zębatka 17zębów simson SR

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

zębatka 17zębów simson SR

Postprzez Hiheek » 9 maja 2007, o 22:28

Elo o ile mniej więcej zwiększa sie prędkość jeśli standardowo mam 16 zębów. Zastanawiam się nad zmianą tej zębatki bo tylnej nie da sie kupić żeby miała mniej zębów.
Simeq is the best of the best of the best.
Avatar użytkownika
Hiheek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 187
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
Lokalizacja: Poręba Dz.

zębatka 17zębów simson SR

Postprzez Pani Kontekstowa » 9 maja 2007, o 22:28

Pani Kontekstowa
 

Postprzez endek » 10 maja 2007, o 06:12

no jak wiadomo motorek bedzie ciut słabszy ale za to troche szybszy jesli jeżdzisz pod drogach wiecej niz po lasach itp. to mozesz założyć :wink:

z RWD jest jak z seksem - po co jechać na ręcznym skoro można dawać w pi*dę
Avatar użytkownika
endek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8963
Dołączył(a): 4 kwi 2007, o 12:42
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pochwały: 1

Postprzez Gość » 10 maja 2007, o 13:47

Ale licznik będzie przekłamywac :)
Gość
 

Postprzez Hiheek » 10 maja 2007, o 14:54

Z licznikiem to fakt bedzie zaniżał a co do zębatki to jak ktoś ma taką to niech napisze o ile wzrosła prędkość. Jakby wzrosło o 5km/h to już by było bardzo dobrze.
Simeq is the best of the best of the best.
Avatar użytkownika
Hiheek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 187
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
Lokalizacja: Poręba Dz.

Postprzez Adi.G. » 10 maja 2007, o 15:00

Ja mam taką zebmatkę i jestem zadowolony z osiągów. Na 16 mój moto strasznie sie męczy na 4 biegu tzn. wchodzi na bardzo wysokie obroty i hamuje silnik po wrzuceniu 17 jestem bardziej zadowolony gdyż motor nie utracił dużo na mocy- bączki czy świece da rade, nawet na asfalcie a i prędkość jest zdowalająca- tylko przy zmianie na 17 będziesz musiał troche spiłować dekiel- bo będzie obcierać.
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Conqeror » 10 maja 2007, o 16:20

Ale to jest skuter tu by sie przydało 17 zębów . Odblokowana jawka potrafi wyprzedzić sr50 .
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Hiheek » 10 maja 2007, o 20:35

Odblokowana jawka potrafi wyprzedzić sr50 .

No chyba troche przesadziłeś no ewentualnie jakby miała też inne przełożenia i cylek albo z jakby jechać ze sporej górki. :wink:
Simeq is the best of the best of the best.
Avatar użytkownika
Hiheek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 187
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
Lokalizacja: Poręba Dz.

Postprzez Koner » 10 maja 2007, o 20:44

No jawka po odblokowaniu na 3,5 konia i przędkość nawet 80km/h :D A więc może się z nim równać.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez KLINAR » 10 maja 2007, o 21:18

tyle ze z reguly jawka po przelaczeniu na 3 bieg poczatkowo dostaje zamula gdzie simson 4 biegowy szybciej sie zbieze i rozpedzi
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Mariusz » 10 maja 2007, o 21:56

nawet 3 biegowy w tym czasie zanim na trzecim biegu jawka dojdzie do obrotów mocy, to simson będzie pół kilometra przed :P joke oczywiście, nie wiem ile ci da zmiana zębatki, na pewno mniej niż w komarze z 12 na 13 zębów, jednak skoro adi-12 robi bączki i świece to na mocy też nei stracisz ;)

a tak wogóle to chciałem jeszcze pochwalić bardzo dobrze zestrojoną skrzynię w simku, przynajmniej w wersji S-też chce mieć taką w komarze :lol:
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Hiheek » 14 maja 2007, o 20:47

Elo dzisiaj miałem już zamówić tą zębatke 17 zębów
http://moto.allegro.pl/item192118695_ze ... _sr50.html
Ale znalazłem coś specjalnego tzn. 18 zębów to jest coś przynajmniej tak pisze w tytule ale na zdjęciu jej nie widać i jest jeszcze jeden problem już przy 17z musiałbym troche spiłować przegrode między magnetem a zębatka ale da sie zrobić. http://moto.allegro.pl/item192728591_si ... e_18z.html

Która według was będzie lepsza???
Simeq is the best of the best of the best.
Avatar użytkownika
Hiheek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 187
Dołączył(a): 9 kwi 2007, o 18:37
Lokalizacja: Poręba Dz.

Postprzez Jakub Knight » 14 maja 2007, o 22:54

Myśle ze 17 bedzie lepsza :)
Chcąc być łagodnym, okrutnym być muszę
Avatar użytkownika
Jakub Knight
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1319
Dołączył(a): 8 kwi 2007, o 15:44
Lokalizacja: Bytom

Postprzez Koner » 15 maja 2007, o 15:17

Jakub Knight napisał(a):Myśle ze 17 bedzie lepsza :)


Również się z tym zgadzam 17 chyba będzie lepsza.
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo


Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 315 gości