Tuning WSK

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Tuning WSK

Postprzez KLINAR » 15 kwi 2007, o 14:15

Witam ;) Niektorzy wiedza ze od kilku dni posiadam stelle z silnikiem WSKi :P rama aktualnie jest rozebrana czesci pierwsze gdyz bedzie malowana a ze w silniku wyskakuje 3 bieg jestem zmuszony rozpolowic go wiec przy okazji zrobie maly remont i przy okazji poprawilbym troche fabryke :P napewno w gre wchodzi polerka skrzyni korbowej, zgranie ganalow cylka z karterami oraz polerka ale co jeszcze? czy skrocic tlok czy moze powiekszyc kanaly? Prosilbym o wszelkie rady co i jak dokladnie moglbym zrobic w tym silniku? jak w WSK zalozyc elektroniczny zaplon? jak tak to jak to zrobic i jakie tego koszta? Czy mozna zalozyc obrotomiez elektryczny z wskazowka? jesli zaloze licznik rowerowy to silnik nie bedzie dawal zadnych zaklocen i bedzie wskazywal predkosc normalnie? Ma ktos moze ladny i przejzysty schemat instalacji elektrycznej w WSK? W stelli mam lampe od jawki ale nie ma tam podlaczonych kabli :/ sa tez urwane piny wiec bede musial lutowac kable na gotowo, jak i w jakich miejscach bede musial podlaczyc kable? czy tak samo jak w romecie/komarze? bede tez zakladal kierunki ale z tym sobie dam rade 8) pewnie ktos sie dziwi po co chce ladowac kase w ten "wynalazek"? stella bedzie rejestrowana na 50 ccm ogolnie motorek wyglada bardzo ladnie i zgrabnie wiec jesli go dobrze zrobie to nie podpadnie ze to wieksza pojemnosc od 50 :D tymbardziej ze u mnie patroli policji jak na lekarstwo :] Wie ktos moze od jakiego motoru skompletuje szczeki hamulcowe od stelli? bembny i szczeki sa chyba takie same jak w wierchowinie (procz wygladu bembnow) wiec moze uzytkownicy wierchowin moglby cos poradzic? Nie wiedzialem dokladnie gdzie dac ten temat czy tutaj czy w pomocy ale ze chce przerabiac silnik WSK wiec dalem tu ;) W razie czegos prosze Adminow o przeniesienie tematu na wlasciwe miejsce ;) Z gory dzieki;) Pozdro :)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Tuning WSK

Postprzez Pani Kontekstowa » 15 kwi 2007, o 14:15

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Marcek » 15 kwi 2007, o 18:56

Obrotomierz możesz zalożyć (zgodnie ze schematem na mojej stronie), jednak obawiam się, że bedzie "skakał". Licznik rowerowy także powinien działać, pod jednym warunkiem - założysz porządny, a nie "chińszczyznę" (sprawdzone są Sigmy). Czasem lepiej kupić droższy, ale lepszy licznik 3-funkcyjny, niż tańszą, ale gorszą wersję z bajerami.
A dużo schematów (w tym do WSK 125) jest TUTAJ
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez KLINAR » 15 kwi 2007, o 22:00

Dzieki Marcek ;) A co do zaplonu elektronicznego to jakie tego beda koszty? na czym to polega? do tego jest potrzebny aku?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Conqeror » 15 kwi 2007, o 23:29

Klinar nie sądzisz zę to troche za dużo . Przecież ta rama nie wytrzyma tego .
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez KLINAR » 16 kwi 2007, o 08:05

Rama jest wzmacniana i calkowicie przerobiona wiec jest dosc ciezka i sztywna i motorek jest dobrze wywazony bo jak jezdzilem na drynie kumpla (pony z bakiem jak w kadecie tj chyba m301 ) ktory tez mial silnik wsk to wystarczylo dac chociazby na 2 biegu ful gaz a ona po dziurach sie do gory podrywala a u mnie nie mowie motortek latwo mozna na deba postawic ale tylko kiedy jedzie sie powoli na 1 biegu to wystarczy dac ful gaz ale pozniej tego niema i przy ful obrotach rama sienie trzesie ani nic takiego jest dosc mocna takze bez problemu wytrzyma ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Ktoś » 16 kwi 2007, o 09:21

Ja mam (miałem) taką motorynkę teraz została mi sama rama bo silnik sprzedałem wcale to nie jest fajne trochę się człowiek pobwi i się nudzi bo niewygodnie, lepiej było by zrobić ramę od podstaw do tego silnika.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez KLINAR » 16 kwi 2007, o 17:16

stella jest wygodna ;) ma duze siedzenie a jak siektos uprze to i we 2 pojedzie ;) temat polowicznie nieaktualny gdyz za godzine zamieniam dryne za wsk m06b3 ;) jesli ktos cos wie o tuningu silnika wski to bylbym wdzieczny gdyby tutaj to opisal albo dal link do odpowiedniej strony ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez pawel15 » 16 kwi 2007, o 17:33

http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=article&submode=view&id=11
Takiego twora znalazłem- mam nadzieje że pomoże :D
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez KLINAR » 16 kwi 2007, o 17:38

dzieki pawel ;) ta stronke podal mi juz Marcek ;) tyle ze w dziale schematy wystarczylo zjechac do tuningu ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez pawel15 » 16 kwi 2007, o 17:39

dzieki pawel Wink

Nie ma sprawy :D . Opowiedz cos o tej wSK którą mozęsz kupić. Ile za nią dajesz? Ma papiery?
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez KLINAR » 16 kwi 2007, o 19:01

Juz ci w sb pisalem ;) nie ma papierow :( i zamienilem ja sa stelle z silnikiem wski ;) stella byla w mak rozkrecona bo chcialem ja malowac ale plany sie zmienily ;) przed chwila wrocilem z przejazdzki :D dosc ladnie idzie biegi dobrze wchodza nic nie dzwoni, nawet swiatla sa :D
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Marcek » 16 kwi 2007, o 19:34

KLINAR napisał(a):Dzieki Marcek ;)

Nie ma sprawy :)
KLINAR napisał(a):A co do zaplonu elektronicznego to jakie tego beda koszty? na czym to polega? do tego jest potrzebny aku?

Co do akumulatora, nie jest oczywiście potrzebny. Jak chodzi o cenę - tak jak kiedyś, czyli 40 zł. Z tym, że nie jest to moduł taki jak do Komara, Rometa, itp. W WSK 125 teoretycznie powinien pracować ale prawdopodobnie zbyt wyskokie napięcie w cewce go niszczyło. Dlatego potrzebny jest bardziej rozbudowny układ (taki jak do Jawki, Simka, itp).
Tylko w tej chwili nie mam takich zaplonów.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez KLINAR » 17 kwi 2007, o 07:11

No to jednym slowem nie oplaca sie tego w WSK robic :/ bo taki modol od simsona troche bedzie kosztowal :/ P.S W zaplonie w wsk ta najmniejsza cewka (ona jest pomiedzy cewka wn a cewka swietlna ) tj cewka ladowania aku ?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 336 gości

cron