Moje: Komar 2350, 232 i Tico
Marcek , mnie zaciekawiło to http://marcek20.ovh.org/deska%20rozdzielcza1.jpg . Możesz mi powiedzieć, co o jest to na dole?
KIEDYŚ: Komar > Ogar >Hercules > Ogar 205 > Audi 1OO C3 > Corolla E9 > 126p > Vectra A > Lantra J2 > Nissan Altima > CZ 350
A
OBECNIE:WSK 125 & VW Golf Mk2 & Renault Clio I & Quad SAM & Suzuki GSX600F
SPRZEDAM CZĘŚCI: Toyota Corolla E9 1.3 HTB & Opel Omega A 2.3D Caravan
"Bez Gwiazdy nie ma jazdy"
A
OBECNIE:WSK 125 & VW Golf Mk2 & Renault Clio I & Quad SAM & Suzuki GSX600F
SPRZEDAM CZĘŚCI: Toyota Corolla E9 1.3 HTB & Opel Omega A 2.3D Caravan
"Bez Gwiazdy nie ma jazdy"
-
PiotreQ - MotoManiak
- Posty: 163
- Dołączył(a): 13 sie 2009, o 17:47
- Lokalizacja: Kozłówka /k. Lubartowa
- Pochwały: 1
- Pojazdy: WSK 125 & Clio I & Golf Mk2 & Quad SAM & GSX600F
Na dole był obrotomierz, jednak z racji małej czytelności (krótka skala, wahania wskazówki) zastąpiłem go obrotkiem z PF 125.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Marcek nie zastanawiałeś się głębiej, czy by zamiast tej owiewki i tablicy zamontować zegary, takie np. jak przedstawiłem w tutorialu? Wygląd niczym rasowa MZ, na pewno lepiej niż Komar 2350 "Tajger" :F
....::::KOMAR RIDER::::....
-
Komar Rider - @admin
- Posty: 6013
- Dołączył(a): 7 sie 2008, o 02:00
- Lokalizacja: Rzepin
- Pochwały: 1
Chodziła mi taka myśl po głowie, jednak postanowiłem, że już nie będę nic poważniejszego kombinował przy tym Komarze, on ma jeździć, a nie wyglądać. Chciałbym jedynie obok obrotomierza zamontować stacyjkę na kluczyk (mam już nawet taką, nawet nie wiem od czego).
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Powooooli się kompletuje Jak zdobędę części, które umożliwią postawienie go na kołach, to założę nowy temat
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Ładna pogoda, więc trzeba było obudzić 232-kę i zabrać na małą wycieczkę.
Nowe zdjęcia na :
http://motoalbum.pl/pojazd/4031
W 2350-ce nic nowego - dalej jeździ, przebieg zbliża się do 10 tysięcy, trzeba go będzie w końcu umyć :F
Sport dalej się kompletuje, ale zostało już coraz mniej części do zdobycia. Z ciekawostek - wygrzebałem na złomie dwa cylindry ZMD, jeden do szlifu drugi nie ma nawet progu.
Byłoby szybciej, ale jak zawsze brak kasy
Przy okazji - macie jakiś doświadczenia z nowymi obręczami kół? Kupno wychodzi taniej niż chromowanie.
Nowe zdjęcia na :
http://motoalbum.pl/pojazd/4031
W 2350-ce nic nowego - dalej jeździ, przebieg zbliża się do 10 tysięcy, trzeba go będzie w końcu umyć :F
Sport dalej się kompletuje, ale zostało już coraz mniej części do zdobycia. Z ciekawostek - wygrzebałem na złomie dwa cylindry ZMD, jeden do szlifu drugi nie ma nawet progu.
Byłoby szybciej, ale jak zawsze brak kasy
Przy okazji - macie jakiś doświadczenia z nowymi obręczami kół? Kupno wychodzi taniej niż chromowanie.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Fajny komarek. A jak tam tikuś? Nie żre go rdza? Bo dziewczyna mojego kuzyna to ma tico ,ale strasznie zeżarte
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
Ooo pierwsze słyszę, że kompletujesz sporta Trzymam kciuki, fajna sprawa posiadać taki model komara.
Jeśli chodzi o obręcze - chromowanie starych to koszt rzędu 200 zł sztuka, więc trochę nie opłacalne. Tutaj poleciłbym Ci te Aviny, po ~40 zł sztuka. Fakt faktem, nie są idealne, ale nie są wcale takie złe no i co najważniejsze nowe.
Mogą występować trudności z wycentrowaniem takiej obręczy, wynika to z jakości wykonania przez skośnookich. Ogólne wrażenie zostawiają pozytywne.
Jest też alternatywa - szukać używanych nie zniszczonych, ale to loteria i bardziej przypomina "kupowanie kota w worku". Nowymi fabrycznymi to nawet nie warto sobie głowy zawracać
Marcek napisał(a):Przy okazji - macie jakiś doświadczenia z nowymi obręczami kół? Kupno wychodzi taniej niż chromowanie.
Jeśli chodzi o obręcze - chromowanie starych to koszt rzędu 200 zł sztuka, więc trochę nie opłacalne. Tutaj poleciłbym Ci te Aviny, po ~40 zł sztuka. Fakt faktem, nie są idealne, ale nie są wcale takie złe no i co najważniejsze nowe.
Mogą występować trudności z wycentrowaniem takiej obręczy, wynika to z jakości wykonania przez skośnookich. Ogólne wrażenie zostawiają pozytywne.
Jest też alternatywa - szukać używanych nie zniszczonych, ale to loteria i bardziej przypomina "kupowanie kota w worku". Nowymi fabrycznymi to nawet nie warto sobie głowy zawracać
- Mateusz
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 3683
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:46
- Lokalizacja: WM 6668A
Jeżeli zdecydujesz się na awiny natrzyj je wazeliną techniczną zostaw na dzień i jutro zetrzyj. Niestety po czasie wychodzą na nich kropki rdzy, dlatego lepiej się od razu zabezpieczyć.
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
McGiver1 napisał(a):Nie żre go rdza?
Na razie tragedii nie ma. W zasadzie jedynym mocniej zaatakowanym miejscem są drzwi kierowcy. Nie bardzo da się to skutecznie zatrzymać, bo na dole blacha jest zawinięta, czyli brak dostępu. Zastanawiam się, czy nie zastosować metody niektórych posiadaczy tiktaków. Polega ona na stopniowym łataniu dziur szpachlą i dużymi kawałkami włókna szklanego. Potem nawet jak pozostała blacha wygnije, to włókno i tak zostanie.
U mnie na razie na dziury się nie zanosi, ale jak już wyjdą (jest to nieuchronne), to nie będzie wyboru.
Mateusz napisał(a):Ooo pierwsze słyszę, że kompletujesz sporta
Widzę zaległości w lekturze
Zwróć uwagę na końcówkę tematu:
viewtopic.php?t=15812&highlight=sa%B3ka+odpalenie
Mateusz napisał(a):Tutaj poleciłbym Ci te Aviny, po ~40 zł sztuka.
Właśnie o nich myślałem. Komplet, czyli 2 felgi+szprychy+wysyłka jest tańszy niż chromowanie jednej sztuki.
Mateusz napisał(a):Mogą występować trudności z wycentrowaniem takiej obręczy
Z centrowaniem nigdy nie miałem problemów. W razie czego pomoże ojciec - specjalista od centrowania nawet mocno krzywych obręczy
Mateusz napisał(a):szukać używanych nie zniszczonych
Ciężka sprawa - w ten sposób kupowałem całe kola do 232-ki. Na zdjęciach malinka, w rzeczywistości nie było tak cudownie.
Konrad napisał(a):Niestety po czasie wychodzą na nich kropki rdzy, dlatego lepiej się od razu zabezpieczyć.
Dzięki za dobrą radę. Słyszałem, że wazelina dobrze zabezpiecza, ale jakoś nigdy nie miałem okazji jej wypróbować.
Teraz czego mi brakuje - błotniki, wahacz, amortyzatory, podnóżki. To najważniejsze elementy (oczywiście oprócz wspomnianych kół).
dieludolfs napisał(a):no 232 bardzo ładne
Dzięki Szukam jeszcze jednego ważnego szczegółu, czyli klaksonu z pojemnikiem na baterie. Czekam, aż pojawi się coś w rozsądnej cenie.
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
dieludolfs napisał(a):A nie może być titek pod seryjną instalację?
Nie - oryginał był na baterię, schowany po pokrywką na przednim zawieszeniu.
elo moto 1993 napisał(a):ja mam pojemnik pod baterię JBC
Dobrze wiedzieć, będę pamiętał
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
Powrót do Nasze pojazdy, o nas
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 462 gości