Kilka rad
Posty: 36
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
piteer napisał(a):a moderatorzy mogli by nakładać punkty ujemne za nabijanie sie z kogoś - nie każdy wszystko wie...
Widać, że jesteś tu nowy...
Zapraszam do lektury tego:
http://motomaniacy.com/viewtopic.php?t=2
stąd dowiesz się między innymi tego, że u nas nie ma moderatorów.. oraz czemu ich nie ma.
Po drugie to nie wydaje mi się aby Lizard się tu z kogoś nabijał.
P.S. I mamy kolejny dowód jakie to ryzyko nadać komuś rangę moderatora.. Jak widać każdy inaczej interpretuje daną sytuacje i gdyby piteer był modem to Lizard wyłapał by już warna.. A może by tak bardziej postarać się zrozumieć drugą osobę?
Ostatnio edytowano 16 cze 2007, o 23:11 przez Piotrek, łącznie edytowano 1 raz
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
Fakt nasi adminowie potrafią pisać mądre słowa
Ja też kiedyś miałem pewien okes załamania na forum i jakoś udało się obronic swój honor pomimo to do dzis nie odszedłem i nie ma zamiaru
z tego co wiem lizard to stary uzytkownik naszego forum tak samo jak ja
P.S
Lizard albo masz kłopot ze swioim życiem osobisstym albo z rodizną nie wninakam dalej ale jesli chcesz stroić takie chumory to wyjaw nam swój problem i neiwstyd z sie i wal prosto z mosstu.
Mamy aż dwóch admionów oni są od tego zeby nam pomóc kiedy widzą że cos jest nie tak .
Z tego co piszesz ze wkurza cię życie możesz popać w jakiś nałóg..
wiec troche wyluzzuj strzel sobie zimnego browara i przejdz sie na spacer
będzie dobrze popatrz na życie z innej strony
Ja też kiedyś miałem pewien okes załamania na forum i jakoś udało się obronic swój honor pomimo to do dzis nie odszedłem i nie ma zamiaru
z tego co wiem lizard to stary uzytkownik naszego forum tak samo jak ja
P.S
Lizard albo masz kłopot ze swioim życiem osobisstym albo z rodizną nie wninakam dalej ale jesli chcesz stroić takie chumory to wyjaw nam swój problem i neiwstyd z sie i wal prosto z mosstu.
Mamy aż dwóch admionów oni są od tego zeby nam pomóc kiedy widzą że cos jest nie tak .
Z tego co piszesz ze wkurza cię życie możesz popać w jakiś nałóg..
wiec troche wyluzzuj strzel sobie zimnego browara i przejdz sie na spacer
będzie dobrze popatrz na życie z innej strony
Żyj i pozwól żyć komarom
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
PANIE JA JESTEM FACHURKA , OD BIDETA DO BIZETA
-
Aleksander - Zwycięzca konkursu
- Posty: 2127
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 14:33
- Lokalizacja: zaściankowo
- Pojazdy: komar2352 ogar205 komar 232 syrena 105L
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Lizard napisał(a):EOT
...więc wracając do meritum:
oprócz sprawdzenia tego, o czym pisał autor tematu dołożyłbym jeszcze to, że trzeba zacząć od zwracania uwagi na rzeczy najdroższe do wymiany. Czyli dobrze jest zdjąć głowicę i sprawdzić próg na cylindrze, stan opon i obręczy, lakier, zmianę biegów.
Jeśli podstawowe rzeczy są OK, wtedy możemy zacząć się czepiać szczegółów, żeby jeszcze zbić cenę. Czyli sprawdzamy światła, linki, sprzęgło, itp.
Nie wolno dać się też nabrać na częstą sztuczkę sprzedawców, typu: "Nie pali, ale to tylko kwestia świecy", albo: "Kopci, ale wystarczy zmienić simmerig". Jeśli to naprawdę takie błahostki, niech sam je naprawi przed sprzedażą. Potem może się okazać, że zamiast uszkodzonego simmeringu znajdziemy pęknięty karter.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
jak w 4t należy sprawdzic kompresje (na wyczucie),kolor spalin,prace silnika(stuki szumy itp),jakość oleju( na bagnecie) itp
ale jak masz doczynienia np z jakim scigaczem 4 cylindrowym to troche by ci zeszło zdjecie głowicy Pozdro
ale jak masz doczynienia np z jakim scigaczem 4 cylindrowym to troche by ci zeszło zdjecie głowicy Pozdro
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
no w ścigaczu to byś musiał pewnei z pół motoru rozebrać
ja jeszcze swoje kolejne grosze dorzucę: jeśli sprzedawca pisze np. "brakuje tylko modułu, wystarczy kupić i będzie żyleta" to postarajmy się rozejrzeć po okolicy, i przed kupnem motoru pożyczyć od kogoś taki moduł. najlepiej to wogóle z właścicielem modułu jechać po motor, bo po I to zna tą konstrukcję (skoro moduł pasuje to musi mieć takiego samego sprzęta ) i wie jakie są typowe niedomagania a jakie nie, po II to wie że mu go nie zwiniemy i nie oddamy, a po trzecie gdy sprzedawca zobaczy że z kimś doświadczonym przyjechaliśmy to tez będzie pokorniejszy. warto by było też przed kupnem spytać właściciela o numery ramy i silnika, i popytać w jakiś urzędach etc. czy taki pojazd był rejestrowany w polsce, dowiedzieć się coś o nim, i jeśli to możliwe to spytać w odpowiednim urzędzie czy nei był kradziony. nei wiem jaki urząd się tym zajmuje, czy wydział komunikacji, czy policja, ale szczególnie gdy kupowany sprzęt trochę kosztuje to warto się wypytać.
ja jeszcze swoje kolejne grosze dorzucę: jeśli sprzedawca pisze np. "brakuje tylko modułu, wystarczy kupić i będzie żyleta" to postarajmy się rozejrzeć po okolicy, i przed kupnem motoru pożyczyć od kogoś taki moduł. najlepiej to wogóle z właścicielem modułu jechać po motor, bo po I to zna tą konstrukcję (skoro moduł pasuje to musi mieć takiego samego sprzęta ) i wie jakie są typowe niedomagania a jakie nie, po II to wie że mu go nie zwiniemy i nie oddamy, a po trzecie gdy sprzedawca zobaczy że z kimś doświadczonym przyjechaliśmy to tez będzie pokorniejszy. warto by było też przed kupnem spytać właściciela o numery ramy i silnika, i popytać w jakiś urzędach etc. czy taki pojazd był rejestrowany w polsce, dowiedzieć się coś o nim, i jeśli to możliwe to spytać w odpowiednim urzędzie czy nei był kradziony. nei wiem jaki urząd się tym zajmuje, czy wydział komunikacji, czy policja, ale szczególnie gdy kupowany sprzęt trochę kosztuje to warto się wypytać.
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Czyli dobrze jest zdjąć głowicę i sprawdzić próg na cylindrze, stan opon i obręczy, lakier, zmianę biegów.
Jeśli podstawowe rzeczy są OK, wtedy możemy zacząć się czepiać szczegółów, żeby jeszcze zbić cenę. Czyli sprawdzamy światła, linki, sprzęgło, itp.
Nie wolno dać się też nabrać na częstą sztuczkę sprzedawców, typu: "Nie pali, ale to tylko kwestia świecy", albo: "Kopci, ale wystarczy zmienić simmerig". Jeśli to naprawdę takie błahostki, niech sam je naprawi przed sprzedażą. Potem może się okazać, że zamiast uszkodzonego simmeringu znajdziemy pęknięty karter.
Oczywiście warto także sprawdzić czy rama nie jest krzywa i czy jej rdza nie bierze. warto takze zobaczyc za którym kopem pali silnik bo czytałem zę do 3 kopa to jest dobrze i w ogóle czy trzyma obroty od góry do dołu.]
A co do Lizarda to zostawmy chłopaka w spokoju. Ma problemy jak każdy inny i myślę że sobie jak najszybciej z nimi poradzi i zacznie patrzeć na świat jak każdy z nas.
- pawel15
- MotoManiak
- Posty: 1790
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
- Lokalizacja: Dąbie
Conqeror napisał(a):ja przed kupnem bym sprawdził jego V max
a jesli byłby silnik na dotarciu albo przykładowo poj z 1000cm
pozdro
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 36
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 462 gości