dysza tiuning w sklepie ??

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

dysza tiuning w sklepie ??

Postprzez lukpc1 » 1 kwi 2007, o 19:35

mam pytanie czy dostane dysze tom większom do tiuningu do rometa w sklepie z takimi częściami ????? czy tylko na allegro
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

dysza tiuning w sklepie ??

Postprzez Pani Kontekstowa » 1 kwi 2007, o 19:35

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Adi.G. » 1 kwi 2007, o 20:46

Popytać się zawsze można, ale myśle ze te z allegro robi jakiś prywaciaż i ciężko je bedzie dostać w przeciętnym sklepie automoto. Albo możesz jeszcze iść do zerarmistrza się spytać czy by ci nie rozwiercił starej. Koszty byłyby niewielkie a efekt taki sam :)
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez lukpc1 » 2 kwi 2007, o 16:47

ok thx moze kupie na allegro ale drogo 13 + przesyłka
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

Postprzez Alonzo » 2 kwi 2007, o 16:50

takie dysze daja nieiwelkie efekty a czasem moze nawet go zalewac, nie wiem czy oplaca sie bawic w takie cos
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 2 kwi 2007, o 16:51

Ja pytałem się w kilku sklepach i nie ma.Trzeba kupić na allegro.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Koner » 2 kwi 2007, o 16:52

Alonzo napisał(a):takie dysze daja nieiwelkie efekty a czasem moze nawet go zalewac, nie wiem czy oplaca sie bawic w takie cos


Alonzo dobrze mówi może go zalewać.Lepiej kupić jakiś lepszy gaźnik.Oczywście mam na myśli k60b.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Alonzo » 2 kwi 2007, o 17:29

ale k60b jest ciezko dostepny :P takze jesli ktos nie ma czasu to moze sie bawic w dysze tylko to nie daje duzo :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez kapsel » 2 kwi 2007, o 18:32

Albo zamiast się bawić w dysze, można zamontować gaźnik od Simsona.
Avatar użytkownika
kapsel
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 239
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 17:10
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Koner » 2 kwi 2007, o 18:37

Ale gaźnik od simsona trzeba trochę przerobić żeby wszedł, ale daje niezłe efekty.Poprostu komar dostaje kopa.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Marcek » 2 kwi 2007, o 18:46

Ta niby tuningowa dysza powoduje w najlepszym przypadku "tylko" duże zużycie paliwa, w najgorszym - ciągłe zalewanie silnika. Tak więc - nie polecam.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez Alonzo » 2 kwi 2007, o 20:07

dokladnie to samo twierdze :) lepiej caly gaznik zmienic, albo zrobic porzadny tuning a nie w stylu stozek, dysze itd.
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 2 kwi 2007, o 20:44

Jeśli ktoś naprawdę chce poprawić osiągi to twierdzę tak jak pisze Alonzo że zmiana dysz i stożek nie są wystarczające.Jak już się za coś takiego bierzemy to trzeba praktycznie zrobic kilka rzeczy ,żeby to wszystko dobrze działało.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Alonzo » 2 kwi 2007, o 20:49

glownie to kanaly w cylindrze, wypolerowac je to podstawa, odchudzic i wypolerowac tlok od srodka itd. takie zeczy podnocza naprawde moc i obroty :)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez kapsel » 2 kwi 2007, o 20:51

Dokładnie tak jak piszecie. Zamiast bawić się w tuningowe dysze itp. lepiej zainwestować w gaźnik od mocniejszego motoroweru np. Simson.
Co prawda jest trochę roboty z jego przerabianiem, ale jeżeli masz pilnik i nie masz dwóch lewych rąk to spokojnie sobie sam dopasujesz. Jeżeli natomiast boisz się, że coś spartaczysz, oddaj gaźnik z cylindrem do jakiegoś zakładu, gdzie szlifują np. głowice. Za niewielką opłatę będziesz miał bardzo dobrze dopasowany gaźnik od Simsona w swoim Romecie.
Avatar użytkownika
kapsel
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 239
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 17:10
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Ktoś34234 » 3 kwi 2007, o 10:51

Sama dysza spowoduje to że proporcje paliwa i powietrza nie będą się zgadzać a przez to będzie strata mocy. Nie wiem z kąd takie twierdzenie: "więcej paliwa-więcej mocy" jeśli była by to prawda to po cholera jakieś dysze niech se leci prosto rurka do silnika, dysze są po to żeby ograniczyć przepływ paliwa tak aby proporcje były idealne silnik wtedy uzyskuje najlepsze osiągi i małe spalanie.
Ktoś34234
 

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 237 gości