Zębatki

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Adi.G. » 28 mar 2007, o 21:53

W instrukcji 2350, czy w książce J.Podsaskiego pisało że nie wolno lac do komara benzyny wysokooktanowej dawniej była taka niebieska i miała około 78-80 oktanów a te lepsze miały tak jak dziś około 90. W dzisiejszych czasach nie mamy wyboru i jeździmy na 95 i nic sie nie dzieje- o co chodziło tym gośćiom z fabryki??
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Pani Kontekstowa » 28 mar 2007, o 21:53

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Alonzo » 28 mar 2007, o 21:59

poporstuy silniki nie byly przystosowane do duzej ilosci oktanow, wg mnie chodzilo tu o wal, na 78 pewnie wal duzo wiecej trzymal niz na 95 :)
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 28 mar 2007, o 22:05

może. wieksze ciśniene na wał i już te kilka senonów w plecy. Ale zobaczymy pożyjemy ja mam orginalny wał z 1965 i jak narazie trzyma się nieźle ciekawe co bedzie np. za pięć lat??
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 28 mar 2007, o 22:10

ja tez mam oryginalny :P zero luzow ani na boki ani w gore w dol :P jest to prawie nowka bo zrobione na nim okolo 200km wiec na pewno jeszcze dlugo pozyje baaaardzo dlugo :P:P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Adi.G. » 28 mar 2007, o 22:17

Może zaczniemy robic przyjęcia urodzinowe naszym wałom i śpiewać im "sto lat niech żyją żyją nam............" swoją drogą ciekawe czy taki nowy ze sklepu wytrzyma tyle co ten mój z '65 roku
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 28 mar 2007, o 22:18

nie sadze, patrzac na jakosc dzisiejszych produktow wiecej jak 10tys nie wytrzymaja :P nie wiem ile oryginalny wytrzyma ale na pewno wiecej :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Koner » 28 mar 2007, o 22:21

Kiedyś bardziej się do tego przykładali.Mam na to dobry przykład do pewnego czasu jężdziłem na starym kondensatorze i przerywaczu.Poprostu nie wytrzymały ze starości.Kupiłem nowy kondensator który dosyć szybko padł i przerywacz który się źle schodzi.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 28 mar 2007, o 22:24

Ja nienawidze nowych przerywaczy :evil: osłabiają komara i są po prostu do dupy- iskrzą jak pieron i niektóre są niewymiarowe - młoteczek uderza o cewkę świetlną- mój nowy musiałem modyfikować kątówką ale i tak zamieniłem go na stary- 40 letni lepiej na nim chodzi :wink:
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 28 mar 2007, o 22:26

tak samo jest z cewkami ktore obcieraja o magneto i trzbea je pilowac, albo z uszczelkami ktore sa w ogole nie dopasowane i trzeba je ciac, mnostwo jest takich przykladow poporstu dzisiaj robia na odwal sie, byle wygladalo jak oryginalne :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez Wojteeek » 28 mar 2007, o 22:28

Zobaczymy ile wytrzyma nowy wal do Komara z AGMOTU za 105 zł + SKFy C3 :D Cyl 60cm3 oczywiscie. Ile obstawiacie ? Ja licze ze jakies 4-5 sezonow na nim pojezdze bez problemow :)
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Koner » 28 mar 2007, o 22:28

Ja w sklepie kilkakrotnie wymieniałem przerywacz aż w końcu musiałem go przerobić i z dwóch złożyłem jeden.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Koner » 28 mar 2007, o 22:30

dobre pytanie z tym wałem .Też zakupiłem nowy i równierz mam cylinder 60.Pojeżdzimy zobaczymy.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Adi.G. » 28 mar 2007, o 22:31

Ja sie tak wkurzyłem na uszczelki że w końcyu złozyłem na samym silikonie.... miałem chyba z 4 pary uszczelek i żadna nie pasowała ale szajs teraz robią by ich w drzwiach ścisło.......
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Alonzo » 28 mar 2007, o 22:31

wiesz zalezy ile przejezdzasz w ciagu sezonu, bo jesli po pare tysiakow to dwa-trzy sezony :P
Alonzo
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5550
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 18:04
Lokalizacja: Dobroń

Postprzez KLINAR » 29 mar 2007, o 21:21

jesli masz zebatke 11 zebowa to zaloz 10 zebowa na przod ;) mniejszych juz chyba nie ma ;)
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 313 gości