Witam
Dzis wzialem jawke mustang od babci i odpalilem ja po dluuugiej przerwie (ostatni raz byla palowa w wakacje ) bylo troche klopotu jak to na jawke przystalo ale jechala jechala potem mialem wpadke do rowu ale to inna historia i w koncu zdechla.... proba odpalenia na chyba 30 swiecach czyszczenie dysz i wydala swoj piekny ryk ah te wysokie obroty zrobilem nia jeszcze jakies 3 km i sie skonczylo zapchalem ja do domu po czym wyczyscilem gaznik i zabralem sie za zaplon co sie okazalo ze byl jakis grzyb na platynkach, przemylem platynki benzyna wytarlem szmatka, pozniej spilowalem styki pilniczkiem wystawilem przelalem gaznik i zagadal od "pierwszego" na luzie jest ok, ma niesamowite obroty ale jak juz jade to jest gorzej jawencja przy ful manetce potrafi przerwac i sie wogule nie rozpedza, na 3 biegu predkosc wzrasta do 50 km/h i staje.... tyle jedzie na pol gazu a jak dam ful to tylko jakby chciala sie rozpedzic ale nie mogla, poprostu nie chce czemu? gaznik czyscilem,zaplon tez, sprawdzalem wszystkie styki itd, co prawda jawka ma od nowosci przejechane 635 km (jak nowka ) ale we wakacje chodzila ladnie, teraz nie wiem co sie stalo, moze poprostu musi sie rozchodzic? i jak myslice zmienic olej? bo biegi jakos tak dziwnie chodza, (olej przed postojem zmienialem) jakie wasze sugestie na ten temat?
Jawka mustang :D
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 20
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Jawka mustang :D
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
w ksiazeczce seriwsowej jest napisane ze na 0,4mm i tak mam zaplon tez jest dobrze ustawiony bo oczywiscie orginalnie Jawka od nowosci nie byla blokowana ogolnie dziwne bo na dwojce ciagnie troche ponad 40 km/h a na trujce wiecej niz 50 na prostej nie pujdzieHermes napisał(a):Prawdopodobnie musi się rozjeździć, moja też musiała. A blokowana nie jest ?? To że przerywa to musisz idealnie przerwę na przerywaczu ustawić, 0,3 mm.
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
po 1: skąd ją wytrzasłeś :D:D?
po 2: może wacha stara, wilgoci chyciła...
po 2: może wacha stara, wilgoci chyciła...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Jawencje odziedziczylem po wujku Predzej kuzyn ja dojezdzal Prawie 20 lat stala w wilgotnej piwnicy przez co rdza sie za nia pieknie zabrala takze kuzyn pomalowal przednie blotniki, chrom na kolanku niestety stracil blask, za to na kolach jak nowy i czeba bylo robic remont silnikabo nie byl zakonserwowany olejem a wiadomo jakie tego skutki wymienil lozyska na wale na szczescie wsilniku byl olej wiec pozostale byly ok,uszczelki i pierscienie na te z epoki, zlozyl i jawka chodzi do dzis stare opony przez ten postow staly prawie bez powietrza wiec jak kuzyn napompowal to poprostu popekaly i zaczely sie rozpadac calymi platami linki tez byly pordzewiale wiec musialy byc powymieniane zostala tylko orginalna biala od przod hamulca,zgnilo poszycie siedzenia tez juz jest zrobione nowe ogolnie ona ma zaje&^@# pradnice mam zalozona w niej w przodzie zarowke 12v od kombajnu BIZON 40w a jakby nie bylo to tylko na wolnych pali sie lekko na zolto a jak juz dam gaz to zarowa daje bialy przejzysty blask niedlugo foty wzuce to wam pokaze co do paliwa to tez myslalem ze wywietrzalo ale chodzila ok tylko strasznie kopcila to dolalem kilka litrow czystej i zmieszalem, teraz nie kopci i nie zalewa sie jakby na ful gazie i nie lapie nagaru na swiecy, dzis wyczyszcze filtr powietrza i jeszcze wszystko posprawdzam ale dziowne ze na 1 biegu idzie jak dzika ale na 3 biegu cos ja zamula
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
sproboj dac na przerywaczu przerwe 0.7-1 mm , moja na mniejszej nie chciala wogule zagadac (kazdy sie dziwiw ze az taka przerwa ale na takiej chodzila). Sproboj tez zdjac flowice i przeczyscic tlok z nagaru i komore spalania
Suzuki rg 80
-
zbychopata - MotoManiak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
- Lokalizacja: Wojkowice
wlasnie czyscilem filtr powietrza, po czym zakleilem te dwie czesci filtra szczelnie tasma izolacyjna pobawilem sie troche z swiecami i odziwo pieknie chodzi na iskrze f100 na 1 biegu pocisnela troche ponad 25 km/h na 3 biegu ale i tak troche mulowato sie zbiera ale nie bede jej tak juz katowal bo musze ja najpierw ladnie dotrzec ogolnie to ona przez prawie 30 lat miala zrobione 600 km (wczoraj od babci wyjezdzalem z tym przebiegiem ) a dzis juz juz ma nabite prawie 650 narazie spokojnie pojezdze nia do 1200km gdzies tak i dopiero bardziej sie z nia pobawie ale musze przyznac ze nie czuje kolosalnej roznicy miedzy jazda ta jawka a simsonem, co prawda simek od dolu do gory ladnie ciagnie a jawce czeba troche przycisnac ale sie da najbardziej mnie smieszy ze podczas jazdy jawka szukam 4 biegu po dotarciu zaloze w niej gaznik i tlumik od sima jak mamw ogarze i zdam relacjeConqeror napisał(a):u men iwcześneij zawiniło neiszczelność filtra , ale teraz pomimo uszczelnionego filtra na slikon , nadal sie słabo zbiera
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
no tyle ze simkiem 75 pociagam bez problemu a jawka musze przyznac ze przed 15 min na prostym asfalcie pocisnela troche prawie 65 jak na orginalne przelozenie przod 12zebow tyl oprginalny wieniec to dosc ladny wynik na 13 zebowe mysle ze mialaby sile pociagnac cos kolo 70 ale jakos sobie tego nie wyobrazam jechac tyle jawka ostatnio sie z toba wyklucalem ze jawka nie pocisnie 80km/h a teraz na wlasnej skorze doswiadczylem ze jest to mozliwe takze przepraszam publicznie za wtedy co do mulenia to juz jej nie muli wyczyscilem filtr w karniku i ogolnie caly kranik bo nie dostawala paliwa teraz idzie ladnie na kazdym biegu teraz pozostalo mi ja tylko spokojnie i ladnie dotrzecConqeror napisał(a):bo orginalny simek i jawka jadą tyle samo , tlyko że simek 4b lepjej przyśpiesza ze względu na to że ma 4b a jawka tlyko 3
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
a co do twojego ogara to teraz mi sie skojazylo ze ogar ma przeciez ta rure od filtra powietrza ustawiona w poziomie take im szybciej jedziesz tym wiecej powietrza dostaje sie do niego co jest efektem np mulenia na 3 biegu przy duzej predkosci ja w ogarze wywalilem rurke i zalozylem kawalek weza ogrodowego bo tez mi go zamulalo przy duzej predkosci mimo ze na 1 biegu szedl jak dziki, w jawce ten filtr jest jakby "w baku" pod bakiem takze tam powietrze sie do filtra nie pcha jak w ogarze, w pralce jest jeszcze lepiej bo filtr jest pod blachami
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Posty: 20
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 403 gości