Rasowanie 019 na charakterystyke 223 (jawka)

Dział opisujący drobne przeróbki, Wasze patenty, usprawniające technicznie lub wizualnie jednoślady.

Postprzez Conqeror » 15 maja 2007, o 17:36

mam spisane okna z 223 , ale nei rob tego w 019 bo ich nei poszerzysz . To jest za trudne
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Pani Kontekstowa » 15 maja 2007, o 17:36

Pani Kontekstowa
 

Postprzez Ktoś » 15 maja 2007, o 18:32

Ten tłumik się nie nadaje bo nie ma lejka tylko ściankę, uzyskasz wąski zakres i małą moc lepiej załatw sobie od jawki albo simsona a najlepiej zrób nowy.
Ktoś
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 988
Dołączył(a): 22 mar 2007, o 16:04
Lokalizacja: Augustów
Pochwały: 2

Postprzez Piotr z bydgoszczy » 15 maja 2007, o 20:05

A gdybym zamontował taki tłumik od simsona to duzo mocy bym miał wiecej niz na tym???
A jak splanuje głowice zamontuje lepszy gaźnik i tłumik to o ile mocy bede miał wiecej (KM)??
Czy zwiekszy mi to osiągi znacząco??
Piotr z bydgoszczy
 

Postprzez Conqeror » 15 maja 2007, o 20:37

tłumik z simsona , gażnik z jawki , paln głowicy gidześ bedizesz maił około 3 km . Jeszcze lej benzyne pb 98

najpierw to sprawdz ile masz kasy . Rozpolow silnik zrob remont wypoleruj skrzynei korbową i wejdz na moją strone :)
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Mariusz » 15 maja 2007, o 20:40

no gaźnik to chyba lepiej k60b, albo z simsona, na upartego k35b. jawki może i daje mocy, ale ta gardziel... wypoleruj kanały, poszerz, zmień wydech, gaźnik, i powinien już chodzić pod 3 konie ;)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Piotr z bydgoszczy » 15 maja 2007, o 20:41

Kasy niemam za wiele, jak narazie.
Silnik jest po kapitalnym remoncie, skrzynia korbowa wypolerowana na lustro, cylek zgrany z karterami, moto ciągnie na orginalnym przełożeniu 50km/h
Na twojej stronie juz bylem, fajana strona. :)
Nominalnie mam 2,5KM to jak to zrobie to moc wzrośnie tylko 0,5KM??
Ale przyspieszenie i obroty lepsze dużo??
Piotr z bydgoszczy
 

Postprzez Conqeror » 15 maja 2007, o 20:44

polerowałeś wał ??. Weż zmień to przełożenie , jak chesz to moge ci sprzedać żebtke na tył 32 , dla szybkości oczywiście
Avatar użytkownika
Conqeror
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 3547
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:42
Lokalizacja: Ozorków

Postprzez Piotr z bydgoszczy » 15 maja 2007, o 20:49

przełożenie mam 12/44 19'kolo
Zebatki to ja mam na przód 13 ale nie zakladalem jej narazie, moze zaloze to powinien szybciej pojechać, wału nie polerowałem poniewaz był jak nowy i nie było widać żadnych śladów zzuzycia byl gładziutki.
Ale osiagi sie zmienią potym gaxniku, tłumiku i planu głowicy?? Ile tak??
Piotr z bydgoszczy
 

Postprzez ronio » 16 maja 2007, o 14:49

Myśle ze tak realnie wzrosną o jakieś 5-10km/h oczywiscie po zmianie zebatek
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez ronio » 16 maja 2007, o 14:49

Myśle ze tak realnie wzrosną o jakieś 5-10km/h oczywiscie po zmianie zebatek, a poza tym to oryginalne silniki 019 bez tuningu podchodzą po 60km/h więc moze masz cos nie tak
KOMAR'74
Suzuki GSXR 1000 K5
BMW E32 735i
ronio
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 1941
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 21:59
Lokalizacja: Szczytno

Postprzez Koner » 16 maja 2007, o 15:13

Piotr z bydgoszczy napisał(a):przełożenie mam 12/44 19'kolo
Zebatki to ja mam na przód 13 ale nie zakladalem jej narazie, moze zaloze to powinien szybciej pojechać, wału nie polerowałem poniewaz był jak nowy i nie było widać żadnych śladów zzuzycia byl gładziutki.
Ale osiagi sie zmienią potym gaxniku, tłumiku i planu głowicy?? Ile tak??


Co do zmiany osiągów to będziesz miał lepsze przyspieszenie,szybciej będzie reagował na gaz,a prędkość wzrośnie o jakieś 10km/h
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Mariusz » 16 maja 2007, o 15:30

ale prędkość wzrośnie po zmianie przełożenia, bez zmiany przełożenia może wzrosnąć ale o jakieś 3kmph z racji podniesienia się obrotów. jeśli zmienisz przełożenie to nie będzie lepiej przyspieszał niż teraz...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez KLINAR » 16 maja 2007, o 15:41

zalezy w jaka strone zmieni przelozenie :]
22.07.1973r. Uruchomienie taśmy produkcyjnej w Bielsku-Białej. W tym roku FSM wykonuje 1500 sztuk Fiatów 126 p, w 1974 r. - 10 tysięcy aut.
KLINAR
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 2027
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:48
Lokalizacja: Starogard Gdański

Postprzez Mariusz » 16 maja 2007, o 17:20

koledzy wyżej pisali o zmianie przełożenia na szybsze, więc tym się kierowałem pisząc mój post :)
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez piotr z bydgoszczy » 16 maja 2007, o 17:48

Wiecie zalezy mi aby bylo cos w podobie jawki czyli kolo 65/km/h z dobrym p[rzyspieszeniem :)
piotr z bydgoszczy
 

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 373 gości