Ja mam węgierską 60 i chodzi jak złoto. Wcześniej miałem polską 50 to simek ledwo co się toczył.
Ale orginalny 50 ccm z nienieckim tłokiem jest o wiele lepszy niż te polskie badziewia 60 ccm z tym się mogę zgodzić
cylinder w simku?????
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
dzięki za powiedzenie mi o tej redukcji ale nie rozumiem ja mam na cylku zerwany gwint to jak to sie nakręci jak sie rura nie chce nakręcać nie rozumiem???? dajcie mi jakis lin z dobrym cylkiem do kupienia w rossadnej cenie pozdrawiam i życze wesołych i spokojnych świąt oraz mokrego dyngusa !!!!!
- michall1993
Bo ta redukcja ma taki jakby weższy gwint i nakręca się nawet jak masz maxymalnie zjechany gwint kup se to nie pożałujesz- ja też miałem , razcej nie miałem już gwintu i kupiłem to cudo i nakręciło sie ***
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
adi-12 napisał(a):Ale orginalny 50 ccm z nienieckim tłokiem jest o wiele lepszy niż te polskie badziewia 60 ccm z tym się mogę zgodzić
Dokładnie ja jak wymienialem tłok w simku to tylko na niemiecki co prawda dalem za niego 40 zł + 12 zł za pierscienie ale warto bylo predzej kupilem jakis zestaw za 20 zł, przejechalem 15 km i simek nagle stracil moc a co sie okazalo po zdjeciu cylindra ze tlok byl bardzioej wylatany niz stary orginalny mimo ze zrobilem nim tylko 15 km!! teraz na nowym niemickim tloku jezdze juz pol roku i na ladnej prostej asfaltowej drodze ciaga do70~75 km/h (miezone z samochodem moj licznik od 60 wariuje ) no i mam zalozony bing17+rozwiercone dysze,prawie wszystkie plastiki w okolicy wymiekaja
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
no a ja mam lepszy pomysl
kup se skuter! i zaluz 70 cc i tlumiczek bedzie szybszy od ogara :P
- skuterowiec:P
od ogara ale nie od Simsona :lol2:
I równolegle gdyby założyć cylinder 70 ccm do simsona to już kompletnie nie ma szans.
A gdyby były cylindy 70 ccm do ogarów to podejrzewam że odkurzacz by wymiękł
I równolegle gdyby założyć cylinder 70 ccm do simsona to już kompletnie nie ma szans.
A gdyby były cylindy 70 ccm do ogarów to podejrzewam że odkurzacz by wymiękł
- Evil
- MotoManiak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:24
- Lokalizacja: Kalety
- Pojazdy: Mercedes 500 SEC
Jeśli masz zamiar zmienić cylinder to tylko na niemiecki.Wiadomo niemiecki motorower to i części muszą być orginalne.
A jakby tak do ogara kupić 60ccm i jeszcze go powiększyć Albo może ktoś na zamówienie by zrobił 70ccm do ogara.Wtedy by miał odejście i niezłego kopa.
A jakby tak do ogara kupić 60ccm i jeszcze go powiększyć Albo może ktoś na zamówienie by zrobił 70ccm do ogara.Wtedy by miał odejście i niezłego kopa.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
a czy wejdzie cylek 70cm na oryginalne kartery bo gdzies otarło mi sie o uszy ze trzeba szlifować kartery bo nie chce cylek 70cm wejśc
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Ej pwoeidzcie mi . Mój koelga ma silnik 3 biegowy simsona . I załważyłem że ma rozweircane kartery , po sprawdzeniu tuleji , okazało sie że miała 41 mm . Cylinder od 4 b 38mm nei wchdoził bo były luzy na karterach . Jaka to jest faktyczna pojemność tego cylindra bo z moich obliczeń wychodiz 60 cm3 . A tylko jak sie daje 70 cm3 sie roziwerca kartery
-
Conqeror - MotoManiak
- Posty: 3547
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
- Lokalizacja: Ozorków
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
kadzaf napisał(a):a czy wejdzie cylek 70cm na oryginalne kartery bo gdzies otarło mi sie o uszy ze trzeba szlifować kartery bo nie chce cylek 70cm wejśc
Do karterów od 50 nie wejcie cylek do 70 - bedzie trzeba roztaczać kartery aby weszło. Ale sam cylek nie załatwi sprawy - trzeba również wal wymienić oraz kosz sprzęgłowy bo po prostu nie wytrzymają tych prawie 6 KM
-
Piotrek - @admin
- Posty: 3689
- Dołączył(a): 19 mar 2007, o 19:13
- Pochwały: 10
- Pojazdy: Skoda Octavia III 1.4 TSI, 150 KM, Ambition + Amazing
czyli wał to najlepiej taki http://moto.allegro.pl/item182607692_kniazw_nowy_niemiecki_wal_tuningowy_simson_s70.html noi kosz też o zwiekszonej liczbie na na małym trybie oraz skrzynka 5 biegowa ,zmiana zębatek wtedy simek pojdzie z 100km/h
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Posty: 28
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 195 gości