Gaźnik od WSK do Jawki
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Gaźnik od WSK do Jawki
Moglibyście mi wytłumaczyć w jaki sposób można przełożyć gaźnik zWSki do Jawki ?? W tym gaźniku jest okrągłe wejście a kryciec ssący jes na śrubki i nie mam pomysłu jak to połączyć.
- BaroS
- MotoManiak
- Posty: 434
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:24
ja myślałem an d taka przejsciowka . Ale to by trudno bylo zrobić . Napewo spaware trzeba by bylo miec
http://www.free.pl/img/my.php?id=tn19h0ehz5svuh72
http://www.free.pl/img/my.php?id=tn19h0ehz5svuh72
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
Ja polecam zalozenie gaznika od sima dzis testowalem go na jawce na ful obrotach wyje jak jakas pila lancuchowa albo jakas pilarka szybciej sie zbiera i co ciekawe odpala zawsze od 1 kopa nawet bez dodawania gazu do tego ma ssanie i wgl, jak dorwe aparat to porobie zdjecia i zaloze osobny temat co i jak sie to robi
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
nom nic trudnego bierzesz nawet z blachy wycinasz coś takiego,, żeby przykręcić to do krućca, wiercisz na srodku dziure o przelocie gaźnika i dospawujesz do tego rurke, taką na którą najdzie ten gaźnik. miedzy tą całą końcówke wypadałoby jeszcze dać uszczelke i powinno grać
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
widziałem gdzieś jawkę z gaźnikiem WSK, to miała własnoręcznie dorabiany króciec a nie przejściówkę. owy właściciel miał pseudo chyba Breżniew czy jakoś tak, a króciec był z rurki jakiegoś kolorowego metalu, albo lakierowanej stalowej
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
byl byl za dlugi i kles mial stozka i walil mu o blotnik
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Posty: 7
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 304 gości