[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200

Postprzez JawaMustangTeam » 19 lut 2012, o 20:14

Witajcie, mam takie pytanie, dużo słyszałem że bez piłowania do silnika 223 wchodzi gaźnik od ogara 205, słyszałem że mniej pali ale traci moc, potem ktoś mówił że mniej pali i ma więcej mocy, powiedzcie mi jak to jest?
Jawa Mustang 50 - Jest moc
Konto YouTube JawaMustangTeam
Avatar użytkownika
JawaMustangTeam
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 18 lut 2012, o 22:08
Lokalizacja: Lubaczów
Pojazdy: Jawa Mustang 50 77'

[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200

Postprzez Pani Kontekstowa » 19 lut 2012, o 20:14

Pani Kontekstowa
 

[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200

Postprzez Tomciosz » 19 lut 2012, o 20:29

Na pewno ma mniejsza moc. Dysza jest prawie o 1/3 mniejsza od oryginalnego jawoskiego.
Jeżeli pomogłem, kliknij POMÓGŁ.

Romet Ogar 200 '89
ZZR Komar 2350-2351 ok 1974-75 [*]
"Ogary poszły w las..." S.Żeromski
"Gites było to słowo magiczne, słowo oznaczające
robotę tak dokładną i precyzyjną, że żadna maszyna ani przyrząd nie były w
stanie wykazać stopnia jej doskonałości." Baza sokołowska. Marek Hłasko

Każdy komar ma coś z kawasaki ZZR :P
Avatar użytkownika
Tomciosz
Ekspert
Ekspert
 
Posty: 4996
Dołączył(a): 20 kwi 2007, o 13:14
Lokalizacja: Biała Wielka i Sosnowiec
Pochwały: 88
Pojazdy: Ogar 200 Hyundai i30

[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200

Postprzez Babetta » 24 lut 2012, o 17:58

Dobrą alternatywą jest teź gaźnik od pilarki, gdzieś na forum jest to opisane i podchodzi bez piłowania.
Ostatnio edytowano 25 mar 2012, o 14:26 przez Babetta, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Babetta
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 158
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 19:32
Lokalizacja: Wrocław

Re: [Pytanie] Gaźnik od 205 do 200

Postprzez Ktoś » 23 mar 2012, o 11:10

co wy z ta moca i dyszami? dysza nie ma nic do mocy! średnica gardzieli gaźnika się liczy! a żeby prawidłowo pracował potrzeba odpowiednio dobranej dyszy do gardzieli gaźnika. samą dyszą silnik zalejecie i nie będzie w ogóle jechał... nie mam pojęca skąd w ogóle wziął się ten głupi mit że po zmianie dyszy paliwowej rośnie moc? jesli dysza byłaby za mała to silnik by się zatarł jeśli za duża to przylewał i w takim przypadku też traci moc.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200

Postprzez dieludolfs » 23 mar 2012, o 13:56

To chyba logiczne, że po zmianie dyszy trzeba też dostarczyć więcej powietrza. Mieszanka paliwowo-powietrzna - jeżeli dostarczymy jej więcej silnikowi, to wiadomo, że będzie miał więcej mocy.

Po założeniu gaźnika z 205 zapewne będzie mniej palił, ale straci również na mocy.
Avatar użytkownika
dieludolfs
#mod
#mod
 
Posty: 8314
Dołączył(a): 14 wrz 2009, o 21:47
Lokalizacja: Bądkowo k.Włocławka.
Pochwały: 41
Pojazdy: Mercedes E300 turbodiesel T-Modell

[Pytanie] Gaźnik od 205 do 200

Postprzez zwierzak1994 » 24 mar 2012, o 23:50

Dosłownie zgadzam się z 2 kolegami powyżej.
Avatar użytkownika
zwierzak1994
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 16 paź 2011, o 18:44
Lokalizacja: Lidzbark warmiński
Pojazdy: Komar 2350 s38,WSK Bąk, SHL M11 Lux, Jawa 50 typ 20p kaczka, Simson s51 endruo full tuning 65cm3


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 296 gości