Ogar 205 tuning

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Hinol » 9 lip 2007, o 20:44

A mógłbyś zrobić takie coś w cylindrze z S-38 pseudo "60"? Jeśli tak to ile byś sobie za to życzył, i czy starczył by do tego zwykły K60B czy już warto by zamontować większy gaźnik?
Avatar użytkownika
Hinol
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 572
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 14:09
Lokalizacja: Czerwionka-Leszczyny

Postprzez Pani Kontekstowa » 9 lip 2007, o 20:44

Pani Kontekstowa
 

Postprzez zielarz » 10 lip 2007, o 01:12

może ustal cennik Ktoś? :D:D:D do 4 kanałów powinien jeszcze k60b styknąć, jak co to rozwiercić, większą dyszę, i na pewno starczy ;) bardziej to go pewnie tłumić będzie wydech, ale tam na standardowym wiele nie zmienisz.
zielarz
 

Postprzez Kamil » 10 lip 2007, o 10:16

4 płuki 70zł 3 50zł Czy coś w tym stylu :) Niech się wypowie Sz.P Ktoś
Avatar użytkownika
Kamil
*supporting
*supporting
 
Posty: 952
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 17:55
Lokalizacja: Rbk/ okolice.

Postprzez Conqeror » 10 lip 2007, o 10:26

Dajcie se spokój.
Ktos dalczego ty nei zrobisz tych kanałów u siebie w tym dobrym cylindrze, jeśli tyle daje ?
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Ktoś » 10 lip 2007, o 10:27

W komarach i wszystkich rometach mogę zrobić co nie znaczy że muszę :D może mi się nie chcieć :P 3 płuki 50zł 4 płuki 70zł 5 płuków 100 z tym że przy 3 i 5 płukach w cenie będzie tłok i pierścienie cylinder nie może być zarżnięty musi być w dobrym stanie szczególnie na 4 płuki bo na 3 i 5 tłoki będę pasował oddzielnie ale tak czy siak nei może być mocno zarżnięty. W innych moto trzeba by się było dogadać co do ceny.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Ktoś » 10 lip 2007, o 10:30

Nie robię bo silnik tego i tak nie wytrzyma więc co za frajda mieć silnik na 1 odpalenie?
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Conqeror » 10 lip 2007, o 10:32

To teraz po twoich zmasowanych przeróbkach się nei rozlatuje ??
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Ktoś » 10 lip 2007, o 11:02

No właśnie chyba widziałeś, wałki się ukręcają, choinki się sypią a jak bym dodał do tego jeszcze 4 płuki to nawet bym nei ruszył i by się coś posypało.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Mariusz » 10 lip 2007, o 11:40

a może ze skrzyni biegów zrezygnować? to nie jest najmocniejszy element w S38 :/ spróbować pozbyć się oryginalnego sprzęgła, zostawiając zębatkę, duże koło na mocny pręt założyć, potem prętem przez oba łożyska, a zamiast zębatki spróbować dopasować przeniesienie napędu ze skutera... od jakiegoś manuala będzie ci strasznie ciężko dopasować skrzynię, a skuterowa i tak by była na zewnątrz... może trochę głupio by wyglądał tak rasowany silnik z buczącym automatem, ale jak byś dał od w miarę markowego skutera przeniesienie napędu to powinieneś pod górki podjeżdżać ;) poza tym to nawet te najtańsze czterosuwy mają po 3 konie, a jakoś się nie sypało przeniesienie napędy tam zbytnio. większe moce też powinno wytrzymać, przynajmniej prędzej niż skrzynia komara :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez parcelak » 6 sty 2009, o 18:27

Sory za odkop, ale czy ktoś mógłby wytłumaczyć jakie przeróbki silnika miał wdrożone w swoim Ogarze Ktoś?
Avatar użytkownika
parcelak
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2696
Dołączył(a): 2 sty 2008, o 17:58
Lokalizacja: Górzno kol.

Postprzez endek » 9 sty 2009, o 16:48

Ktoś napisał(a): a jak bym dodał do tego jeszcze 4 płuki to nawet bym nei ruszył i by się coś posypało.

ale to czemu czyzby w ogóle nie odpalił?

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez DJracer » 5 lut 2009, o 17:01

Hej Czy wy nie wiecie ? popatrzcie sobie na temat jaki jest ''Ogar 205 tuning'' To dlaczego wy mi piszecie o jakichś V maxach chodzi tu o przeróbkach silnika... :roll:
Avatar użytkownika
DJracer
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 170
Dołączył(a): 2 lut 2009, o 18:14

Postprzez sutek » 5 lut 2009, o 17:40

DJracer a czemu piszesz bezsensowne posty dodatkowo odkopując temat? :roll:
Avatar użytkownika
sutek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2412
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:05
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 355 gości

cron