komar - silnik

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

komar - silnik

Postprzez kamilOS » 2 maja 2007, o 11:07

Zożyłem silnik w komarze i nie mam biegów.Wczesniej przed rozpołowieniem bylo oki.Jeszcze jedno pytanie na wale łożysko mi chodzi luzem czy moze tak byc czy trzeba wymienic.CZEGO MOZE BYC WINA ZE NIE MAM BIEGóW? :o
kamilOS
 

komar - silnik

Postprzez Pani Kontekstowa » 2 maja 2007, o 11:07

Pani Kontekstowa
 

Postprzez pfp100 » 2 maja 2007, o 11:20

Poprostu żle złożyłeś, a łożyszka do wymiany
Avatar użytkownika
pfp100
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 28
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:06

Postprzez Conqeror » 2 maja 2007, o 21:32

co do łożyska to fakt trzeba wymienić .

A żę nie ma biegów to poplatałeś cosz trybami , albo wodizk nie włożyłeś w taki trybik
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

komar - silnik

Postprzez kamilOS » 4 maja 2007, o 18:30

Wez z allegro karter od komara sciagnij i mi zaznacz gdzie ten wodzik ma byc??
kamilOS
 

Re: komar - silnik

Postprzez endek » 4 maja 2007, o 18:43

kamilOS napisał(a):.Jeszcze jedno pytanie na wale łożysko mi chodzi luzem czy moze tak byc czy trzeba wymienic. :o


fajnie to napisałeś i trzeba sie domyślać czy chodziło ci o luz na wale(poprzez zużyte łożysko) czy łożysko stoi a chodzi na wale(też zdarząja sei przypadki gdy np.łożysko zadzerwnieje) albo obraca sie w karterze :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Gość » 4 maja 2007, o 23:09

Składając silnik nie rób tego młotkiem. Wszystko ma wejść tak jak.....Zresztą...wiesz jak. Delikatnie, rączkami, a jeżeli nie chce się domknąć - nie dokręcaj śrubami. Sądzę, że może za "mocno" spasowałeś...Rozpołów jeszcze raz i poskładaj tak, abyś docisnął połówki rękami. Może za cienka uszczelka (papier to nie breszpan) albo wymieniłeś tulejki w karterach, albo wymieniłeś tylko "przesuwkę" nie ruszając wałka, albo odwrotnie - wałek bez przesuwki i teraz się blokuje...
Gość
 

Postprzez Conqeror » 5 maja 2007, o 08:46

Wodzik jest to element przesuwającey taki tryb . Ale jak tylko sugeruje że to może być choc nei musi .

http://www.extreme50.yoyo.pl/023r.html

No czasem są tacy agenci co nawalają młotkiem . Ja silnik jawki jak sam rozkładałem to przed składanei patryzłem na suchu jak to wsyzstko się schodzi
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 204 gości