Zębatki
Posty: 58
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
W instrukcji 2350, czy w książce J.Podsaskiego pisało że nie wolno lac do komara benzyny wysokooktanowej dawniej była taka niebieska i miała około 78-80 oktanów a te lepsze miały tak jak dziś około 90. W dzisiejszych czasach nie mamy wyboru i jeździmy na 95 i nic sie nie dzieje- o co chodziło tym gośćiom z fabryki??
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
może. wieksze ciśniene na wał i już te kilka senonów w plecy. Ale zobaczymy pożyjemy ja mam orginalny wał z 1965 i jak narazie trzyma się nieźle ciekawe co bedzie np. za pięć lat??
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Może zaczniemy robic przyjęcia urodzinowe naszym wałom i śpiewać im "sto lat niech żyją żyją nam............" swoją drogą ciekawe czy taki nowy ze sklepu wytrzyma tyle co ten mój z '65 roku
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
Kiedyś bardziej się do tego przykładali.Mam na to dobry przykład do pewnego czasu jężdziłem na starym kondensatorze i przerywaczu.Poprostu nie wytrzymały ze starości.Kupiłem nowy kondensator który dosyć szybko padł i przerywacz który się źle schodzi.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Ja nienawidze nowych przerywaczy osłabiają komara i są po prostu do dupy- iskrzą jak pieron i niektóre są niewymiarowe - młoteczek uderza o cewkę świetlną- mój nowy musiałem modyfikować kątówką ale i tak zamieniłem go na stary- 40 letni lepiej na nim chodzi
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
tak samo jest z cewkami ktore obcieraja o magneto i trzbea je pilowac, albo z uszczelkami ktore sa w ogole nie dopasowane i trzeba je ciac, mnostwo jest takich przykladow poporstu dzisiaj robia na odwal sie, byle wygladalo jak oryginalne
- Alonzo
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 5550
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
- Lokalizacja: Dobroń
Ja w sklepie kilkakrotnie wymieniałem przerywacz aż w końcu musiałem go przerobić i z dwóch złożyłem jeden.
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
-
Koner - MotoManiak
- Posty: 8304
- Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
- Lokalizacja: Legionowo
Ja sie tak wkurzyłem na uszczelki że w końcyu złozyłem na samym silikonie.... miałem chyba z 4 pary uszczelek i żadna nie pasowała ale szajs teraz robią by ich w drzwiach ścisło.......
-
Adi.G. - Zwycięzca konkursu
- Posty: 5172
- Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
- Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
- Pochwały: 1
- Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2
jesli masz zebatke 11 zebowa to zaloz 10 zebowa na przod mniejszych juz chyba nie ma
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
- KLINAR
- Zwycięzca konkursu
- Posty: 2027
- Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Posty: 58
• Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 313 gości