Motostodoła Tomasza
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
-
pawel615 - MotoManiak
- Posty: 2991
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
- Lokalizacja: za górami za lasami....
- Pochwały: 7
-
Phantom - MotoManiak
- Posty: 2431
- Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
- Lokalizacja: Gałąźnia
- Pochwały: 19
No, no ładny Chart
Tylko głowice masz odwrotnie zamontowaną. I gaźnik z Komara/Rometa
Jakie kupujesz nowe kierunki i gdzie? Chartowskie? Czy może jakieś inne?
Jak zmieniasz na inne to te chartowskie moge od Ciebie odkupić
Co do błotników - może daj z S51 na przód - nie wygląda źle, sam tak miałem
A tylne ( sama końcówka ) były ostatnio na allegro - nówki robione z żywicy jakiejś ( własnie na allegro kupiłem - chyba ok. 30 zł )
Tylko głowice masz odwrotnie zamontowaną. I gaźnik z Komara/Rometa
Jakie kupujesz nowe kierunki i gdzie? Chartowskie? Czy może jakieś inne?
Jak zmieniasz na inne to te chartowskie moge od Ciebie odkupić
Co do błotników - może daj z S51 na przód - nie wygląda źle, sam tak miałem
A tylne ( sama końcówka ) były ostatnio na allegro - nówki robione z żywicy jakiejś ( własnie na allegro kupiłem - chyba ok. 30 zł )
- Wojteeek
- MotoManiak
- Posty: 2059
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23
ronio napisał(a):Chart z tym gaźnikiem jest zapewne słabszy, jak chodzi? dobrze sie wkreca?
nie wiem wcale nim nie jeździłem kupiłem go i zacząłem remontować
I nie mam dźwigni biegów. Ale to najmniejszy problem ważne żeby odpalił
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Beton napisał(a):czerwonym kolorze pomimo tego iż sam Chart jest rzadkością
malowałem go tak aby z daleka był rozpoznawalny:)
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Przez ten czas wiele się zmnieniło Niestety nie udało mi się odmalowac charta na biało ale zrobiłem wiele innych rzeczy. W ciągu tego roku silnik przeszedł remont, instalacja w końcu działa. Nie znalazłem do niego papierów ale niedługo chyba będzie drugi tym razem zarejestrowany Chart W ciągu ostatnich kilku dni zrobiłem mu bardzo dokładny przegląd i wymieniłem lub wyczyściłem wiele części Nadal szukam oryginalnych kierunkowskazów i błotników więc jak ktoś coś ma to pisać To teraz dam kilka fotek z przeglądu, a raczej rozbiórki Charcika http://polo210.fotosik.pl/albumy/638887.html Narazie jest galeria w fotosiku ale za jakiś czas zrobię normalna galerię w temacie Na razie to tyle Teraz proszę o komentarze i oferty związane z wymienionymi wyżej częściami
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
No, powiem Ci, że całkiem konkretnie się to prezentuje
Zacieranie "eSa": 360/1000 km :F
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
De gustibus non est disputandum.
Sezon zakończony. Nabite: 3100 km
Na SFT jest ***, jedziesz, muł taki ku*ewny i jak wyrwie, to nie wiadomo czy cisnąć, czy ratować plastiki, czy hamować
De gustibus non est disputandum.
-
Laskos - MotoManiak
- Posty: 2064
- Dołączył(a): 5 sty 2008, o 21:54
- Lokalizacja: Milanówek
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
-
Tomek - #mod
- Posty: 8664
- Dołączył(a): 28 lut 2008, o 20:08
- Lokalizacja: Dirksland, NL
- Pochwały: 75
- Pojazdy: Trzy francuzy i inne gruzy :F
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 305 gości