ostatnie podejście

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Evil » 2 lip 2007, o 20:38

A s53 to jaki cylinder miał fabrycznie . Oczywiście że 60.
no nich mnie ktoś trzyma :roll: Simson S53 miał taką samą pojemność jak Simson S51. Pokażesz mi dane techniczne na których jest tak napisane to uwierzę :lol:

To nieprawda że firma simson nieprodukowała cylindrów o poj.60cm 3
Otóż prawda. Nie produkowała za czasów produkcji naszych Simsonów. To tylko obecny trend na sześćdziesiątki.

Jeśli nie dysponujesz dużą ilością gotówki :p to polecam Cylinder, tłok, głowica, wał i kosz sprzęgłowy od s70, i większa dysza do gaźnika. I już powinno być o wele lepiej niż jest.
Evil
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:24
Lokalizacja: Kalety
Pojazdy: Mercedes 500 SEC

Postprzez Pani Kontekstowa » 2 lip 2007, o 20:38

Pani Kontekstowa
 

Postprzez maniek sr50 » 2 lip 2007, o 21:28

ale przy tym trzeba rozwiercać kartery. Teraz tak mi zawruciliście w głowie że niewiem co robić czy zostawic 50 i dać gażnik Bing 17 oraz kosz od s70 czy może dać 60 i powyższe bajery. Bo na rozwiercanie karterów to napewno się nie zdecyduje.
maniek sr50
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 maja 2007, o 22:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez Jakub Knight » 2 lip 2007, o 21:31

Lepsza dobra 50 niż szajs 60
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Koner » 2 lip 2007, o 22:11

Jeśli kupisz dobrą 60 to długo pojeździsz i nie trzeba rozwiercać karterów.Wszystko zależy od tego ile kasy chcesz w to włożyć :) I ile mocy chcesz mieć.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez maniek sr50 » 2 lip 2007, o 22:17

na cylek kasy napewno nie pożałuje miałem robić teraz remot ale w takim razie poczekam do jesieni jak naprawde nieda się jeżdzić po drogach to oddam go do dobrego znajomego co zna się na mechanice i mi go wyszykyje przez ten czas do wiosny tylko pomóżcie znaleźć dobry cylinder a reszta to pryszcz.
Simka nie sprzedam jedynie zrobie go na diabła ulicy :twisted:
maniek sr50
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 maja 2007, o 22:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez Koner » 2 lip 2007, o 22:29

Unikaj cylindrów produkcji polskiej.Dobra by była 60 bo daje trochę mocy i nie trzeba rozwiercać karterów :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Jakub Knight » 2 lip 2007, o 22:31

hehe ja polskie kupuje tylko ziemniaki :D
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez maniek sr50 » 2 lip 2007, o 22:40

jeszcze cztery kwestie
1. ile poleci simek sr z cylkiem 60, koszem od s70 i Bingiem17
2. ile poleci simek sr z cylkiem 50, koszem od s70 i Bingiem17
3 warto w to zainwestować http://moto.allegro.pl/item208677842_cy ... dysza.html
4. i zapewne mam no to założyć głowice 50?
maniek sr50
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 maja 2007, o 22:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez Koner » 2 lip 2007, o 22:49

Na pierwsze i drugie Ci dokładnie nie odpowiem,bo trzeba by było to sprawdzić,ale na pewno będzie szybszy od orginału :)
3.według mnie warto w to zainwestować jeśli jest dobrej jakości i faktycznie niemieckiej produkcji.
4.podobno można ale można też dokupić głowicę 60.tak jak ja do komara.Wtedy cały zestaw jest oczywiśćie droższy ale się bardziej opłaca niż kupować oddzielnie.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez maniek sr50 » 2 lip 2007, o 23:02

4. raz mi się obiło coś o uszy że jak do 60 założe głowice od 50 to będzie mniejsza komora spalania i o wiele lepsze odejście prawda to czy nie z tym odejściem??? :!: :?: :roll: bo że mniejsza komora spalania to pewne
maniek sr50
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 115
Dołączył(a): 21 maja 2007, o 22:07
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez Evil » 2 lip 2007, o 23:20

do cylindra 60ccm nie kupuj głowicy tylko zakładaj oryginalną. Co do prędkości to nie będą one się zbytnio różnić od zwykłego simsona
Evil
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:24
Lokalizacja: Kalety
Pojazdy: Mercedes 500 SEC

Postprzez KLINAR » 3 lip 2007, o 06:51

Evil napisał(a):do cylindra 60ccm nie kupuj głowicy tylko zakładaj oryginalną. Co do prędkości to nie będą one się zbytnio różnić od zwykłego simsona
tyle ze z tym moga byc jaja :P bo czesto sie dzialo tak ze po zalozeniu starej glowicy do "szesdziesiatki" tlok walil w glowice i albo trzeba bylo ja rozwiercac albo kupic glowice na s60 ;) ale sprobowac mozna czy bedzie na orginalnej chodzic bo sie moze okazac ze to niepotrzebny wydatek ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Ktoś » 3 lip 2007, o 10:45

Na 60 poleci tyle co na 50 jeśli będą na tym samym stopniu zużycia wątpię żeby 5ccm dało jakieś super efekty, za to stopień sprężania sporo rośnie i dlatego niektórzy czują "super moc" jeśli dasz plan głowicy o 1mm będziesz na 50ccm miał o wiele lepszego kopa.
Poza tym jeśli widzę przy jakimś zestawie "dyszę super moc" to wiem że to perfidne naciąganie ludzi bo każdy myśli: więcej paliwa więcej mocy a to gówno prawda, więcej paliwa=zalewanie silnika, wyższe spalanie, więcej nagaru, więcej dymu, więcej mieszanki wypluwanej przez tłumik.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Koner » 3 lip 2007, o 11:29

KLINAR napisał(a):
Evil napisał(a):do cylindra 60ccm nie kupuj głowicy tylko zakładaj oryginalną. Co do prędkości to nie będą one się zbytnio różnić od zwykłego simsona
tyle ze z tym moga byc jaja :P bo czesto sie dzialo tak ze po zalozeniu starej glowicy do "szesdziesiatki" tlok walil w glowice i albo trzeba bylo ja rozwiercac albo kupic glowice na s60 ;) ale sprobowac mozna czy bedzie na orginalnej chodzic bo sie moze okazac ze to niepotrzebny wydatek ;)


Ja kiedyś jak kupowałem 60ccm do komara to facetowi który to sprzedawał zadawałem bardzo dużo pytań i przekonywał mnie że nie trzeba zmieniać głowicy,może zostać stara.Ale po obserwacji stwierdziłem że właśnie tłok może walić w głowicę i dla pewności kupiłem od razu z głowicą.Ale nigdy tego nie sprawdziłem.W sumie jak jest uszzelka to tłok aż tak wysoko nie podchodzi.Ja jednak wolałem mieć pewność że tak nie będzie :)

A z tą dyszą to zgadzam się z Ktośiem jest to zwykłe naciąganie na które prawie wszyscy się nabierają.Może trochę daje ale super mocy po jej założeniu nie będzie.W simsonoie zmiana może być wogóle nieodczuwalna.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Evil » 3 lip 2007, o 11:46

Ja kiedyś jak kupowałem 60ccm do komara to facetowi który to sprzedawał zadawałem bardzo dużo pytań i przekonywał mnie że nie trzeba zmieniać głowicy,może zostać stara.Ale po obserwacji stwierdziłem że właśnie tłok może walić w głowicę i dla pewności kupiłem od razu z głowicą.Ale nigdy tego nie sprawdziłem.W sumie jak jest uszzelka to tłok aż tak wysoko nie podchodzi.Ja jednak wolałem mieć pewność że tak nie będzie Smile


A z tą dyszą to zgadzam się z Ktośiem jest to zwykłe naciąganie na które prawie wszyscy się nabierają.Może trochę daje ale super mocy po jej założeniu nie będzie.W simsonoie zmiana może być wogóle nieodczuwalna.


ja to mam sprawdzone w simsonie. Jak masz metalową podkładkę pod głowice w s60 to nie stuka. Teraz mam 50ccm bez podkładki.

Na 60 poleci tyle co na 50 jeśli będą na tym samym stopniu zużycia wątpię żeby 5ccm dało jakieś super efekty, za to stopień sprężania sporo rośnie i dlatego niektórzy czują "super moc" jeśli dasz plan głowicy o 1mm będziesz na 50ccm miał o wiele lepszego kopa.
Poza tym jeśli widzę przy jakimś zestawie "dyszę super moc" to wiem że to perfidne naciąganie ludzi bo każdy myśli: więcej paliwa więcej mocy a to gówno prawda, więcej paliwa=zalewanie silnika, wyższe spalanie, więcej nagaru, więcej dymu, więcej mieszanki wypluwanej przez tłumik.



Zgadzam się. jak kupowałem simsona to miałem 60ccm i co z tego było?? jakieś 2-3 km/h więcej :) A teraz mam 50ccm super dotartą i moc ma bardzo wielką jak na taki cylinderek a czybkość podobną do s60.
Evil
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:24
Lokalizacja: Kalety
Pojazdy: Mercedes 500 SEC

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 168 gości