Wydech Komar tuning
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Wydech Komar tuning
Witam! Czy znacie jakiś sposób na zwiększenie mocy poprzez przeróbkę oryginalnego zestawu wydechowego Komara? Czy nie warto go przerabiać i lepiej zainwestować w inny tłumik? Czekam na odpowiedzi i pozdrawiam.
- matiz45
- MotoManiak
- Posty: 71
- Dołączył(a): 5 lip 2007, o 15:44
- Lokalizacja: Gniezno
Najlepszy jest tłumik od sima, dobry też od jawki. starego chyba nie ma sensu przerabiać. Ewentualnie zrobic sobie samemu ale to już wyższa szkoła
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Elasteczność silnika i minimalnie moc zwiększy ci tłumik od simsona lub sportowy. A w zakresie własnych mozliwości możesz skrucić kolanko tak żeby mniej wchodziło w tłumik tylko jakieś 2 cm
-
bedril - MotoManiak
- Posty: 388
- Dołączył(a): 28 maja 2007, o 16:28
- Lokalizacja: Łomża
tu masz objasnienie. jak nie masz kasy to polecam to rozwiazanie
lepiej jest kliknac na to zeby sie doczytać
[img][570:464]http://img175.imageshack.us/img175/1221/216064718cf8.jpg[/img]
lepiej jest kliknac na to zeby sie doczytać
[img][570:464]http://img175.imageshack.us/img175/1221/216064718cf8.jpg[/img]
-
Konik - MotoManiak
- Posty: 5415
- Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
- Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'
Ja wykonałem sam tłumik.Moc przeniosła się w zakres średnich obrotów.Polecam takie coś zrobić.Do wykonania takiego tłumika jak ja mam potrzebowałem:Kolanko romet,2 ruły ocynkowe (niepamiętam wymiarów ale wiem że jedna większa 2-ga mniejsza ),blachę nierdzewną o wymiarach 30x30cm,rułka calówka,wata szklana lub gąbki metalowe,2 małe pręty.Do tego dochodzi dobry spawacz najlepiej gazowy ale może być elektrodowy.Dla poprawienia wyglądu rułę pospawaną zaniosłem do zakładu i oni mi ją fajnie ztoczyli że niewidać spawu pomiędzy rułkami.
1 co zrobiłem to wykonałem denka do ruły,potem otwory zgodne z kolankiem i rułką calówką.potem czynność spawania,wytłumiania.
2 wytłumienie trzeba było zabezpieczyć przed zdeformowaniem i przesunięciem.W tym celu użyłem prętów przyspawanych do róły które będą przytrzymywać watę na denku.
3Wsadzenie na odpowiednią długość rółki w denko wylotowe i przyspawanie do wydechu.
4Oglądamy w jakim położeniu wydech ma się znajdować i ostatecznie przyspawujemy kolanko.
5Oklepujemy spawy i szlifujemy dla wyglądu.
6Malujemy srebrzanką silikonową
Zdjęcia wydechu są w podpisie na polskiej jeździe.Zdj nr3,6,7,8
Teraz wydech przeszedł metamorfozę bo na zdjęciach jest po lewej stronie a aktualnie jest po prawej
1 co zrobiłem to wykonałem denka do ruły,potem otwory zgodne z kolankiem i rułką calówką.potem czynność spawania,wytłumiania.
2 wytłumienie trzeba było zabezpieczyć przed zdeformowaniem i przesunięciem.W tym celu użyłem prętów przyspawanych do róły które będą przytrzymywać watę na denku.
3Wsadzenie na odpowiednią długość rółki w denko wylotowe i przyspawanie do wydechu.
4Oglądamy w jakim położeniu wydech ma się znajdować i ostatecznie przyspawujemy kolanko.
5Oklepujemy spawy i szlifujemy dla wyglądu.
6Malujemy srebrzanką silikonową
Zdjęcia wydechu są w podpisie na polskiej jeździe.Zdj nr3,6,7,8
Teraz wydech przeszedł metamorfozę bo na zdjęciach jest po lewej stronie a aktualnie jest po prawej
-
Konrad - Przyjaciel forum
- Posty: 7324
- Dołączył(a): 8 cze 2007, o 14:42
- Lokalizacja: Lędziny
- Pochwały: 3
zalatw se tlumik z jawki.ja mam go w swoim kopruchu i widac przyrost mocy
My moto:,komar 2350,simson s51,Silnik 019 xD
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Simson/S,51/36046"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Simson/S,51/36046
Komentować
Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Simson/S,51/36046"> Zapraszamy do zaprezentowania pojazdu w forumowym serwisie - www.MotoAlbum.pl /Simson/S,51/36046
Komentować
-
Kobuch - MotoManiak
- Posty: 236
- Dołączył(a): 20 lip 2007, o 17:56
- Lokalizacja: Ruda Slaska
matiz45 napisał(a):Dzięki wszystkim. Chyba najpierw przytnę orygnalny tłumik, tak jak polecił mi to konik983. Ale mam jeszcze jeden pomysł: jakby tak wywiercić dodatkowy otwór w ostatniej przegrodzie tłumika? Co wy na to?
konik983 napisał(a):tu masz objasnienie. jak nie masz kasy to polecam to rozwiazanie Wink
ja mam obcięte z jakieś 5 cm dalej i śmiga jak trzeba
KOMAR to jest maszyna
- stempien2
- MotoManiak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 25 lip 2007, o 15:25
- Lokalizacja: Bolesław
no bo poprostu zwiększa się otwór wylotowy a czemu quniuś nie zrobiłeś od razu dyfuzora? na pewno by dał jeszcze większego kopa, a jak już masz spawarę i blachę pod ręką...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
-
Mariusz - Zwycięzca konkursu
- Posty: 7045
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
- Lokalizacja: Kleśniska
Posty: 30
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 161 gości