Gaźnik od WSK do Jawki

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

Gaźnik od WSK do Jawki

Postprzez BaroS » 12 maja 2007, o 11:28

Moglibyście mi wytłumaczyć w jaki sposób można przełożyć gaźnik zWSki do Jawki ?? W tym gaźniku jest okrągłe wejście a kryciec ssący jes na śrubki i nie mam pomysłu jak to połączyć.
BaroS
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 434
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:24

Gaźnik od WSK do Jawki

Postprzez Pani Kontekstowa » 12 maja 2007, o 11:28

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 12 maja 2007, o 11:44

ja myślałem an d taka przejsciowka . Ale to by trudno bylo zrobić . Napewo spaware trzeba by bylo miec

http://www.free.pl/img/my.php?id=tn19h0ehz5svuh72
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 12 maja 2007, o 12:35

Ja polecam zalozenie gaznika od sima ;) dzis testowalem go na jawce :D na ful obrotach wyje jak jakas pila lancuchowa albo jakas pilarka :P szybciej sie zbiera i co ciekawe odpala zawsze od 1 kopa nawet bez dodawania gazu ;) do tego ma ssanie i wgl, jak dorwe aparat to porobie zdjecia i zaloze osobny temat co i jak sie to robi ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Pawlus » 12 maja 2007, o 17:03

nom nic trudnego bierzesz nawet z blachy wycinasz coś takiego,, żeby przykręcić to do krućca, wiercisz na srodku dziure o przelocie gaźnika i dospawujesz do tego rurke, taką na którą najdzie ten gaźnik. miedzy tą całą końcówke wypadałoby jeszcze dać uszczelke i powinno grać
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez Mariusz » 12 maja 2007, o 19:17

widziałem gdzieś jawkę z gaźnikiem WSK, to miała własnoręcznie dorabiany króciec a nie przejściówkę. owy właściciel miał pseudo chyba Breżniew czy jakoś tak, a króciec był z rurki jakiegoś kolorowego metalu, albo lakierowanej stalowej :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Conqeror » 13 maja 2007, o 01:06

dokładnei marycha . Ael ten króciec był taki jakiś za długi . Wolał bym dać juz tą przejściówke
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 13 maja 2007, o 07:31

byl byl za dlugi i kles mial stozka i walil mu o blotnik ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 304 gości