simson s70
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
hehe ale nie o to mi chodziło :lol: chodzi o trwałość tego silnika wysokoobrotowe jednostki napędowe które dysponują ogromną mocą np.z 125cm 41KM
a co do tego co napisałęm to jesli by silnik od simka był szybkoobrotowy to dysponowałby wiekszą mocą,w przypadku sześciokanałowego cylka(o wiekszej średnicy) i odpowiedniego tłok i piescieni silnik ten może krecić ok 10tys obr min i to jest szybkoobrotwy duża moc a krótka żywotność.
a co do tego co napisałęm to jesli by silnik od simka był szybkoobrotowy to dysponowałby wiekszą mocą,w przypadku sześciokanałowego cylka(o wiekszej średnicy) i odpowiedniego tłok i piescieni silnik ten może krecić ok 10tys obr min i to jest szybkoobrotwy duża moc a krótka żywotność.
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
Jak się ktoś zabiera za podniesienie mocy to robi to kosztem wytrzymałości silnika.Co z tego jak z komara wyciągnie się 6km jak długo się na nim nie pojeździ.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 18
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 123 gości