komar - silnik
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 7
• Strona 1 z 1
komar - silnik
Zożyłem silnik w komarze i nie mam biegów.Wczesniej przed rozpołowieniem bylo oki.Jeszcze jedno pytanie na wale łożysko mi chodzi luzem czy moze tak byc czy trzeba wymienic.CZEGO MOZE BYC WINA ZE NIE MAM BIEGóW?
- kamilOS
komar - silnik
Wez z allegro karter od komara sciagnij i mi zaznacz gdzie ten wodzik ma byc??
- kamilOS
Re: komar - silnik
kamilOS napisał(a):.Jeszcze jedno pytanie na wale łożysko mi chodzi luzem czy moze tak byc czy trzeba wymienic.
fajnie to napisałeś i trzeba sie domyślać czy chodziło ci o luz na wale(poprzez zużyte łożysko) czy łożysko stoi a chodzi na wale(też zdarząja sei przypadki gdy np.łożysko zadzerwnieje) albo obraca sie w karterze
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Składając silnik nie rób tego młotkiem. Wszystko ma wejść tak jak.....Zresztą...wiesz jak. Delikatnie, rączkami, a jeżeli nie chce się domknąć - nie dokręcaj śrubami. Sądzę, że może za "mocno" spasowałeś...Rozpołów jeszcze raz i poskładaj tak, abyś docisnął połówki rękami. Może za cienka uszczelka (papier to nie breszpan) albo wymieniłeś tulejki w karterach, albo wymieniłeś tylko "przesuwkę" nie ruszając wałka, albo odwrotnie - wałek bez przesuwki i teraz się blokuje...
- Gość
Wodzik jest to element przesuwającey taki tryb . Ale jak tylko sugeruje że to może być choc nei musi .
http://www.extreme50.yoyo.pl/023r.html
No czasem są tacy agenci co nawalają młotkiem . Ja silnik jawki jak sam rozkładałem to przed składanei patryzłem na suchu jak to wsyzstko się schodzi
http://www.extreme50.yoyo.pl/023r.html
No czasem są tacy agenci co nawalają młotkiem . Ja silnik jawki jak sam rozkładałem to przed składanei patryzłem na suchu jak to wsyzstko się schodzi
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 204 gości