dławik w ogarze i jawce

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

dławik w ogarze i jawce

Postprzez lukpc1 » 3 maja 2007, o 19:40

w ruże wydechowej jest dłąwik i podobno jak sie go odblokuje lepiej chodzi i mam pytanie jak go odblokować bo niewiem i czy da to coś wogóle na tym http://ogar200.ovh.org/artykuly.php?go=art&id=13 forum jest napisane jak to zrobić ale ja tego nie rozumie
PO CO JECHAĆ JAK MOZNA LECIEĆ
Obrazek
Avatar użytkownika
lukpc1
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 395
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św

dławik w ogarze i jawce

Postprzez Pani Kontekstowa » 3 maja 2007, o 19:40

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Conqeror » 3 maja 2007, o 19:58

proste , czego dokładnei nei rozumiesz ?
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Gość » 3 maja 2007, o 20:35

Ale szeroko to tam opisali nic nie było o dławiku
Gość
 

Postprzez KLINAR » 3 maja 2007, o 20:43

i co tzn ze czeba ten dlawik rozwiercic czy co z tym zrobic?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Adi.G. » 3 maja 2007, o 22:06

trzeba go całkowicie wyciągnąć/ zdemontować
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Adamo » 3 maja 2007, o 23:00

A nie tylko rozwiercić ?? przecież nie będzie wtedy żadnych przegród w tłumiku :shock: Na szczęście ja mam oryginalny czeski tłumik sportowy dedykowany jawce i nic nie muszę rozwiercać ani wyjmować :)
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez Alonzo » 4 maja 2007, o 00:11

dlawik tylko nawercasz, dokladnie wyjmujesz go i wiercisz w nim 4 dziurki na wylot najlepiej na krzyz, a potem w pokrywce tlumika jeszcze 2 dodatkowo do tych ktore sa :) silnik wchodzi wyzej na obroty i troche lepiej sie zbiera ale jest jedna wada, duzo glosniej chodzi moto po tym
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez KLINAR » 4 maja 2007, o 07:58

Adamo napisał(a):A nie tylko rozwiercić ?? przecież nie będzie wtedy żadnych przegród w tłumiku :shock: Na szczęście ja mam oryginalny czeski tłumik sportowy dedykowany jawce i nic nie muszę rozwiercać ani wyjmować :)
ja mialem orginalny czeski tlumik w jawce tyle ze on byl taki skladany z dwoch koncowek chyba wiecie o co chodzi ;) i jadac zgubilem ta koncowke a nie bylo czasu sie po nia wracac a bez niej jawka chodzila jak traktor :D no wiec zostal mi tlumik z ogara ( w ogarze mam od sima) tyle ze ten tlumik mi sie rozpadl a dokladnie wylecialy wszystkie bebechy ze srodka i sam zrobilem te bebechy z puszek po piwie :P jest troszke glosniejsza i pewnie ja tlumi przez to a przed wczoraj zalatwilem sobie ladny tlumiczek od ogara a chcac nie chcac zeby jawka nie byla slabsza bede musial cos pokombinowac :)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Silver » 4 maja 2007, o 08:26

Mam pytanko: czy w starych jawkach czy w jawie skuter tłumik jest inny niz w ogarze i czy mozna go odblokować?
Avatar użytkownika
Silver
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 07:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Conqeror » 4 maja 2007, o 10:49

jaq widzałem jest troche inny , ale co do przeróbek to nie iwem
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Adamo » 4 maja 2007, o 11:21

Silver napisał(a):Mam pytanko: czy w starych jawkach czy w jawie skuter tłumik jest inny niz w ogarze i czy mozna go odblokować?


Jeśli chodzi ci o te tłumiki z takim cypideuszem na końcu?? , to tak wyglądały pierwsze czeskie tłumiki do jawy 20P konstrukcja zaczerpnieta jeszcze z jawki 555 i nie były one blokowane bo jawki z takim osprzętem (nie tylko chodzi o tłumik) nie były oficjalnie sprzedawane w polsce.Ja mam taki tłumik jak na stronie Breżniewa, tylko dyfuzor w tłumiku mam trochę inny, ale tak było oryginalnie bo mam gdzieś nawet prospekt czeski dot. mojego tłumika.Zewnętrznie wygląda jak ten na stronie Breżniewa czyli tak:

http://brezniewmoto.republika.pl/silnik.htm

Jakbym wam odpalił silnik , i nie powiedział co to za silnik jest , to szczególnie po odgłosie pracy na wolnych obrotach powiedzielibyscie że sobie jajca robię i odpalam sobie SHL o poj 175ccm a wciskam wam że to jawka :P
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
Adamo
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 743
Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez omenn » 4 maja 2007, o 14:33

Ja mam taki sam tłumik tylko jeszcze go nie zkładałem jestem ciekaw jaki bedzie miał dźwięk ;] Widziałem ostatnio taki na allegro. Adamo jakbys mogł nagraj dzwięk jak brzmi ten tłumik ;]
Avatar użytkownika
omenn
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 171
Dołączył(a): 12 kwi 2007, o 00:06
Lokalizacja: Wieluń

Postprzez Silver » 6 maja 2007, o 18:53

Chodzi mi oto czy ten tłumik da lepsze efekty tego od komarowskiego. I który tłumik jest lepszy ten od ogara czy ten stary od jawki?
Avatar użytkownika
Silver
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 36
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 07:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Koner » 6 maja 2007, o 19:04

Teoretycznie powinien być lepszy od komarowskiego,który ogólnie jest kiepski.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Tim2 » 5 lip 2007, o 21:32

w jawie 50 PIONIYR jest tłumik bez kolanka przykręcany bezpośrednio do cylindra. Taki rysunek jest nawet w artykule o rasowaniu jawki 50 opisany przez p.Sałka. Uważam, że taki tłumik jest lepszy.
Tim2
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 34
Dołączył(a): 1 lip 2007, o 15:46

Następna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 131 gości