Kilka pytań odnośnie WSK

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Postprzez Adamo » 10 maja 2007, o 20:22

Co do WSK3 to wymiana półksiężyca jest prosta , bo napędza on bezpośrednio kosz sprzęgłowy,to taka mała ciekawostka więc możesz wiesię odpalić na wciśniętym sprzęgle. Wsk ma dość małe sprężanie jest silnikiem wolnoobrotowym więc przeżyje każdą benzyne i każdy niemal olej , al;e lej sobie ten z orlenu do 2T , bo mixol zasyfi ci dość szybko silnik nagarem.
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Pani Kontekstowa » 10 maja 2007, o 20:22

Pani Kontekstowa
 

Postprzez KLINAR » 10 maja 2007, o 20:30

dokladnie :D kiedys posypal mi sie automat i palilem wieske od kopa na 2gim biegu (oczywiscie po wsisnieciu sprzegla) 8)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Poprzednia strona

Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 486 gości

cron