dławik w ogarze i jawce
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
dławik w ogarze i jawce
w ruże wydechowej jest dłąwik i podobno jak sie go odblokuje lepiej chodzi i mam pytanie jak go odblokować bo niewiem i czy da to coś wogóle na tym http://ogar200.ovh.org/artykuly.php?go=art&id=13 forum jest napisane jak to zrobić ale ja tego nie rozumie
-
lukpc1 - MotoManiak
- Posty: 395
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 19:57
- Lokalizacja: Raków k. staszowa woj. Św
i co tzn ze czeba ten dlawik rozwiercic czy co z tym zrobic?
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
A nie tylko rozwiercić ?? przecież nie będzie wtedy żadnych przegród w tłumiku Na szczęście ja mam oryginalny czeski tłumik sportowy dedykowany jawce i nic nie muszę rozwiercać ani wyjmować
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
dlawik tylko nawercasz, dokladnie wyjmujesz go i wiercisz w nim 4 dziurki na wylot najlepiej na krzyz, a potem w pokrywce tlumika jeszcze 2 dodatkowo do tych ktore sa silnik wchodzi wyzej na obroty i troche lepiej sie zbiera ale jest jedna wada, duzo glosniej chodzi moto po tym
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
ja mialem orginalny czeski tlumik w jawce tyle ze on byl taki skladany z dwoch koncowek chyba wiecie o co chodzi i jadac zgubilem ta koncowke a nie bylo czasu sie po nia wracac a bez niej jawka chodzila jak traktor no wiec zostal mi tlumik z ogara ( w ogarze mam od sima) tyle ze ten tlumik mi sie rozpadl a dokladnie wylecialy wszystkie bebechy ze srodka i sam zrobilem te bebechy z puszek po piwie jest troszke glosniejsza i pewnie ja tlumi przez to a przed wczoraj zalatwilem sobie ladny tlumiczek od ogara a chcac nie chcac zeby jawka nie byla slabsza bede musial cos pokombinowacAdamo napisał(a):A nie tylko rozwiercić ?? przecież nie będzie wtedy żadnych przegród w tłumiku Na szczęście ja mam oryginalny czeski tłumik sportowy dedykowany jawce i nic nie muszę rozwiercać ani wyjmować
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Silver napisał(a):Mam pytanko: czy w starych jawkach czy w jawie skuter tłumik jest inny niz w ogarze i czy mozna go odblokować?
Jeśli chodzi ci o te tłumiki z takim cypideuszem na końcu?? , to tak wyglądały pierwsze czeskie tłumiki do jawy 20P konstrukcja zaczerpnieta jeszcze z jawki 555 i nie były one blokowane bo jawki z takim osprzętem (nie tylko chodzi o tłumik) nie były oficjalnie sprzedawane w polsce.Ja mam taki tłumik jak na stronie Breżniewa, tylko dyfuzor w tłumiku mam trochę inny, ale tak było oryginalnie bo mam gdzieś nawet prospekt czeski dot. mojego tłumika.Zewnętrznie wygląda jak ten na stronie Breżniewa czyli tak:
http://brezniewmoto.republika.pl/silnik.htm
Jakbym wam odpalił silnik , i nie powiedział co to za silnik jest , to szczególnie po odgłosie pracy na wolnych obrotach powiedzielibyscie że sobie jajca robię i odpalam sobie SHL o poj 175ccm a wciskam wam że to jawka
hej ho ! Pająk Leon ciągle sro !!
- Adamo
- MotoManiak
- Posty: 743
- Dołączył(a): 7 kwi 2007, o 21:45
- Lokalizacja: Słupsk
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Posty: 16
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 131 gości