Jaki gaźnik do ogara??

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Ktoś » 24 kwi 2007, o 22:04

To nie prawda że będzie zalewać albo że będzie więcej palił, mi pali mniej a dyszę rozwiercałem, to dlatego że suw ssania trwa krócej w małym silniku i paliwo nie zawsze nadąży lecieć więc o zalewanie się nie martw, spalanie albo zostanie takie samo albo minimalnie wzrośnie przy katowaniu a w trasie może nawet spadnie. Zakładając tak duży gaźnik będziesz miał problem z odpalaniem zimnego silnika i niższymi obrotami a wcale nie jest konieczna poprawa mocy może nawet słabiej chodzić, różnie to bywa.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Pani Kontekstowa » 24 kwi 2007, o 22:04

Pani Kontekstowa
 

Postprzez KLINAR » 24 kwi 2007, o 22:07

no ogar lepiej sie zbieral i ogolnie dosc lepiej chodzil ale zdecydowanie chodzi lepiej na gazniku od simsona ;) i oczywisacie mniej pali i jest ssanie wiec nie czeba zalewac :P
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez endek » 24 kwi 2007, o 22:08

Ktoś napisał(a):To nie prawda że będzie zalewać albo że będzie więcej palił, mi pali mniej a dyszę rozwiercałem, to dlatego że suw ssania trwa krócej w małym silniku i paliwo nie zawsze nadąży lecieć więc o zalewanie się nie martw, spalanie albo zostanie takie samo albo minimalnie wzrośnie przy katowaniu a w trasie może nawet spadnie. Zakładając tak duży gaźnik będziesz miał problem z odpalaniem zimnego silnika i niższymi obrotami a wcale nie jest konieczna poprawa mocy może nawet słabiej chodzić, różnie to bywa.


ale to czy zalewa czy nie zależy w dużym stopniu od rodzaju filtra powietrza

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Pawlus » 24 kwi 2007, o 22:21

a jaki gaźnik mogę wsadzić do swojego silnika żeby polepszyc osiągi? silnik 3 biegowy 019 (gaznik mam gm13f)
Avatar użytkownika
Pawlus
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 738
Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
Lokalizacja: DOA

Postprzez KLINAR » 24 kwi 2007, o 22:30

jesli w jawoskich silnikach bardzodobrze sie sprawdzaja gazniki od simsona wiec mysle ze do rometa tez ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 24 kwi 2007, o 23:05

Ktoś a czy twój 205 mocny był na tym gażniku ??
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Ktoś » 25 kwi 2007, o 09:35

Jeśli chodzi o gaźnik wsk to mam go do tej pory ale to jest badziew i nie nadaje się zbytnio do małych silników bo lepiej chodził na gaźniku 18mm simsona, dlatego że gaźnik WSK podaje nierównimiernie paliwo (na niskich obrotach za dużo na wysokich za mało) membrana rozwiązała by problem ale nie będę jej nigdy zakładał bo za dożo roboty, zamocowanie gaźnika w silniku jawki nie sprawi takich poblemów jak w ogarze ale też nie będzie takie łatwe nie polecam tego gaźnika lepszy jest gaźnik z jawki do codziennej eksploatacji. Mój ogar na tym gaźniku pali gumę na 2jce na suchym asfalcie bez problemów więc mocy mu nie brakuje.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez KLINAR » 25 kwi 2007, o 11:10

Ktoś napisał(a):Jeśli chodzi o gaźnik wsk to mam go do tej pory ale to jest badziew i nie nadaje się zbytnio do małych silników bo lepiej chodził na gaźniku 18mm simsona
gaznik simsonowy orginalny ma 16 mm bynajmiej moj ktory mam w ogarze (symbol 16n1)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Ktoś » 25 kwi 2007, o 14:41

Ale ja miałem simsonowy 18mm a nie 16 zamawiany był przez internet z RZT do simsona kolegi.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Marcek » 25 kwi 2007, o 15:21

Pawlus napisał(a):a jaki gaźnik mogę wsadzić do swojego silnika żeby polepszyc osiągi? silnik 3 biegowy 019 (gaznik mam gm13f)

Polecam (jak chyba większość ;)) k60b
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez piasek125 » 25 kwi 2007, o 15:49

ja w swoim mam k60b i jak najbardziej polecam. Jest duza roznica w przyspieszeniu.
Lelek, Dudek, Junak, Osa, Gazela, Chart, Komar
Emka
500OHC, Cross380, 90, 50GoldenSport, TS350
BK350, ETZ251, TS150
...
Avatar użytkownika
piasek125
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 178
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 21:23
Lokalizacja: Suwalki

Postprzez Conqeror » 25 kwi 2007, o 19:24

palenei gumy na 2 biegu na asfalcie . Jeśli jest to wogle możliwe to mi wystarczy
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Koner » 25 kwi 2007, o 20:00

Oczywiście k60b.Jeśli jest dobry do komara do do rometa również będzie dobry.Chociaż i tak silnik 3 biegowy jest dużomocniejszy od s38 ale k60b i tak ma większą średnicę i dysze niż gm13f.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez HKS » 25 kwi 2007, o 21:21

dzisiaj sprobowlaem gaznik od simsona zalozyc do mojego ogara 200 i ten gaznik sie nie miesci.. porostu wadzi o cylinder...! jak go zalozyc? musz nowcy kruniec dorabiac??
HKS
 

Postprzez Adi.G. » 25 kwi 2007, o 21:24

No to chyba jedyna droga do zamontowania simsonowskiego gaźnika do komara/rometa/jawki
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 246 gości