Tak pomyślałem , bo mam do pomalowania felge przednią a rdza jest neisamowita .
Aby wziąć paier ścierny zetrzeć do blachy a potem pomalować bezbarwnym lakeirem . Oczywiscie ładnei wygładzić przed malowaniem
Pseudo chrom
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Spróbować zawsze można, ale jeśli chodzi ci o wypolerowanie a potem pomalowanie to ostrzegam że to jest ryzykowne i może nie wyjść. Robiłem tak kiedyś szprychy ale efekt nie był zadowalający. Po pierwsze musi być odpowiedni lakier bezpodkładowy, a po drugie powierzchnie między nakładaniem warstw lakieru się "matuje" czyli przeciera papierem ściernym średniej grubości żeby następna warstwa lepiej "chwytała", więc jeśli najpierw to wypolerujesz to moze ci ten lakier łatwiej odpaść, a wiadomo jak to felgi czasem się o nie obijają różne kamienie i tym podobne - lakier musi być wytrzymały. Ja drugi raz bym nie zaryzykował, ale jeśli chcesz spróbować, to życzę powodzenia. Po placu będzie dobre.
-
Hinol - MotoManiak
- Posty: 572
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
- Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny
i nie kupuj takiego wynalazku jak chrom w spreyu!! to jedno wielkie g*wno, jak prysniesz tym felge to bedzie cos jak aluminium troszke bedzie sie swiecilo ale jak pomalujesz lakierem bezbarwnym to sie zrobi ciemne i grafitowe takze nie polecam juz lepiej pomalowac sobie felge na czarno jak to zrobil nasz Admin Marcin
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Dokladnie - chrom w spray'u ładnie wygląda przez chwilę. Lepiej pomalować felgę srebrzanką, potem bezbarwnym.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
farba cie wyniesie pewnie 10 zl + robota + lakier bezbarwny tez cos kolo 10zl i troche roboty, nie lepiej sie rozejzec za jakims kolem z ladnym chromem za 20 - 30 zl? lepiej dac troche wiecej ale ladnie bedzie to wygladaloConqeror napisał(a):bo wiecie ja mam tył piękny a przód to czysta rdza . To wezme jakimś srebnym kolorem . Albo pedzlem albo w sreyu , w zależności co tańsze .
Choć również kilka innych rzeczy bym pomalował też na srebno
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Poszukaj ładniejszego koła Bo to malowanie to po prostu nie opłacalne, a nie będziesz miał efektu takiego jak byś chciał. Chrom w sprayu to totalna porażka. to jest dobre jak chcesz coś pomalować i postawić za szybką na segmencie bo do niczego się to więcej nie nadaje.
- Quler
- MotoManiak
- Posty: 45
- Dołączył(a): 30 kwi 2007, o 21:31
- Lokalizacja: Prandocin
no zapewnoe po pomalowaniu i użytkowaniu to bedzie złaziło
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
a ja nic nie mam do chromu w sprayu w tym sztywniaku było omalowane srebrzanką to wyglądało to paskudnie i źle sie trzymało, usunąłem srebrzankę papierem ściernym potem wypolereowałem na błysk a potem delikatne cieniutkie warstwy chromu w sprayu tylko jakiegoś dobrego! Trzyma sie swietnie błyszczy się, z daleka wygląda jak chrom, po przyjrzeniu sie ma troche inny odcień. Nie polecam chromu w sprayu za 7zł bo jest to glutowata maź która odchodzi ciemnieje i glutowaci się.
- batagur
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 543
- Dołączył(a): 16 kwi 2007, o 16:59
- Lokalizacja: z Bielska - Białej
- Pochwały: 1
to prawda w sporym znaczeniem jakości jest własnie cena tak wiec moze jak kupi droższy to bedzie trzymał lepiej
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
- batagur
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 543
- Dołączył(a): 16 kwi 2007, o 16:59
- Lokalizacja: z Bielska - Białej
- Pochwały: 1
Chrom w spray'u to lipa!! Nie raz miałem takowy chrom w ręce różnych firm i praktycznie na każdym pisało: "Wazne: Nieodporny na ścieranie. Ograniczona odporność na działanie czynników atmosferycznych". Taki chrom ładnie sie świeci godzine po malowaniu i nie da sie tego zalakierować(próbowałem) bo po zalakierowaniu robił sie kolor szary. A po za tym kiedy "chrom" wyschnoł i dotkło się palcem palec robił sie szary a miejsce w którym się dotkło ścierało się. Odradzam takie chromy!!!! Ja osobiście miałem chrom 400ml w sprayu za 25zł formy colorwkorks.
ODRADZAM
ODRADZAM
Gdyby Z Poselskich Pomyslow Usypac Gore To Na Pewno Wyszedlby Z Tego Calkiem Spory Dol:D
-
kozak24 - MotoManiak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 29 kwi 2007, o 13:57
- Lokalizacja: Zadupie
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 226 gości