest ?? To że przerywa to musisz idealnie przerwę na przerywaczu ustawić, 0,3 mm.
BaroS
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 434
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:24

Postprzez KLINAR » 1 maja 2007, o 23:17

Hermes napisał(a):Prawdopodobnie musi się rozjeździć, moja też musiała. A blokowana nie jest ?? To że przerywa to musisz idealnie przerwę na przerywaczu ustawić, 0,3 mm.
w ksiazeczce seriwsowej jest napisane ze na 0,4mm i tak mam ;) zaplon tez jest dobrze ustawiony bo oczywiscie orginalnie :D Jawka od nowosci nie byla blokowana ;) ogolnie dziwne bo na dwojce ciagnie troche ponad 40 km/h a na trujce wiecej niz 50 na prostej nie pujdzie :?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 2 maja 2007, o 00:05

mi też na tej trójce cięzko idze . jak się rozbuja to jedzie. Jeszcze do tego neidoszedłem :/
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mariusz » 2 maja 2007, o 00:33

po 1: skąd ją wytrzasłeś :D:D:D?
po 2: może wacha stara, wilgoci chyciła...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez KLINAR » 2 maja 2007, o 08:24

Jawencje odziedziczylem po wujku :D Predzej kuzyn ja dojezdzal :) Prawie 20 lat stala w wilgotnej piwnicy przez co rdza sie za nia pieknie zabrala :/ takze kuzyn pomalowal przednie blotniki, chrom na kolanku niestety stracil blask, za to na kolach jak nowy :D i czeba bylo robic remont silnikabo nie byl zakonserwowany olejem a wiadomo jakie tego skutki ;] wymienil lozyska na wale na szczescie wsilniku byl olej wiec pozostale byly ok,uszczelki i pierscienie na te z epoki, zlozyl i jawka chodzi do dzis :D stare opony przez ten postow staly prawie bez powietrza wiec jak kuzyn napompowal to poprostu popekaly i zaczely sie rozpadac calymi platami :D linki tez byly pordzewiale wiec musialy byc powymieniane zostala tylko orginalna biala od przod hamulca,zgnilo poszycie siedzenia tez juz jest zrobione nowe :) ogolnie ona ma zaje&^@# pradnice :D mam zalozona w niej w przodzie zarowke 12v od kombajnu BIZON 40w :D a jakby nie bylo to tylko na wolnych pali sie lekko na zolto a jak juz dam gaz to zarowa daje bialy przejzysty blask :D niedlugo foty wzuce to wam pokaze ;) co do paliwa to tez myslalem ze wywietrzalo ale chodzila ok tylko strasznie kopcila to dolalem kilka litrow czystej i zmieszalem, teraz nie kopci i nie zalewa sie jakby na ful gazie i nie lapie nagaru na swiecy, dzis wyczyszcze filtr powietrza i jeszcze wszystko posprawdzam ale dziowne ze na 1 biegu idzie jak dzika ale na 3 biegu cos ja zamula :/
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez zbychopata » 2 maja 2007, o 09:18

sproboj dac na przerywaczu przerwe 0.7-1 mm , moja na mniejszej nie chciala wogule zagadac (kazdy sie dziwiw ze az taka przerwa ale na takiej chodzila). Sproboj tez zdjac flowice i przeczyscic tlok z nagaru i komore spalania :D
Suzuki rg 80
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Conqeror » 2 maja 2007, o 09:26

u men iwcześneij zawiniło neiszczelność filtra , ale teraz pomimo uszczelnionego filtra na slikon , nadal sie słabo zbiera
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 2 maja 2007, o 10:39

Conqeror napisał(a):u men iwcześneij zawiniło neiszczelność filtra , ale teraz pomimo uszczelnionego filtra na slikon , nadal sie słabo zbiera
wlasnie czyscilem filtr powietrza, po czym zakleilem te dwie czesci filtra szczelnie tasma izolacyjna :D pobawilem sie troche z swiecami i odziwo pieknie chodzi na iskrze f100 na 1 biegu pocisnela troche ponad 25 km/h :D na 3 biegu ale i tak troche mulowato sie zbiera ale nie bede jej tak juz katowal bo musze ja najpierw ladnie dotrzec :) ogolnie to ona przez prawie 30 lat miala zrobione 600 km (wczoraj od babci wyjezdzalem z tym przebiegiem :D ) a dzis juz juz ma nabite prawie 650 :D narazie spokojnie pojezdze nia do 1200km gdzies tak i dopiero bardziej sie z nia pobawie ;) ale musze przyznac ze nie czuje kolosalnej roznicy miedzy jazda ta jawka a simsonem, co prawda simek od dolu do gory ladnie ciagnie a jawce czeba troche przycisnac ale sie da :] najbardziej mnie smieszy ze podczas jazdy jawka szukam 4 biegu :D po dotarciu zaloze w niej gaznik i tlumik od sima jak mamw ogarze i zdam relacje :D
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez rolnik1234 » 2 maja 2007, o 12:29

No to powodzenia, ale ważne ze już jest lepiej.
rolnik1234
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2234
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37

Postprzez Conqeror » 2 maja 2007, o 21:28

bo orginalny simek i jawka jadą tyle samo , tlyko że simek 4b lepjej przyśpiesza ze względu na to że ma 4b a jawka tlyko 3
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 2 maja 2007, o 22:11

Conqeror napisał(a):bo orginalny simek i jawka jadą tyle samo , tlyko że simek 4b lepjej przyśpiesza ze względu na to że ma 4b a jawka tlyko 3
no tyle ze simkiem 75 pociagam bez problemu a jawka musze przyznac ze przed 15 min na prostym asfalcie pocisnela troche prawie 65 :D jak na orginalne przelozenie przod 12zebow tyl oprginalny wieniec to dosc ladny wynik :) na 13 zebowe mysle ze mialaby sile pociagnac cos kolo 70 ale jakos sobie tego nie wyobrazam jechac tyle jawka :P ostatnio sie z toba wyklucalem ze jawka nie pocisnie 80km/h a teraz na wlasnej skorze doswiadczylem ze jest to mozliwe :) takze przepraszam publicznie za wtedy ;) co do mulenia to juz jej nie muli ;) wyczyscilem filtr w karniku i ogolnie caly kranik bo nie dostawala paliwa ;) teraz idzie ladnie na kazdym biegu :) teraz pozostalo mi ja tylko spokojnie i ladnie dotrzec :)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 2 maja 2007, o 22:13

no ja mam obeznei 13 z .

Jawak ma to do siebie że nielubi gdy cos stoji na drodze swobodenmu spływaniu paliwa . Odrazu traci moc
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 2 maja 2007, o 22:21

a co do twojego ogara to teraz mi sie skojazylo ze ogar ma przeciez ta rure od filtra powietrza ustawiona w poziomie take im szybciej jedziesz tym wiecej powietrza dostaje sie do niego co jest efektem np mulenia na 3 biegu przy duzej predkosci ;] ja w ogarze wywalilem rurke i zalozylem kawalek weza ogrodowego bo tez mi go zamulalo przy duzej predkosci mimo ze na 1 biegu szedl jak dziki, w jawce ten filtr jest jakby "w baku" pod bakiem takze tam powietrze sie do filtra nie pcha jak w ogarze, w pralce jest jeszcze lepiej bo filtr jest pod blachami
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 2 maja 2007, o 22:24

to ma sens , nei skapnoł bym sie . jak złoże rame to wytestuje , a raczej w tym czasei wezme cosprzerobie , a potem będe ogladał efekty
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Następna strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 403 gości