zmina zaplonu po zminie cylindra

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Ktoś » 8 maja 2007, o 21:56

Lepiej sprowadzić i wcale nie wykluczone że wyjdzie nawet taniej.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Pani Kontekstowa » 8 maja 2007, o 21:56

Pani Kontekstowa
 

Postprzez KLINAR » 8 maja 2007, o 21:58

Ktoś napisał(a):Cylindrów RZT nie równaj z polskim badziewem, te mają tuleje robione z mahle-krotoszynu a nie z odzysku rur kanalizacyjnych poza tym nawet w nie tuningowych zestawach (zwykłe 50 czy 60) okna są większe niż oryginały co daje simsonowi jakieś 4km i sporo większy moment obrotowy a i nie kupujcie tłoków "oryginalnych" bo to też polskie gówno tylko sprzedawane jako oryginał, jeśli oryginał to tylko sproawadzany.
u mnie te tloki gosciowa ma z almotu gdzie oni je sprowadzaja z niemiec ;) a pozatym widac radykalne roznice miedzy polskimi tlokami i pierscieniami a niemieckimi, wbrew pozorom latwo je odroznic ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Piotrek » 8 maja 2007, o 22:12

Wracając do pierwotnego tematu.

Czy Ty oby dotarłeś ten nowy cylinder?

Czy Ty wraz z kupnem cylindra kupiłeś nowy tłok i pierścienie pod wymiar?

Zresztą i tak to nie ważnie :/ bo...

...co do polskich części do simsona (i to nie ważnie czy normalnie czy tuningowe) to tak jak już dawno było pisane... lepiej już nie robić remontu jeśli ma się zamiar w simsonie użyć polskiej rzemieślniczej części.
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez KLINAR » 8 maja 2007, o 22:19

dokladnie :] jesli robic simsona tanim kosztem na rzemieslniczych czesciach to lepiej zostawic go na orginalnych a jestem pewien ze na nich jeszcze pochodzi dluzej i lepiej ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez zbychopata » 9 maja 2007, o 14:04

to znaczy ja mom w dosc dobrym stanie oryginalna 50 tylko chcialem zmienic by miec wiecej mocy i jakos tego nie widac a mam juz 300 km (docieram go b. dobrze od czasu do czasu mu troche wstawie i tyle) i pod jakas gorke to ta 60 przy oryginalnej 50-tce wymieka chyba ze to sie jeszcze dotrze ale watpie :| kupilem caly zestaw tlok glowica itd.
Suzuki rg 80
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez Conqeror » 9 maja 2007, o 14:20

po 300 km powineneś odczuwać wyrarżne efekty, tłok praktycznei sie już dotarł . Słaby jest ja ksie rozgrzeje , czy juz od początku jest szit
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez zbychopata » 9 maja 2007, o 15:56

praktycznie ciagle moze jak sie troszke rozgrzeje to jest troche silniejszy...
Suzuki rg 80
Avatar użytkownika
zbychopata
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 86
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
Lokalizacja: Wojkowice

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 216 gości