Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 Szatka
Drugi Romet 2362, czyli 50-TS-1 od Szatka
Tylko to co piszesz ma sens wtedy kiedy rometa robisz dla siebie a nie potem obcemu oddać za pół darmo.
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Drugi Romet 2362, czyli 50-TS-1 od Szatka
Ale ja bardzo chętnie sprzedam komuś, kto da więcej niż będę chciał, tylko że takiej osoby nie będzie
Założenie jest takie, żeby robić jak dla siebie, ale na sprzedaż. Znając z góry maksymalną cenę, jaką można dać za dany pojazd po renowacji i trzymając się w jej budżecie, albo nawet go nie przekraczając, jest sprzeczne z dążeniem do ideału, bo zawsze wtedy na czymś oszczedzisz... No chyba że jest to jakiś na prawdę wyjątkowy pojazd i nawet bardzo kosztowna renowacja się bez problemu zwróci.
Poza tym, nie straciłem raczej aż tak dużo. Nic na to nie poradzę, że obecnie renowacja nawet unikatowych Rometów jest nie opłacalna. Nie zamierzam czekać aż to się zmieni.
Gdyby to bylo moje źródło utrzymania, to tak, zgadzam się, musiałbym wtedy na tym zarobić, no ale wtedy Romet na pewno wyglądałby gorzej.
Ludzie wydają dużo większe sumy na pierdoły i jakoś nie mają z tym problemu...
Założenie jest takie, żeby robić jak dla siebie, ale na sprzedaż. Znając z góry maksymalną cenę, jaką można dać za dany pojazd po renowacji i trzymając się w jej budżecie, albo nawet go nie przekraczając, jest sprzeczne z dążeniem do ideału, bo zawsze wtedy na czymś oszczedzisz... No chyba że jest to jakiś na prawdę wyjątkowy pojazd i nawet bardzo kosztowna renowacja się bez problemu zwróci.
Poza tym, nie straciłem raczej aż tak dużo. Nic na to nie poradzę, że obecnie renowacja nawet unikatowych Rometów jest nie opłacalna. Nie zamierzam czekać aż to się zmieni.
Gdyby to bylo moje źródło utrzymania, to tak, zgadzam się, musiałbym wtedy na tym zarobić, no ale wtedy Romet na pewno wyglądałby gorzej.
Ludzie wydają dużo większe sumy na pierdoły i jakoś nie mają z tym problemu...
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Drugi Romet 2362, czyli 50-TS-1 od Szatka
Szatek napisał(a):Ludzie wydają dużo większe sumy na pierdoły i jakoś nie mają z tym problemu...
W sedno.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Drugi Romet 2362, czyli 50-TS-1 od Szatka
Romet, po drobnych trudnościach, został w końcu przerejestrowany:
Licytowałem także w międzyczasie nowe i oryginalne kolanko do tego modelu, no ale zostałem ostatecznie minimalnie przebity: http://allegro.pl/show_item.php?item=6996793336 No ale nie zależało mi na nim aż tak, bo raczej bym go nie montował
Na razie tyle, pozdro
Licytowałem także w międzyczasie nowe i oryginalne kolanko do tego modelu, no ale zostałem ostatecznie minimalnie przebity: http://allegro.pl/show_item.php?item=6996793336 No ale nie zależało mi na nim aż tak, bo raczej bym go nie montował
Na razie tyle, pozdro
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Drugi Romet 2362, czyli 50-TS-1 od Szatka
Jak tam prace synu?
-
janosikmz19822 - MotoManiak
- Posty: 3661
- Dołączył(a): 4 mar 2012, o 21:53
- Pochwały: 42
- Pojazdy: Shl m06t,Cz 350,Romet 50T1,Komar 231b -232-2330-2350 z1970(rama),Hercules,jawa 223,Ryś:)
Re: Drugi Romet 2362, czyli 50-TS-1 od Szatka
Szatek napisał(a):Jego renowacja będzie przeprowadzona za kilka miesięcy
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 od Szatka
Zapomniałem dodać, że Romet ma oczywiście prawidłowo wypełnione dane w dowodzie
Dostałem także w międzyczasie, taki takie oto ksero od jacomoto:
Nie wiem dokładnie skąd pochodzi. Dziwne jest to, że widnieje na nim jeszcze sprzęgło trzy tarczowe, razem z kołem przekładni stałej starego typu, oraz już nóżka zmiany biegów nowego typu, która w 019 raczej jeszcze nie występowała. No ale w "literaturze" do Rometów częto były błędy...
Dostałem także dziś paczkę, ze znalezionymi częściami od byłego właściciela Rometa. Większość jest także od Ogara 200 i jakiegoś Komara, no ale jest także koło przekładni stałej z otworami (montowane razem ze sprzęgłem trzy tarczowym), oraz tryb drugiego biegu o 17-stu zębach (tak jak w przypadku poprzedniego 50-TS-1).
Na razie tyle, pozdro
Dostałem także w międzyczasie, taki takie oto ksero od jacomoto:
Nie wiem dokładnie skąd pochodzi. Dziwne jest to, że widnieje na nim jeszcze sprzęgło trzy tarczowe, razem z kołem przekładni stałej starego typu, oraz już nóżka zmiany biegów nowego typu, która w 019 raczej jeszcze nie występowała. No ale w "literaturze" do Rometów częto były błędy...
Dostałem także dziś paczkę, ze znalezionymi częściami od byłego właściciela Rometa. Większość jest także od Ogara 200 i jakiegoś Komara, no ale jest także koło przekładni stałej z otworami (montowane razem ze sprzęgłem trzy tarczowym), oraz tryb drugiego biegu o 17-stu zębach (tak jak w przypadku poprzedniego 50-TS-1).
Na razie tyle, pozdro
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 od Szatka
A więc tak - Romet został już praktycznie całkowicie rozebrany na części pierwsze. Na razie jednak, nie będę na niego wydawał pieniędzy, bo mam inne wydatki - zacznę chyba dopiero w okolicach 10-go lutego.
Jakie wnioski z rozbiórki? Masa używanych i oryginalnych części do dokupienia i sporo z obecnych do naprawy. Ogólnie mam nadzieję, że tym razem efekt końcowy sprosta moim oczekiwaniom.
Pozdrawiam
Jakie wnioski z rozbiórki? Masa używanych i oryginalnych części do dokupienia i sporo z obecnych do naprawy. Ogólnie mam nadzieję, że tym razem efekt końcowy sprosta moim oczekiwaniom.
Pozdrawiam
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 od Szatka
Ja czekam na efekt
a tak wogóle kręcisz się w okolicach Olsztyna ?
a tak wogóle kręcisz się w okolicach Olsztyna ?
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Re: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 od Szatka
Nie, za daleko, a co?
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 od Szatka
Szatek, spotkac i pogadać na temat Rometów
FSO Polonez to jest to
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
"Ja jestem chłop z Mazur,
I tak wołajcie na mnie - chłop z Mazur."
http://www.youtube.com/watch?v=OGXvxtiMOew
-
Marek.K. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 8494
- Dołączył(a): 13 lut 2009, o 17:36
- Lokalizacja: Winda, NKE
- Pochwały: 16
- Pojazdy: Pare Komarów :D
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 od Szatka
Cześć.
Jest już 10-ty lutego, a więc wypadałoby coś napisać
Kompletowanie używanych i oryginalnych części zacząłem już 26-go lutego. Niestety, jak na razie udało mi się kupić jedynie tyle:
Jest to jedynie jakaś 1/4 części które potrzebuje. Ogólnie, to nie wiem czy śmiać się czy płakać z podejścia większości handlarzy (przez co kupiłem dopiero tyle), ale szkoda się nawet rozpisywać...
Podliczam też skrupulatnie tym razem koszty renowacji - zobaczymy ile mnie to wyniesie. Jak na razie, wydałem na tego Rometa 1981,50 zł.
Na razie tyle, pozdro
Jest już 10-ty lutego, a więc wypadałoby coś napisać
Kompletowanie używanych i oryginalnych części zacząłem już 26-go lutego. Niestety, jak na razie udało mi się kupić jedynie tyle:
Jest to jedynie jakaś 1/4 części które potrzebuje. Ogólnie, to nie wiem czy śmiać się czy płakać z podejścia większości handlarzy (przez co kupiłem dopiero tyle), ale szkoda się nawet rozpisywać...
Podliczam też skrupulatnie tym razem koszty renowacji - zobaczymy ile mnie to wyniesie. Jak na razie, wydałem na tego Rometa 1981,50 zł.
Na razie tyle, pozdro
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 od Szatka
Szatek, Ty chyba w lotto musiałeś 6 trafić
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 od Szatka
Nawet kawałki ramy kupujesz, Szatek?
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko
Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR
-
Tomciosz - Ekspert
- Posty: 4996
- Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
- Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
- Pochwały: 88
- Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30
Re: Drugi Romet 2362, czyli oryginalny 50-TS-1 od Szatka
Tak, bo rama ma ucięte mocowania do głowicy silnika i będzie przeszczep
Piszę poprawnie po polsku.
-
Szatek - MotoManiak
- Posty: 1203
- Dołączył(a): 8 sty 2009, o 20:47
- Lokalizacja: Łódź
- Pochwały: 1
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 359 gości