cylinder w simku?????

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Adi.G. » 7 kwi 2007, o 18:08

Ja mam węgierską 60 i chodzi jak złoto. Wcześniej miałem polską 50 to simek ledwo co się toczył.
Ale orginalny 50 ccm z nienieckim tłokiem jest o wiele lepszy niż te polskie badziewia 60 ccm z tym się mogę zgodzić
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Pani Kontekstowa » 7 kwi 2007, o 18:08

Pani Kontekstowa
 

Postprzez michall1993 » 7 kwi 2007, o 19:55

dzięki za powiedzenie mi o tej redukcji ale nie rozumiem ja mam na cylku zerwany gwint to jak to sie nakręci jak sie rura nie chce nakręcać nie rozumiem???? dajcie mi jakis lin z dobrym cylkiem do kupienia w rossadnej cenie pozdrawiam i życze wesołych i spokojnych świąt oraz mokrego dyngusa !!!!!
michall1993
 

Postprzez Adi.G. » 7 kwi 2007, o 19:57

Bo ta redukcja ma taki jakby weższy gwint i nakręca się nawet jak masz maxymalnie zjechany gwint kup se to nie pożałujesz- ja też miałem , razcej nie miałem już gwintu i kupiłem to cudo i nakręciło sie ***
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez KLINAR » 8 kwi 2007, o 08:36

adi-12 napisał(a):Ale orginalny 50 ccm z nienieckim tłokiem jest o wiele lepszy niż te polskie badziewia 60 ccm z tym się mogę zgodzić


Dokładnie ;) ja jak wymienialem tłok w simku to tylko na niemiecki :) co prawda dalem za niego 40 zł + 12 zł za pierscienie ale warto bylo :) predzej kupilem jakis zestaw za 20 zł, przejechalem 15 km i simek nagle stracil moc a co sie okazalo po zdjeciu cylindra ze tlok byl bardzioej wylatany niz stary orginalny mimo ze zrobilem nim tylko 15 km!! teraz na nowym niemickim tloku jezdze juz pol roku i na ladnej prostej asfaltowej drodze ciaga do70~75 km/h (miezone z samochodem moj licznik od 60 wariuje :P) no i mam zalozony bing17+rozwiercone dysze,prawie wszystkie plastiki w okolicy wymiekaja :D
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

no a ja mam lepszy pomysl

Postprzez skuterowiec:P » 12 kwi 2007, o 14:57

kup se skuter! :p i zaluz 70 cc i tlumiczek bedzie szybszy od ogara :P:P
skuterowiec:P
 

Postprzez Evil » 12 kwi 2007, o 15:15

od ogara ale nie od Simsona :lol2:

I równolegle gdyby założyć cylinder 70 ccm do simsona to już kompletnie nie ma szans.

A gdyby były cylindy 70 ccm do ogarów to podejrzewam że odkurzacz by wymiękł :)
Evil
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 326
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:24
Lokalizacja: Kalety
Pojazdy: Mercedes 500 SEC

Postprzez Koner » 12 kwi 2007, o 15:32

Jeśli masz zamiar zmienić cylinder to tylko na niemiecki.Wiadomo niemiecki motorower to i części muszą być orginalne.

A jakby tak do ogara kupić 60ccm i jeszcze go powiększyć :D Albo może ktoś na zamówienie by zrobił 70ccm do ogara.Wtedy by miał odejście i niezłego kopa. :D :D
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez endek » 12 kwi 2007, o 22:35

a czy wejdzie cylek 70cm na oryginalne kartery bo gdzies otarło mi sie o uszy ze trzeba szlifować kartery bo nie chce cylek 70cm wejśc

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Conqeror » 12 kwi 2007, o 22:39

Ej pwoeidzcie mi . Mój koelga ma silnik 3 biegowy simsona . I załważyłem że ma rozweircane kartery , po sprawdzeniu tuleji , okazało sie że miała 41 mm . Cylinder od 4 b 38mm nei wchdoził bo były luzy na karterach . Jaka to jest faktyczna pojemność tego cylindra bo z moich obliczeń wychodiz 60 cm3 . A tylko jak sie daje 70 cm3 sie roziwerca kartery
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Adi.G. » 12 kwi 2007, o 22:58

A czyżby to nie był czasem S50 ??
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Conqeror » 12 kwi 2007, o 23:06

Ja nie wiem silnik 3 biegowy z takim cylkiem , na pewno był rozwiercany. Tylk oczemu nei ma faktycznei tych 70 cm3
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Piotrek » 12 kwi 2007, o 23:07

kadzaf napisał(a):a czy wejdzie cylek 70cm na oryginalne kartery bo gdzies otarło mi sie o uszy ze trzeba szlifować kartery bo nie chce cylek 70cm wejśc


Do karterów od 50 nie wejcie cylek do 70 - bedzie trzeba roztaczać kartery aby weszło. Ale sam cylek nie załatwi sprawy - trzeba również wal wymienić oraz kosz sprzęgłowy bo po prostu nie wytrzymają tych prawie 6 KM :-)
Avatar użytkownika
Piotrek
@admin
@admin
 
Posty: 3689
Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
Pochwały: 10
Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing

Postprzez endek » 13 kwi 2007, o 20:42

czyli wał to najlepiej taki http://moto.allegro.pl/item182607692_kniazw_nowy_niemiecki_wal_tuningowy_simson_s70.html :wink: noi kosz też o zwiekszonej liczbie na na małym trybie :wink: oraz skrzynka 5 biegowa :),zmiana zębatek wtedy simek pojdzie z 100km/h

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 195 gości