jaka zębatka
Posty: 20
• Strona 2 z 2 • 1, 2
no i właśnie się zdziwiłem jak zobaczyłem 38,25 bo w książce podlaskiego pisze, że co 0,5mm szlif, no i jak jest wtedy z pierścieniami, specjalne są do szlifow co 0,5 i co 0,25?
-
Pawlus - Zwycięzca konkursu
- Posty: 738
- Dołączył(a): 17 kwi 2007, o 17:32
- Lokalizacja: DOA
Jeśli jego konce będa się stykać tak jak na tłoku to będzie ok.Ale raczej nie powinieneś mieć w sklepie z tym problemów.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
przy sprawdzaniu tłoka ważne jest dopasowanie go do cylindra nie powinno byc szpary na zamku,oraz należy sprawdzić czy pierscienie wchodzą w rowek tłoka i czy nie są za ciasne lub za lużne
z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
-
endek - MotoManiak
- Posty: 8963
- Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
- Pochwały: 1
najlepiej pojsc z cylindrem do sklepu, do uzywanego ciezko dobrac tlok bo z reguly jest wytarty i tloki sa ciut za mala przez co sa luzy na zamkach i pierscienie dzwonia ale ja tak jezdze i nie ma problemu, z nowych czesci to najlepiej kupowac zestawy bo sa dobrze spasowane
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Posty: 20
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 334 gości