Nasze metody...

Dział, w którym znajdziecie skuteczne oraz sprawdzone metody rozwiązywania konkretnych problemów.
Regulamin działu
Materiały umieszczone w tym dziale są w pełni autorstwa użytkowników forum MotoManiacy.com. Toteż są chronione prawem autorskim. Kopiowanie bądź rozpowszechnianie tych materiałów na innych stronach bez zgody ich autorów jest zabronione. Złamanie tej zasady będzie równoznaczne z popełnieniem plagiatu a to już jest wykroczenie zagrożone pozbawieniem wolności do lat dwóch, bądź karą grzywny. (Prawo Autorskie i Prasowe, rozdz. 14., art. 115)

Postprzez pawel615 » 6 paź 2007, o 21:32

przy rozkrecaniu silnika mozna sruby wkladac w dziury w uszczelkach nic sie nie pokielbasi
Avatar użytkownika
pawel615
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2991
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 21:47
Lokalizacja: za górami za lasami....
Pochwały: 7

Postprzez Pani Kontekstowa » 6 paź 2007, o 21:32

Pani Kontekstowa
 

Postprzez PAUL ZIOM » 13 paź 2007, o 11:59

ja mam sposub jeśli ktoś nie potrafi wykręcić np. szpilki z kartera to robimy kontre czyli skręcamy mocno 2 nakrętki do siebie i dolnia odkręcamy i w tedy odkręca sie szpilka a nie nakrętka bez uszkadzania gwintu na szpilce i tak samo mozemy robic np. przy szpilce na gazniku czy gdzie kolwiek 8) mam nadzieje ze sie komus przyda :P
PAUL ZIOM
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:10
Lokalizacja: Śląsk->Rybnik->Świerklany

Postprzez pawel15 » 13 paź 2007, o 12:31

Osobiście polecił bym wszystkie śrubki i nakrętki przez ponownym założeniem dokładnie umyć w benzynie. Gwinty także :).
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez Phantom » 13 paź 2007, o 12:39

Celem uzyskania wiekszej szczelnosci karterow i kapy sprzegla polecam skrecenie tych czesci na sruby imbusowe zamiast tych oryginalnych na srubokret.Pewnie,ze trzeba uwazac i dokrecac z wyczuciem,zeby nie zerwac gwintu,ale oplaca sie.Z mojego silnika nigdzie nie kapie.
Imbusy na caly silnik kosztuja ok 4zl.Te w srodku mam czarne,a te ktore widac-chromowane.
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Postprzez Wojteeek » 13 paź 2007, o 14:11

Phantom napisał(a):Imbusy na caly silnik kosztuja ok 4zl.Te w srodku mam czarne,a te ktore widac-chromowane.


Sry za offtopic ale :
Kupywales caly zestaw gdzies czy jak ?
Wojteeek
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2059
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 15:23

Postprzez Phantom » 13 paź 2007, o 14:53

Nie zestaw.W sklepie metalowym one sa na wage-ok.20zl/kg.W sumie kupilem 20 dkg.czyli ok. 4 zl to wynioslo.Jeszcze kilka mi zostalo na zapas. :)
Tyle,ze trudno z dlugoscia trafic,bo one nie maja gwintu do konca.Te czarne do skrecenia polówek silnika musialem troche uciac i narzynka wiecej nagwintowac.A te od kapy(chromowane) starczy troche uciac.Najlepiej wziac ze soba te stare na wzor,albo zmierzyc i w sklepie dobrac odpowiednie.
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Postprzez Marcek » 13 paź 2007, o 16:21

Celem uzyskania wiekszej szczelnosci karterow i kapy sprzegla polecam skrecenie tych czesci na sruby imbusowe zamiast tych oryginalnych na srubokret


Popieram. Oprocz lepszego skręcenia, imbusy znacznie łatwiej odkręcić, śrubokręt zwykle wyskakuje z rowka, przy kluczu imbusowym nie ma takiej możliwości.
Avatar użytkownika
Marcek
@admin
@admin
 
Posty: 6019
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 11:27
Lokalizacja: Krosno
Pochwały: 4

Postprzez pawel15 » 13 paź 2007, o 18:42

A ja mam takie pytanie- czy ktoś z was ma w swoim motorku skręcony zapłon na podkładkach sprężynowych albo w ogóle na podkładkach?
**Wiele serc, jedno bicie ::: WSK ::: ponad życie**
Prawko B zdane :)!!!
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
pawel15
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 1790
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 10:20
Lokalizacja: Dąbie

Postprzez Phantom » 13 paź 2007, o 18:48

Ja mam bez podkladek.Ale nie odkreca sie.
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Postprzez Adi.G. » 13 paź 2007, o 19:09

Mi tez się nic nie odkręca, a nie mam sprężynujących, tylko zwykłe
Avatar użytkownika
Adi.G.
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 5172
Dołączył(a): 21 mar 2007, o 15:22
Lokalizacja: Sędziszów Małopolski
Pochwały: 1
Pojazdy: GSF650N TS150 MR232 50M2

Postprzez Mariusz » 14 paź 2007, o 00:44

ja mam zwykłe i nic się nei odkręca. ja mam silnik na imbusy poskręcany ale nie ten na którym jeżdże, tylko taki który mi naprawial dawno dawno temu kolega. szczerze to mam do nich uraz bo miałem okazję wygładzić klucz imbusowy przy regulacji i dokręcaniu Vbreaków w IV klasie podstawówki, a więc przy stosunkowo małej masie mięśniowej...
Piraci drogowi nie są zwyczajnymi idiotami. Oni po prostu chcą się starzeć wolniej niż gdyby stali w miejscu.

uzasadnienie http://pl.wikipedia.org/wiki/Dylatacja_czasu
Avatar użytkownika
Mariusz
Zwycięzca konkursu
Zwycięzca konkursu
 
Posty: 7045
Dołączył(a): 20 mar 2007, o 16:53
Lokalizacja: Kleśniska

Postprzez Phantom » 14 paź 2007, o 09:27

Lipny klucz. :) Mnie sie tez zdarzylo kilka wygladzic.Ale lubie imbusy,wlasciwie nie wiadomo dlaczego.
A przy ilu zwyklych srubach objechalem leb na okraglo.A ile razy sobie lape przy tym rozwalilem jak klucz sie smyknal... :/
Jestem patriotą! Łapy precz od mojej Ojczyzny!!!

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Phantom
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2431
Dołączył(a): 13 lip 2007, o 10:31
Lokalizacja: Gałąźnia
Pochwały: 19

Postprzez Black Rider » 14 paź 2007, o 09:45

hmhmhmhm a wiecie o co chodzi z tą udmą czy odmą czy jakoś tak ? trzeba ją odetkać jesli sie zatkała ? wiem ze jest z przodu silnika ale gdzies podobno jest z tyłu
Obrazek
Naprawiam sprzęty RTV itp
Avatar użytkownika
Black Rider
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 2728
Dołączył(a): 16 sie 2007, o 13:14
Lokalizacja: łask

Postprzez Koner » 14 paź 2007, o 17:14

pawel15 napisał(a):A ja mam takie pytanie- czy ktoś z was ma w swoim motorku skręcony zapłon na podkładkach sprężynowych albo w ogóle na podkładkach?


Ja mam zapłon na zwykłych podkładkach i jest ok ale mój kolega w ogarze 205 ma bez i też się nic nie odkręca :)
Komar 2351,MZ 150 TS i VW Golf II

Orange County Choppers.

Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Koner
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 8304
Dołączył(a): 24 mar 2007, o 23:15
Lokalizacja: Legionowo

Postprzez Hifman » 14 paź 2007, o 19:20

Off Topic:

A ile kluczyków połamaliście lub pogięliście??

Ja mogę się pochwalić ostatnio pogiętym kluczykiem dość dobrej firmy o rozmiarze 19 mm, podczas odkręcania zacisków przy samochodzie :wink:

Mam też na rozkładnie kilka połamanych oczkowych "trzynastek"

Renault 19 Phase II 1.9 dT

Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Avatar użytkownika
Hifman
MotoManiak
MotoManiak
 
Posty: 295
Dołączył(a): 18 wrz 2007, o 16:48
Lokalizacja: Zgorzelec
Pojazdy: Renault 19 ph. II 1.9dT 1994r 90KM

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Tutoriale

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 318 gości