pomocy

Jeśli masz problem z motocyklem i nie wiesz jak go rozwiązać, napisz a na pewno ktoś Ci pomoże.
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.

Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.


    Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
    Komar 2351 regulacja zapłonu
    Regulacja zapłonu Komar 2351

pomocy

Postprzez gosć » 13 maja 2007, o 08:15

opiszczie w punktach regulacje obrotow w romecie bo kumpel ma owy gaźnik no i nie stoi mu na obrotach (gaśnie)
gosć
 

pomocy

Postprzez Pani Kontekstowa » 13 maja 2007, o 08:15

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Mr.Rezystor » 13 maja 2007, o 08:45

A więc regulacje gaźnika przeprowadza się na rozgrzanym dobrze silniku.
Są tam dwie śrubki: pozioma(regulacja powietrza) i taka pionowa (podnosi przepustnicę z iglicą). Odpal mopeda przejedź się, żeby rozgrzać silnik, ale nie na biegu jałowym, jedź ze zmienną prędkością. Jeżeli uważasz, że silnik jest już rozgrzany, musisz przeprowadzić regulację. Na początku wkręć śrubki na tyle ile się da, ale nie mocno. Odpal rometa przy otwartej przepustnicy i reguluj przepływ powietrza, musisz wyregulować go tak, żeby przy dodawaniu gazu, ani na wysokich obrotach nie gasł ci. Ta druga śrubka podnosi przepustnicę, to tak samo jak byś mu gaz ustawił w jednej pozycji. Wkręcając tę śrubkę podnosisz przepustnicę.
Avatar użytkownika
Mr.Rezystor
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
Pojazdy: Audi 100 2.8


Powrót do Pomoc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 261 gości