simson s70

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Alonzo » 17 kwi 2007, o 15:58

jeszcze bardziej to uogolnie wszystkie dwusowy sa wysokoobrotowe :)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Pani Kontekstowa » 17 kwi 2007, o 15:58

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 17 kwi 2007, o 16:19

hehe ale nie o to mi chodziło :lol: chodzi o trwałość tego silnika wysokoobrotowe jednostki napędowe które dysponują ogromną mocą np.z 125cm 41KM :wink:
a co do tego co napisałęm to jesli by silnik od simka był szybkoobrotowy to dysponowałby wiekszą mocą,w przypadku sześciokanałowego cylka(o wiekszej średnicy) i odpowiedniego tłok i piescieni silnik ten może krecić ok 10tys obr min i to jest szybkoobrotwy duża moc a krótka żywotność.

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Koner » 17 kwi 2007, o 16:41

Jak się ktoś zabiera za podniesienie mocy to robi to kosztem wytrzymałości silnika.Co z tego jak z komara wyciągnie się 6km jak długo się na nim nie pojeździ.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Poprzednia strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 323 gości

cron