pomocy
Regulamin działu
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że jego tytuł zawiera markę i model pojazdu jakiego dotyczy problem, najlepiej podane w nawiasie kwadratowym czyli [marka model] precyzyjny typ usterki. Ułatwi to korzystanie z wyszukiwarki.
Tematy, które nie będą spełniały podanych zasad zostaną usunięte.
- Procedura zmiany tytułu opisana jest w tutorialu: http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php?p=177744#177744
- Przykłady: [Komar 2351] regulacja zapłonu
Komar 2351 regulacja zapłonu
Regulacja zapłonu Komar 2351
Posty: 2
• Strona 1 z 1
A więc regulacje gaźnika przeprowadza się na rozgrzanym dobrze silniku.
Są tam dwie śrubki: pozioma(regulacja powietrza) i taka pionowa (podnosi przepustnicę z iglicą). Odpal mopeda przejedź się, żeby rozgrzać silnik, ale nie na biegu jałowym, jedź ze zmienną prędkością. Jeżeli uważasz, że silnik jest już rozgrzany, musisz przeprowadzić regulację. Na początku wkręć śrubki na tyle ile się da, ale nie mocno. Odpal rometa przy otwartej przepustnicy i reguluj przepływ powietrza, musisz wyregulować go tak, żeby przy dodawaniu gazu, ani na wysokich obrotach nie gasł ci. Ta druga śrubka podnosi przepustnicę, to tak samo jak byś mu gaz ustawił w jednej pozycji. Wkręcając tę śrubkę podnosisz przepustnicę.
Są tam dwie śrubki: pozioma(regulacja powietrza) i taka pionowa (podnosi przepustnicę z iglicą). Odpal mopeda przejedź się, żeby rozgrzać silnik, ale nie na biegu jałowym, jedź ze zmienną prędkością. Jeżeli uważasz, że silnik jest już rozgrzany, musisz przeprowadzić regulację. Na początku wkręć śrubki na tyle ile się da, ale nie mocno. Odpal rometa przy otwartej przepustnicy i reguluj przepływ powietrza, musisz wyregulować go tak, żeby przy dodawaniu gazu, ani na wysokich obrotach nie gasł ci. Ta druga śrubka podnosi przepustnicę, to tak samo jak byś mu gaz ustawił w jednej pozycji. Wkręcając tę śrubkę podnosisz przepustnicę.
-
Mr.Rezystor - MotoManiak
- Posty: 1006
- Dołączył(a): 28 kwi 2007, o 07:32
- Lokalizacja: Witkowice 20km od Częstochowy.
- Pojazdy: Audi 100 2.8
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 261 gości