Witam.
Mam pytanko. Chodzi o to ,że mam pomysł na zamontowanie żarówki H4 60/55W w simku. Myślałem by się trochę pobawić w przewijanie i może by się udało tyle wyciągnąć i jakby się postarał to może drut się zmieści na rdzeń ,ale nie o tym mowa.
Żarówka ma 60W i 55W więc muszę mieć cewkę 60 watową. Pytanie czy z tej cewki mogę zasilić też włókno 55W? Chodzi o to czy cewka może być za duża coś w stylu jakbym do cewki 35W podłączył żarówkę 25W. Domyślam się ,że zarówka nie pożyje zbyt długo. A więc czy mogę mieć za dużą cewkę, czy muszę szeregowo podłączyć jakiś odbiornik 5W? Zna się ktoś na tym? O ile świateł z akumulatora żarówka nie ma zbytnio znaczenia, to z cewką może być problem.
Sorki, za zawiły tekst, ale mam wątpliwości jak to będzie działać.
Z góry dzięki. Pozdro
Mocniejsza cewka świetlna, a żarówka.
Posty: 4
• Strona 1 z 1
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
Nie Waty palą żarówki tylko za duże napięcie, tak więc możesz mieć nawet cewkę 100W i podłączając pod żarówkę 50W nic nie powinno się stać przy napięciu 12V
-
dieludolfs - #mod
- Posty: 8314
- Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
- Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
- Pochwały: 41
- Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell
No w światłach z aku tak jest. Ale tutaj co się stanie z nadmiarem prądu? :F Podejrzewam ,że cewka się będzie grzać czy coś
-
Sławek. - #mod
- Posty: 3622
- Dołączył(a): 16 lip 2008, o 22:33
- Lokalizacja: Kwidzyn, Łódź
- Pochwały: 18
- Pojazdy: Opel Vectra C 2.8T 169kW 2006r.
nie napięcie pali żarówki tylko prąd mówiąc dokładnie . przy różnicy 5W nic się nei stanie, nie zauważysz nic niepokojącego. za to z przewinięciem cewki mogą być problemy.
- Ktoś
- MotoManiak
- Posty: 988
- Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
- Lokalizacja: Augustów
- Pochwały: 2
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 194 gości