tak jak napisales....patent
wyjatkowo bezuzyteczny patent...ale ja juz sie wypowiedzialem
do czego to służy?
Posty: 41
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
eee tam kierunki by sie przydaly, alurat zdemontowanie kierunkow jest latwiejsze niz ich zamontowenie, wiec jak bys chcial machac reka bys je zdjal, a jak ja chce zalozyc kierunki musze wydac duzo kasy i duzo czasu zmarnowac, a kierunki to akurat duzo bardziej uzyteczny patent niz dekompresor
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
Piotrek napisał(a):Ale tak naprawdę zostal on stworzony tylko i wyłącznie po to:
Do gaszenia no bo jak go zgasić skoro te automatiki nie miały wyprowadzenia na masę? No właśnie przez zlikwidowanie kompresji. Po chwli ze specyficznym świstem komarek gaśnie.
Być może w przypadku automatów tak było, jednak znalazlem artykul o Rysiu ze "ŚwiataMotocykli" (chętnie dałbym cały, jednak nie chcę łamać praw autorskich) i w nim jest napisane, że dekomprasator ulatwia rozruch. Także w załączniku instrukcji obsługi Komara jest mowa, że w modelach 2328 i 2338 należy przed uruchomieniem silnika, w momencie pedałowania wcisnąć dźwignię odprężnika:
http://www.stronamarcina.yoyo.pl/img_0574.jpg
http://www.stronamarcina.yoyo.pl/img_0579.jpg
-
Marcek - @admin
- Posty: 6019
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
- Lokalizacja: Krosno
- Pochwały: 4
"nowy silnik, - pierwszy w "kwadratowych" obudowach wyposażony w jednobiegowa skrzynię biegów i sprzęgło odsrodkowe (napęd znany z wczesniejszego silnika S38-SH. Ciekawie zrealizowano sterowanie sprzęgłem i dekompresorem za pomoca jednej dzwigni - sprzęgła. Wcisnięcie sprzęgła trochę mniej niż połowę skoku powodowało docisnięcie okładzin sprzęgła i umozliwiało rozruch pedałami. Mocniejsze wcisnięcie dzwigni uruchamiało dekompresor - co pozwalało mniej sprawnym fizycznie kierowcom "zakręcić silnikiem".
To jest dokładny opis do czego służył dekompresor w rometach.
To jest dokładny opis do czego służył dekompresor w rometach.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 41
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 160 gości