Tlumik do rometa

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez gołąb » 10 kwi 2007, o 10:50

musze go poszuka jak cos dam link
Avatar użytkownika
gołąb
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 281
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 10:43
Lokalizacja: Śliwica/e

Postprzez Pani Kontekstowa » 10 kwi 2007, o 10:50

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Koner » 10 kwi 2007, o 11:14

gołąb napisał(a):a jezeli chcesz zyskac na mocy to poprostu zrob sam tlumik mam gdzies program do wyliczania rozpreznika a na koniec dajesz koncowke tlumiaca


Już kiedyś widziałem ten program ale wolę kupić niż się samemu męczyć.Poza tym to musi być zrobione bardzo precyzyjnie a za pierwszym razem może nie wyjść.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Konik » 10 kwi 2007, o 12:48

od jawki daje fajny efekt bo na nim jeżdze tylko tak się dre on troche :) taki mocny ryk ma .
Obrazek
Avatar użytkownika
Konik
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 5415
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 08:34
Pojazdy: Jawa 50, WSK 125 M06-Z, Octavia RS, Honda Civic VI 5D MB2 97'

Postprzez Mariusz » 13 kwi 2007, o 21:52

a powie mi ktoś tak na 100% jaki jest kąt otwarcia okna wydechowego? w tym programie do wydechów 2T jest potrzebny. poza tym naszedł mnie koncept żeby środkową, walcowatą część zrobić z dwóch nakładanych na siebie walców, najlepiej gwintowanych względem siebie, wtedy można by regulować obroty przy których ma być moc na postoju. zakres takiego czegoś to około 2 tys obrotów jeśli się buduje na w miarę spokojne obroty a nie 15000 :P
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez gołąb » 14 kwi 2007, o 09:56

mi kat wyszedl 180 stopni a policzylem to tak . jeszcze to zalezy czy masz tlok zrobiony z tymi rowkami czy nie jezeli tak to kat wyniesie 180 stopni. skok tloka wynosi 44mm a kanal ma 11mm czyli 1/4 czyli 90 stopni i mnozymy to przez 2 bo tlok powraca zeby zamknac okno. szybciej mozna tak policzyc 360:skok tloka*wielkosc kanalu * 2
Avatar użytkownika
gołąb
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 281
Dołączył(a): 28 mar 2007, o 10:43
Lokalizacja: Śliwica/e

Postprzez Gość » 19 kwi 2007, o 18:40

Ale tłok wykonuje podczas jednego obrotu wału korbowego 2 SUWY :!: :lol: :wink: . Więc łaczny skok tłoka podczas jednego obrotu wału korbowego to 88 mm. Czyli ten kąt jest 2 razy mniejszy niż podałeś 8)
Gość
 

Postprzez Ktoś » 20 kwi 2007, o 22:42

Co wy piszecie za bajki :P kąt wydechu w oryginale jest 140 stopni i nie policzy się go z proporcji, można to jedynie policzyć pomotanym wzzorem w którym podaje się długość korbowodu,skok tłoka, długość płaszcza i inne bajery kąt 180 stopni mają maszyny czysto sportowe kręcące 16~20tys 180 stopni to połowa cylindra a połowa to 22 okno musiało by być na takiej wysokości żeby kąt osiąnął 180 stopni.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 267 gości