zmina zaplonu po zminie cylindra
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 22
• Strona 2 z 2 • 1, 2
u mnie te tloki gosciowa ma z almotu gdzie oni je sprowadzaja z niemiec a pozatym widac radykalne roznice miedzy polskimi tlokami i pierscieniami a niemieckimi, wbrew pozorom latwo je odroznicKtoś napisał(a):Cylindrów RZT nie równaj z polskim badziewem, te mają tuleje robione z mahle-krotoszynu a nie z odzysku rur kanalizacyjnych poza tym nawet w nie tuningowych zestawach (zwykłe 50 czy 60) okna są większe niż oryginały co daje simsonowi jakieś 4km i sporo większy moment obrotowy a i nie kupujcie tłoków "oryginalnych" bo to też polskie gówno tylko sprzedawane jako oryginał, jeśli oryginał to tylko sproawadzany.
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Wracając do pierwotnego tematu.
Czy Ty oby dotarłeś ten nowy cylinder?
Czy Ty wraz z kupnem cylindra kupiłeś nowy tłok i pierścienie pod wymiar?
Zresztą i tak to nie ważnie bo...
...co do polskich części do simsona (i to nie ważnie czy normalnie czy tuningowe) to tak jak już dawno było pisane... lepiej już nie robić remontu jeśli ma się zamiar w simsonie użyć polskiej rzemieślniczej części.
Czy Ty oby dotarłeś ten nowy cylinder?
Czy Ty wraz z kupnem cylindra kupiłeś nowy tłok i pierścienie pod wymiar?
Zresztą i tak to nie ważnie bo...
...co do polskich części do simsona (i to nie ważnie czy normalnie czy tuningowe) to tak jak już dawno było pisane... lepiej już nie robić remontu jeśli ma się zamiar w simsonie użyć polskiej rzemieślniczej części.
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
dokladnie jesli robic simsona tanim kosztem na rzemieslniczych czesciach to lepiej zostawic go na orginalnych a jestem pewien ze na nich jeszcze pochodzi dluzej i lepiej
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
to znaczy ja mom w dosc dobrym stanie oryginalna 50 tylko chcialem zmienic by miec wiecej mocy i jakos tego nie widac a mam juz 300 km (docieram go b. dobrze od czasu do czasu mu troche wstawie i tyle) i pod jakas gorke to ta 60 przy oryginalnej 50-tce wymieka chyba ze to sie jeszcze dotrze ale watpie kupilem caly zestaw tlok glowica itd.
Suzuki rg 80
-
zbychopata - MotoManiak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 16:02
- Lokalizacja: Wojkowice
Posty: 22
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 216 gości