Powrót do przeszłości... Czyli romet 50-T-1 Łukasza ;)

Dział, w którym możesz zaprezentować swoją maszynę oraz siebie samego.

Postprzez Łukasz. » 6 paź 2008, o 18:31

Artur4567 napisał(a):wał też. :hmm:

no wał jeszcze pochodzi :wink:
parcelak napisał(a):Od kogo kupiłeś Rometa

od kogoś, kto jest rok starszy ode mnie...
Artur4567 napisał(a):co romety do remontu sprzedają,

on był "oficjalnie" nie potrzebującym remontu, nawet dość dobrze jeździł. Ale jednak tam kryło się coś innego

Więc jak: zostawić te kartery pomalowane czy coś z tym zrobić?
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez Pani Kontekstowa » 6 paź 2008, o 18:31

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Artur » 6 paź 2008, o 18:33

Co było głównie ukryte w tym romecie. :hmm:
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Łukasz. » 6 paź 2008, o 18:48

Artur4567 napisał(a):Co było głównie ukryte w tym romecie.

o, człowieku, pierścionek był jeden (teraz tak patrzyłem, bo wcześniej na to uwagi nie zwróciłem), tryby zjechane (ciekawe, jak on jeździł?), głowica była gwintowana, no i te kartery. Chociaż gaźnik też nie wyglądał ciekawie. A oleju to ni kapki (całe szczęście, że sprawdziłem zaraz po kupnie i dolałem). przy kopce sprężyna pęknięta (ale to mi, o dziwo, powiedział). A tak to jakoś źle nie było... Jak coś sobie jeszcze przypomnę, to dopiszę :wink:
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez marcing17 » 6 paź 2008, o 18:55

Kryniu napisał(a):Im więcej rozbierałem tym bardziej się dziwiłem jak to jest możliwe. :D


Taa wiem coś o tym :P A niby to niemiecka precyzja :mrgreen:

Łukasz R. skrzynię korbową przejedź papierem albo potraktuj zmywaczem do lakierów. I życzę powodzenia w remoncie :)

A takich sprzedawców nieuczciwych to do paki z nimi :evil: Przekonałem się na własnej skórze co to znaczy kupić motor "w bdb stanie" :|
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Artur » 6 paź 2008, o 19:00

To i tak miałeś dużo szczęści, mój romet którego już sprzedałem, był tak skaszaniony, że nawet nie chcę gada, wszędzie jakieś prowizorki porobione, no normalnie tragedia za nim z nim doszedłem do łady to prawie rok minął, ale powiem ci, że jak w romecie jest wszystko dobrze porobione i dotarte to nawet chodzi, ale ten silnik 3-biegowy 019 uważam, że jest bezsprzecznie lepszy jak 023. :wink:
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez parcelak » 6 paź 2008, o 19:13

Łukasz R. napisał(a):więcw dniu dzisiejszym cylekk poszedł do szlifu


Nie lepiej kupić nowy cylinder?
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez marcing17 » 6 paź 2008, o 19:21

parcelak uwierz, lepiej dać stary ZMD na szlif ;]
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Artur » 6 paź 2008, o 19:31

marcing17 napisał(a):parcelak uwierz, lepiej dać stary ZMD na szlif ;]


Tak to jest prawda. :wink:
Moje maszyny:
viewtopic.php?t=5665&start=0
viewtopic.php?t=6897&start=0

NAM MOTOMANIAKOM PŁYNIE W ŻYŁACH BENZYNA.
Avatar użytkownika
Artur
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 4110
Dołączył(a): 25 gru 2007, o 14:33
Lokalizacja: Lubin

Postprzez Łukasz. » 6 paź 2008, o 20:47

Nie lepiej kupić nowy cylinder?

nie, bo po pierwsze
lepiej dać stary ZMD na szlif ;]

a po drugie zawsze o ten ponad 1 ccm więcej :]
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez rolnik1234 » 6 paź 2008, o 21:22

marcing17 napisał(a):A niby to niemiecka precyzja :mrgreen:

Ta poprzedni właściciel mojego Rometa to miał raczej rosyjską precyzję ale szkoda o nim mówić.
Łukasz R. napisał(a):
Nie lepiej kupić nowy cylinder?

nie, bo po pierwsze
lepiej dać stary ZMD na szlif ;]

a po drugie zawsze o ten ponad 1 ccm więcej :]

Jak jest jeszcze co szlifować i gwint jest dobry to oczywiście że lepiej dać do szlifu. Taniej wyjdzie i efekt powinien być lepszy.
rolnik1234
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2234
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 16:37

Postprzez Łukasz. » 6 paź 2008, o 21:42

Kryniu napisał(a):Ta poprzedni właściciel mojego Rometa to miał raczej rosyjską precyzję ale szkoda o nim mówić.

skąd ja to znam...
ak jest jeszcze co szlifować i gwint jest dobry to oczywiście że lepiej dać do szlifu. Taniej wyjdzie i efekt powinien być lepszy.

było co szlifować, a gwint był dobry
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez parcelak » 7 paź 2008, o 09:19

Mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcia z przebiegu remontu? A w jakim stanie masz zmieniacz biegów?
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez Łukasz. » 7 paź 2008, o 20:34

parcelak napisał(a):Mógłbyś wrzucić jakieś zdjęcia z przebiegu remontu?

niestety nie, brak aparatu cyfrowego...
A w jakim stanie masz zmieniacz biegów?

jeszcze by pochodził, ale nie wygląda już za dobrze, więc go też wymieniam :wink:

No to po dzisiejszym dniu pracy nad remontem zdarłem farbę z jednego karteru- na jutro czeka drugi.Ale kolejną rzecz znalazłem- za małe łożyska na wale :roll: i kolejne części do kupna... A nawet w dobrym stanie były
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Postprzez marcing17 » 8 paź 2008, o 19:51

Jak to za małe łożyska? :hmm:
///M42B18 136KM
Avatar użytkownika
marcing17
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3722
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:31
Pochwały: 1
Pojazdy: Romet Pony 50M-2, Komar 2350, BMW E30 316i Coupe

Postprzez Łukasz. » 8 paź 2008, o 19:53

tak o mm mniejsze jak te otwory w karterach, ale dzisiaj się przypatrzyłem, to ktoś z tego powodu nawet zeszlifował wał :? No już naprawdę żałuję tego zakupu...
Obrazek

"...gdy ktoś, kto mi jest światełkiem, gaśnie nagle w biały dzień..."
Avatar użytkownika
Łukasz.
@admin
@admin
 
Posty: 4771
Dołączył(a): 7 mar 2008, o 20:20
Lokalizacja: WLKP -> PWL
Pochwały: 13
Pojazdy: Renault megane phI classic '97, MZ etz 150 '87

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Nasze pojazdy, o nas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 296 gości